To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4g37 (1.8l) - Balans

tedi509 - 2009-06-12, 21:38

no wiec dzisiaj wszystko zostalo zlozone :ok: i ku mojemu zdiwieniu silnik pracuje jak zloto wibracje sa minimalnie wieksze praktycznie nie ma roznicy z, czy bez walkow zauwazylem tez ze teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej sie wkreca :tuptup:
Pablo1o - 2011-11-17, 21:07

Podepnę się

Panowie. Przy wywaleniu balansu lepiej kupić cały kit ze stanów czy poprostu uciąć wałek i obrócić panewki?

Tiamat - 2011-11-17, 23:43

a czy wywalanie balansu to nie przerost formy nad treścią? Pytam z ciekawości, czy balans przeszkadza przy 200, 300 czy 400KM? Jakie realne korzyści daje bek przy tych mocach? lepsze ciśnienie oleju? a nie jest tak, że razem z balansem to ciśnienie w zdrowym silniku jest optymalne? Szybsze wkręcanie w silniku doładowanym?
ps. wiem, jak go nie ma to sie nie wkręci w rozrząd jak się urwie bo się zaniedba :jezyk:

Pablo1o - 2011-11-18, 07:43

Po obróceniu panewki wolę chuchać na zimne :) A skoro jest silnik rozebrany to lepiej to teraz zrobić niż później wyciągać cały silnik :)
wojtek - 2011-11-18, 08:15

kup kit...to kosztuje pare gorszy
Pablo1o - 2011-11-18, 08:59

200 zł to w sumnie nie parę groszy :) Dlatego się pytam
rosomak1983 - 2011-11-18, 15:34

moim zdaniem ten kit to nic specjalnego, wyjdzie na to samo jak sobie kupusz zaslepke i zrobisz reszte porzadnie...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group