4G OGÓLNE - Dolot & wylot w 3,8
Adam - 2011-07-07, 14:20
Jeśli idzie o ten wężyk co wychodzi z kolektora i tą drugą wtyczkę co idzie z wiązki gdzie podpięty jest przepływomierz to obydwie te rzeczy są wpięte w jedną kostkę (nie wiem jak to coś się nazywa)
Robik78 - 2011-07-07, 18:49
dzięki serdeczne za pomoc... najważniejsze, że wiem już czego szukać i jak połączyć to wszystko w całość.. ) czyli plan A zrealizowany, zabieram się za plan B - zakup elektrozaworu...:) pozdrawiam klubowiczów..;)
Anonymous - 2011-07-07, 18:50
ps. odmy nie zatykaj na odme kup filterek
Robik78 - 2011-07-07, 18:52
czyli na ten drugi kruciec od elektrozaworu założyć filterek..?
Anonymous - 2011-07-07, 18:57
czekaj... jesli do solenoidu idzie podcisnienie to zatkaj... myslalem ze mowiles wczesniej o odpowietrzeniu pokrywy zaworow moj blad sorry
Robik78 - 2011-07-07, 19:05
zawór ten jest zamknięty, otwiera się i przepuszcza dopływ dodatkowego powietrza do silnika powyżej 4000obr/min.... tylko fakt, jesli wężyk prowadzący z kolektora ssącego do tegoz zaworu podłączony jest do jednego z krućców, dodatkowo podpieta wiązka elektryczna, którą przechodzi sygnał "otwórz-zamknij" to skąd czerpie dodatkowe powietrze jesli zatkamy drugi kruciec...? hhhmm, zaciaga dodatkowo ze stożka, a ten elektrozawór jest tylko aby nie wystepował błąd...? bobrze myślę...?
Anonymous - 2011-07-07, 19:12
a tu czesm nie chodzi o to iz w puszcze wystepuje jakis dodatkowy tzw "tlumik szmerów" ?
Robik78 - 2011-07-07, 19:26
tego nie wiem...:( nie miałem w ręku oryginalnej obudowy - mój nabytek nie miał fitra (tzn. całego osprzętu dolotu).. komuś się spodobał bądź przydał.. hehe dlatego chciałem zaczerpnąć informacji czemu miała służyć ta druga kosta z wiązką elektryczną... U Adama jak widać ten drugi kruciec jest zatkany i mówił, że nie ma żadnych problemów ani nie wyskakuje żaden błąd... hhmm i teraz zgłupiałem...;)
Adam - 2011-07-08, 14:30
Dzisiaj odkręciłem ten zawór i zrobiłem lepszą fotkę.
|
|
|