To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

4G OGÓLNE - Dolot & wylot w 3,8

Anonymous - 2009-12-20, 00:49
Temat postu: Dolot & wylot w 3,8
Czy ma kto? jak?? wiedz? co do mo?liwo?ci jakie daje wymiana dolotu na sto?ek + rur? w w 3,8? Na stronie K&N podaj? chyba wzrost w o kilkana?cie hp i nm. Macie jak?? wiedz? praktyczn? na ten temat? Ciekawi mnie r?wnie?, co mo?na uzyska? przez zmian? kolektora i podzia? wydechu na 2. Piszcie co wiecie, r?wnie? ceny mnie interesuj?, bo kupi? mo?na wszystko, ale zawsze trzeba rozwa?y? czy warto.
elinwar - 2009-12-20, 08:06

karolko wylot na 2 robi?em u siebie. Polecam firme Ulter, zrobi? naprawd? fajnie i za rozs?dne pieni?dze.
Anonymous - 2009-12-20, 10:58

elinwar a jaki koszt kolektora i jakie wra?enia po zmianie?
MikeR - 2009-12-20, 11:01

karolko, dolot to fajny bajer :ok: nie znam wynik?w z hamowni ale d?wi?k dolotu dedykowanego AEM w 3.8 po prostu robi sza? :serduszka:
elinwar - 2009-12-20, 11:11

karolko nie bede ?ciemnia?, ?e poczu?em milion koni (jak niekt?ry po zmianie t?umika ko?cowego). Nie mam ?adnych pomiar?w. Mog? oceni? jako?? wykonania i jest naprawd? super. Rury gi?te, spawy tylko tam gdzie trzeba.

Cena.... ko?o 1500 PLN za cat-back i wyj?ciem na dwie strony i 4 ko?c?wki. Gwarancja - chyba 3 lata.

Adam - 2009-12-20, 11:35

Ja mam w swoim 3.8 taki za?o?ony (dolot AEM sto?ek+rura i wydech Greddy).Nie wiem jakie s? tego koszty u nas bo jak kupi?em auto to ju? mia? to za?o?one wszystko robili w USA.Co do mocy silnika to sam jestem ciekaw co by wysz?o na hamowni i kiedy? to sprawdz?.W dowodzie rej. jest podana moc 205KW to by wychodzi?o jakie? 280KM.Dzwi?k z tego zestawu jest naprawd? pi?kny.Polecam.
runo - 2009-12-20, 12:28

Adam czy masz mo?e takiego szarego z body kitem :> ?
Sory za OT

Adam - 2009-12-20, 16:47

Trafi?e? w dziesi?tke.Znasz mo?e ten samoch?d?
runo - 2009-12-20, 20:25

Nie, ale wiem ?e dolot pochodzi nie z USA a z rozbitego 4G kolegi Fresh69.
Ko?czymy ten OT, jak co? to priv :ok:

hammer - 2009-12-21, 07:58

runo napisał/a:
Nie, ale wiem ?e dolot pochodzi nie z USA a z rozbitego 4G kolegi Fresh69.


A Fresha silnik chodzi? miodzio. :serduszka:

Anonymous - 2009-12-21, 13:41

Jesli chcesz dowiedziec sie jak to brzmi to zajrzyj do topicu o 3G i tak wklepalem przyklady wydechu do 3G. Nie wiele bedzie sie roznic. A co do mozliwosci to jest ich pare.

Jesli pytasz o moc to nie spodziewaj sie cudow. Dolot to max 10KM w srodkowym przedziale. Wydech (cat-back) to jakies 5-10KM w gornych RPM. Kolektor to nawet do 25KM z efektem raczej w dolnym zakresie.

Pamietaj ze mocy sie nie sumuje. Dodasz wszystkie naraz to moze uzyskasz przyrost 20-30KM max.

Co do firm to INJEN, AEM, GREEDY MAGNAFLOW, RIPP, INVIDIA i pare innych.

bizonv8 - 2009-12-21, 21:37

Adam widz? Twoje autko prawie codziennie jak wracam z roboty przez zalesie :) Bardzo ?adnie si? prezentuje ale widz?, ?e co? ma?o nim ?migasz chyba.
Pozdro.

Sorki za ot.

Anonymous - 2009-12-22, 12:06

Dzi?ki za informacje. Cokolwiek ju? wiadomo. A co do kolektora, to proponujecie zakup gotowego z USA (bo chyba tylko tam robi?) , czy mo?e warto wykona? u jakiego? lokalnego kowala - artysty:)?
Mo?ecie mi wyja?ni? co oznacza wydech cat-back?

MikeR - 2009-12-22, 12:16

Proponuje wydech z USA, HKS, Apexi, Greddy, sporo tego.

Cat-back to inaczej uk?ad wydechowy zaczynaj?cy si? tuz za katalizatorem a ko?cz?cy na t?umikach w??cznie. Mo?esz potem dozbroi? kolektror wydechowy kt?ry sko?czy si? w?a?nie na katlizatorze. Sam katalizator te? mo?esz wymieni? na model o wi?kszym przep?ywie spalin.

Anonymous - 2009-12-22, 12:34

karolko napisał/a:
Dzi?ki za informacje. Cokolwiek ju? wiadomo. A co do kolektora, to proponujecie zakup gotowego z USA (bo chyba tylko tam robi?) , czy mo?e warto wykona? u jakiego? lokalnego kowala - artysty:)?
Mo?ecie mi wyja?ni? co oznacza wydech cat-back?


Teraz to az strach pisa? ale co tam :) Odpowied? na Twoje pytanie :

http://www.el-tec.pl/pl/index.html

Katalizatory -> S? dostawc? sportowych katalizator?w do takich aut jak Subaru Impreza WRX, Mitsubishi Lancer EVO IX, Mitsubishi Eclipse itp. aut nierzadko przekraczaj?cych moce 400 KM.

Pozdr.

Anonymous - 2009-12-22, 13:34

Warto dlunac caly wydech w 4g od kolektorow wlacznie... nie rzezbi?ym kolektor?w a kupil gotowe... sa lepiej wyliczone niz kowalstwo polskie... calosc z wydechem max 10-15 km i tylez samo niutow po zestrojeniu


dlaczego warto? 4g ma bardzo restrykcyjny uklad wydechowy

Anonymous - 2009-12-24, 10:47

Z tego co piszecie, to wydaj?c 4-5 tys. z? mo?na zrobi? wydech i dolot, co da 15 hp i mniej wi?cej tyle nm. W takim razie, czy nie lepiej zosta? przy starych gratach i wrzuci? instalacj? nitro, kt?ra kosztuje mniej a daje wi?cej mocy?
MikeR - 2009-12-24, 11:15

karolko, warto dolot, wydech i instalacje NITRO :lol2:
Anonymous - 2009-12-26, 20:09

Ogolna zastada jest taka ze tyle ile silnik wiecej wdycha to powiniec tyle wydychac. Co za tym idzie - jesli usprawinasz dolot ladujac wiecej (np. NITRO) to pamietaj ze wydech ma tez znaczenia.

To nie jest tak ze zaladujesz NITRO i bedzie OKI. To nie jest takie proste.

Anonymous - 2009-12-26, 20:12

allias, pamietaj jeszcze ze wydech nie jest w 100% restrykcyjny... i ma pewien zapas. ;) nitro... mysle ze ten silnik nie zniesie wiecej niz 100km strzalu do tylu nie ma sensu ruszac wydechu ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group