To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G64 (2,4l) - przekladka na DOHC

virus2999 - 2009-07-23, 11:39

Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam

Anonymous - 2009-07-23, 15:36

virus2999 napisał/a:
Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam


A czemu mialoby nie dac rady??? :?

virus2999 - 2009-07-23, 15:41

standardowe do 170KM-180KM? jak skrzynia przy dodaniu torba? nie sypnie si?? ?ywotno?
jonas - 2009-07-23, 18:39

jak zalozysz sama glowice ,to o takie zeczy sie nie martw

jak uturbisz i moc bedzie w granicy 300 to masz sie o co martwic

a co do sprzegla to chyba jest to pieta tego samochodu
sprzeglo to nie daje rady bez przekladki :)

virus2999 - 2009-07-24, 12:02

wspomnia?e? ?e uszczelka pod g?owice r??ni si? ylko grubo?ci?? czyli ?mia?o mo?na wsadza? do eclipsy uszczelk? od evo 8? czy ?rednica otwor?w nie r??ni si? ? katalogowo 86 i a w evo 87,5 ?
oczekuje potwierdzenia danych ;)

katalogowo grubo?? obu uszczelek AJUSA jest r?wna == Grubo?? [mm]: 0,4

jonas - 2009-07-24, 13:22

nie wiem czy komus pisalem na priva czy na forum

ze uszczelka jest chuba grubsza , ale moze mi sie wydawac
jednak uszczelka od eclipsy byla stara i zgnieciona przez glowice a z evo byla nowa

a co do srednicy otwor?w to uszczelka z evo ma mniejsza srednice o milimetr

ale jak polozylem ja na bloku to praktychnie ruznica byla nie wyczuwalna (jak by nie bylo to tylko pol milimetra na sciance )

takze mysle ze mozna by bylo nawet uzyc uszczelki z eclipsy (bo sa identyczne )
tylko ze z evo jest wytrzymalsza i rozwiazuje to problem przy uturbieniu :)

virus2999 - 2009-07-24, 15:24

Zastanawiam si? jak przy sprzeda?y takiego auta :)
czy kto? uznaje to za plus czy te? minus...

jak wiadomo do lancera s? mniej dostepne cz??ci, chyba ?e zak?adamy zero ingerencji w silniku w najbli?szych latach

druga sprawa, kto? kto co? takiego robi to nie po to by jezdzi? 50km/h :]

[ Dodano: 2009-08-07, 15:20 ]
Podsumowuj?c:

1. ?redni koszt cz??ci? w zakresie od do(min, max) mo?na kupi?? sk?d?
1a. Koszt robocizny? ile mechanik za?yczy se w przedziale od do(min, max)
2. jaki przyrost mocy? od do
3. Spalanie auta? trasa/miasto, w ile % zwi?kszy si?
4. Jak wp?ywa modyfikacja na pozosta?e cz??ci seryjnego 2.4? co zacznie pada??, co jest nara?one?
5. W jakim stopniu silnik/auto jest nara?one na uszkodzenie podczas/po przer?bce? RYZYKO

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group