420A (2.0l) - Zwiekszanie mocy 420a
Anonymous - 2007-09-23, 20:27 Temat postu: Zwiekszanie mocy 420a Jak juz wiadomo turbo w wolnossacym silniku to duze koszta - wiec w jaki sposob mozna podniesc moc w naszych 420a (nie liczac turbiny)?
Wiadomo - sa na rynku filtry stozkowe, wtryskiwacze sportowe, mozna wgrac nowa mape wtryskow, zmienic uklad wydechowy, walki rozrzadu na sportowe itp.itd
Pochwalcie sie co zrobiliscie i jak w swoim 420a zeby mial wiecej kucykow oraz wiekszy moment obrotowy.
Anonymous - 2007-09-23, 20:30
przeczytaj sobie projekt cyberluka... moim zdaniem jest to krok milowy w silniku wolnossacym... ewentualnie do 420a to soft turbo na 8psi... i okolo 200 kucy...
filtr stozkowy na podniesienie mocy ?
Anonymous - 2007-09-23, 21:56
Ja jestem posiadaczem eclipsa 2g z silnikiem 420a i zeby podniesc moc kupilem sobie GS-T mam nadzieje ze to bylo dobre rozwiazanie ale to sie okaze
Getek - 2007-09-24, 09:41
RaLpH 21 napisał/a: | Ja jestem posiadaczem eclipsa 2g z silnikiem 420a i zeby podniesc moc kupilem sobie GS-T mam nadzieje ze to bylo dobre rozwiazanie ale to sie okaze |
He???
I nic nie powiedzia?e?...no no nie ?adnie!!!
trucky - 2007-09-24, 09:51
jak nie mowi?.... wydaje mi sie ze ju? sie chwali?....takiemu to dobrze 2 kliperki w gara?u a u mnie ?adnego
Anonymous - 2007-09-24, 18:29
Getek_RS napisał/a: | RaLpH 21 napisa?/a:
Ja jestem posiadaczem eclipsa 2g z silnikiem 420a i zeby podniesc moc kupilem sobie GS-T mam nadzieje ze to bylo dobre rozwiazanie ale to sie okaze
He???
I nic nie powiedzia?e?...no no nie ?adnie!!! |
ja juz dawno jego kupilem i dawno sie chwalilem tylko ty za czesto tutaj nie zagladasz i dla tego proponuje spocik jak w bialym zeby stanac na kreske z kims i zobaczyc jak to po modyfikacjch smiga
Getek - 2007-10-05, 12:26
W?a?nie spocik spocik a ja nie mam Eclipse
?al...
Sprzedana mam nadzieje ?e w dobre r?ce..da?em kolesiowi adres ?eby sie tu zalogowa? i by? chocia? dusz?
Sprzeda?em do Mys?owice
jakich modyfikacjach ?miga??
Zgadza sie ?e czesto nie zagl?dam bo jako? stare forum lepiej mi s?u?y?o a tu jestem obcy..no ale....
masz jakie? fotki tego GS-T ??
Z k?d to?
OCB i wog?le
simongs1 - 2007-10-13, 22:21
hehehe tak czytam i w sumie nic nie da sie wywnioskowa? z waszej rozmowy zamieni? najlepiej na turbo tez rozwi?zanie trzeba je?dzi? tym na co nas stac moja mo?e nie jest rakieta ale my?l? ze w przysz?ym roku na zlocie mog? stan?? na kresce z seria Gs-T wygra? nie wygram (chocia? kto wie MARZENIA ) ale mo?e udowodni? ze wolno sak tez potrafi
Tak wiec panowie jest jakis ch?tny ??
Anonymous - 2007-10-13, 22:27
ja i tak nie wygram nawet z turbina bo mnie dyskwalifikuje automat, aczkolwiek jak juz zrobie wszystkie sprawy bierzace rozpoczynam modyfikacje - zaczne od dolotu, poprzez wydech moze az do turbiny - czas pokaze.
