To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G63/4G63T (2.0l) - Podciśnienia

Anonymous - 2009-08-17, 13:08
Temat postu: Podciśnienia
Znalaz?em taki temat
http://www.dsmtuners.com/...oval-1g-2g.html
S? tam rysunki pokazuj?ce usuni?cie wi?kszo?ci podci?nie? w 2g i 1g
Czy warto to robi?? Usun?? z obiegu EGR, EVAP purge solenoid i fuel pressure solenoid?

Pablo1o - 2009-08-18, 12:07

Cze??.

Z tego co kojarz? to robi si? takie rzeczy ale czy na wszystkie czujniki , to tego nie wiem . Napewno jak kto? zmienia wydech na przelotowy gdzie nie ma kata to nie potrzebuje mie? podci?nie? od EGR-a . W zasadzie ca?y EGR jest mu wtedy niepotrzebny . Np. wojtek ma u siebie poucinane te podci?nienia , ale za to np Fuel Pressure solenoid ma pozostawiony na miejscu .

P.S. Ucina si? same podci?nienia ale trzeba je za?lepi? od strony czujnik?w . I oczywi?cie same czujniki te? musz? by? podpi?te do wi?zki elektrycznej bo zacznie ci wywala? b??dy Check Engine :)

SAMAEL - 2009-08-18, 12:54

ja mam to wszystko powyp...... :lol2: czy co? daje.. nie wiem, na pewno wi?cej miejsca pod mask?, z kologram mniej, i estetycznej jest, mo?na zamiast tych solenoid?w rezystory powtyka? i kable pochowa?/poprzycina?. fuel pressure solenoid mam zostawiony bo wzbogaca mi?szank? przez niego na zimnym.
zenek_bb - 2009-08-18, 20:50

ja ju? robi?em wywa?ke EGRa w 3ech eclipsach 1G ale to by?y N/A, daj?c pod samego egra odpowiednie uszczelki aluminiowe + klingeryt wysokotemperaturowy, z uk?adu podci?nien wywalam rurke od tr?jnika do egr, tr?jnik, i wygl?da to tak ?e jedna rurka idzie z przepustnicy do purge selenoid valve, druga i trzecia tam ko?o termostatu, s? 3 rurki i tyle, nic nie zwisa zatkane i mam pewno?? szczelnego uk?adu ale to w N/A a wy wszyscy macie turboszcze PSSST ;p
Anonymous - 2009-08-18, 23:06

A jakie s? za i przeciw? Co? na tym zyskam? Strac
Anonymous - 2009-08-19, 01:28

usuniecie egr spowoduje wieksze spalanie... egr jak wiadomo dopala spaliny w pewnym zakresie obrotow bez obciazenia silnika... usuniecie tegoz ustrojstwa spowoduje iz samochod sobie doleje delikatnie paliwa zamiast dopalac spaliny... co stracimy? troche wachy... przy spokojnej i oszczednej jezdzie jakies 0,5-1l na 100km... przy dynamicznej nic... za to zyskujemy nie brudzaca sie przepustrnice od spalin, i kolektor ssacy i kanaly i nie nagrzewanie powietrza w tych elementach...
zenek_bb - 2009-08-19, 23:25

zapomnia?bym doda?: ba?bym sie go usun?? w aucie kt?re jeszcze ma katalizator, m?g?by sie zapcha? czy co?...
Pablo1o - 2009-08-19, 23:50

?wieci?by si? wtedy na czerwono ze hej :)
Anonymous - 2009-08-20, 01:27

panowie panowie :) nie wiem co wy jecie pijecie i palicie :) ale musi byc dobre :) mam kata... wywalilem egr :) samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu :)
zenek_bb - 2009-08-21, 01:59

aha to git :) sprawdzasz sie na hamowni ?eby m?c wyprzedza? tych szale?c?w co masz w opisie? ;p
Pablo1o - 2009-08-21, 09:25

GOLDI napisał/a:
panowie panowie :) nie wiem co wy jecie pijecie i palicie :) ale musi byc dobre :) mam kata... wywalilem egr :) samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu :)


No to chyba kat nie po?yje ci za d?ugo :) :):) Przecie? EGR jest po to by chroni? kata :) :) Teraz przelatuje ci czyste powietrze .... :)

Anonymous - 2009-08-21, 11:06

Pablo1o, spoko da rade :P nie wspomnailem ze to hi-flow metalowy
Pablo1o - 2009-08-21, 11:53

No tak :) :) Diabe? tkwi w szczeg??ach :) :):)
SAMAEL - 2009-08-21, 23:12

Pablo1o napisał/a:
GOLDI napisał/a:
panowie panowie :) nie wiem co wy jecie pijecie i palicie :) ale musi byc dobre :) mam kata... wywalilem egr :) samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu :)


No to chyba kat nie po?yje ci za d?ugo :) :):) Przecie? EGR jest po to by chroni? kata :) :) Teraz przelatuje ci czyste powietrze .... :)


a komu w 1g po np. 200ty? km kat ?yje ? :jezyk: ze cztery wyci??em bo si? pokruszy?y i dzwoni?y albo siatka si? zawin??a z wat? do ?rodka i blokowa?y przep?yw ... :roll:

Pablo1o - 2009-10-04, 19:48

Cze??

Za?ozy?em w ko?cu ten map sensor co jest na kolektorze ss?cym Manifold Pressure Diferencial zacz?? dzia?a? i skasowa? b??d ECU ale pojawi? si? nowy P0400 czyli EGR Flow Malfunction . Wypada?oby teraz powywala? te podci?nienia. Czy jak zrobi? tak jak jest na tym linku ( opr?cz Fuel Pressure Solenoid ) to czy pojawi? si? jakie? dodatkowe b??dy ECU czy teoretycznie nie powinny wyskoczy? ?

Dodam tylko ?e mam ju? zatkane wyj?cie EGR w kolektorze ss?cym.

Anonymous - 2009-10-04, 20:02

Pablo1o, ja mam tez podobny blad z EGR i jakos do tej pory nie udalo sie tego zlikwifowac. Blad Ci wywala bo komp mysli ze masz zapchany/niedrozny egr.
Anonymous - 2009-10-04, 20:08

pablo bo ten sersor odpowiada za egr :) musisz miec solenoidy egr by nie miec bledu...
Pablo1o - 2009-10-04, 20:39

Ale ja mam te solenoidy . S? na miejscu ale podejrzewam , ?e EGR zobaczy? zatkany kolektor i mu si? to przesta?o podoba? :) Poprostu wi?kszo?c podci?nie? jest na miejscy ale chyba czas je wykopa? :)

Dobra jutro przetestuj? ten schemat i zobacz? jak b?dzie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group