NES - 2007-10-13, 22:28
..
Anonymous - 2007-10-13, 23:07
simongs1 napisał/a: | Tak wiec panowie jest jakis ch?tny ?? | jam jest chetny ale narazie milcze co tam knuje Ty tez Simon nic nie mow
simongs1 - 2007-10-14, 01:21
Goldi odkryj r?bka tajemnicy i ja tak uczyni?
Pozdro aha tez chce miec takie kierunkowskazy ja ty
kiepuczi - 2007-10-14, 11:59
lepiej i taniej wyjdzie sprzedax GS i kupic GST jesli chcecie zaoszczedzic sobie kasy i nerwow. Stozki , wydechy etc mocy nie daja. uturbienie 420A to bardzo duze koszta.
Anonymous - 2007-10-14, 13:01
za duzo juz wlozylem w mojego gs - wole teraz w niego dalej ?adowac niz nowego kupic
kiepuczi - 2007-10-14, 13:52
jak uwazasz ale porozmawiaj z DACO on ci powie jak to jest z GS, jak nie urok to sraczka, zapewnie powie ci to samo ze jesli teraz mialby mozliwosc kupienia GST to wolal by go zamiast GS z turbo.
Koszta bardzo wysokie sa bo to trzeba robic raz a porzadnie, chesci chryslera sa bardzo drogie, drogie sprzeglo, elementy silnika. samo turbo i jego podzespoly to tylko polowa kosztow z ktorymi musimy sie liczyc.
Anonymous - 2007-10-14, 13:59
a jeszcze dodam ze puzniej bardzo cieszko sprzedac rs przerobionego na rs-T
simongs1 - 2007-10-14, 16:03
kiepuczi napisał/a: | jak uwazasz ale porozmawiaj z DACO on ci powie jak to jest z GS, jak nie urok to sraczka, zapewnie powie ci to samo ze jesli teraz mialby mozliwosc kupienia GST to wolal by go zamiast GS z turbo.
Koszta bardzo wysokie sa bo to trzeba robic raz a porzadnie, chesci chryslera sa bardzo drogie, drogie sprzeglo, elementy silnika. samo turbo i jego podzespoly to tylko polowa kosztow z ktorymi musimy sie liczyc. |
Wszystko sie zgadza Kiepuczki tylko jest kilka ma?ych problem?w po
1 Kupic w Pl Gs-t w dobrym stanie nie katowany (co sie rzadko zadarza ) nie jest takie proste jak sie wydaje
2 Cena Gs-T jest zajebi?cie wyg?rowana i nie ka?dego na niego stac (M?wie tu o sobie )
3 Utrzymanie Gs-T wiaze sie tez z zajebistymi Kosztami i ceny cz??ci nie sa az tak tanie
4 Gs-T jest zajebiste nie da sie ukryc ale w Pl nie ma zbytnio Gdzie wykorzysta? jego mocy
i jak wspomnia? juz wcze?niej kolega nie ktozy w?o?yli naprawd? duzo $$$erca w swojego GS-a
Wniosek jest jeden Ka?dy chcia? by miec Te piekielne turbo ale nie kazdy mo?e sobie na to pozwolic a szkoda moze za pare lat kto wie
Anonymous - 2007-10-14, 16:38
koszta kosztami w sumie nie sa takie duze popatrzcie na gs'a cyberluka a mowiecie ze z gsem nic sie nie da? co do turbin to zostawmy je dla gst gs niech sobie bedzie wolnossacy
Anonymous - 2007-10-14, 18:17
http://www.2gnt.com/index.php?d=Power%20Stages
jak na razie koncze Stage 0
Anonymous - 2007-11-19, 18:19
A ja wam ch?opaki powiem ze nie chce GST mam non turbo i jestem zadowolony!!
A i tak dopne swego (chocia? wiem ze duzo roboty przede mn?) i w?o?e mu turbo
P?ki co chce go na wiosne zrobic z zewn?trz.
|
|
|