To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

1G OGÓLNE - Jak dobra? si? do zacisk?w z ty?u?

Szakal - 2007-11-17, 15:34
Temat postu: Jak dobra? si? do zacisk?w z ty?u?
Konkretnie chodzi mi o to ,?eby go rozebra? ,ale po tym jak wczoraj odkr?ci?em ko?o to zbarania?em :wtf: Chcia?em to jako? zdemontowa? i wyj?? klocki ,ale jedyn? rzecz? dzi?ki kt?rej m?g?bym "podnie??" zacisk i wyj?? klocki by?y jakie? blaszki na dole zacisku ,kt?rych i tak nie mog?em wyci?gna? :| Pom??cie bo do sza?u mnie doprowadza jak ten klocek z ty?u mi lata i go ci?gle s?ycha? ;(

PS. to auto zaczyna mnie powoli psychicznie dobija?...

kiepuczi - 2007-11-17, 16:17

wogole nierozumiem twojego posta. O co chodzi ci ?? w czym jest problem>>
Anonymous - 2007-11-17, 16:19

Masz problem ze sciagnieciem zacisku? Dobrze rozumiem? A probowales odkrecic go z tylu. Jak dobrze kojarze to u ciebie powinny byc takie same sruby jak u mnie - 2 x 17mm i sciagasz zacisk z uchwytu... Tam nie ma nic skomplikowanego... :?
Szakal - 2007-11-17, 16:25

Chodzi mi o to ?eby "rozebra?" zacisk w taki spos?b jak na tym zdj?ciu

(zdj?cie zapo?yczone z tematu rolka ,nie patrzcie na czerwone kreski i napisy)
Potrzebuje poprostu dobra? si? do klock?w.

kiepuczi - 2007-11-17, 18:00

no to musisz najpierw odkrecic zacisk od zwrotnicy. kurcze czy wy nie potraficie rozkrecic czegos bez schematu, przeciez dziecko by zauwazylo dwe sroby mocujace zacisk do zwrotnicy. potrzebujesz klucz nasadowy 17mm , a tylne zaciski skrecone sa na 14 mm. Musisz odkreci obie sroby by zdjac zacisk. Moga byc troche zapieczone. bez pneumatu mozesz troche sie pomeczyc , nie zakladac klucza nasadowego bo obrobisz tylko sroby i wogole ich nie odkrecisz. Jak bedziesz skrecal te sroby spowrotem to warto dac troche smaru z dodatkiem miedzi by nie zapiekly sie nam na przyszlosc.
Ryfi - 2007-11-17, 18:52

mozesz od tylu podejsc oczkowym i lekko popukac mlotwiem albo dobry sposob to jakas dluzsza rurka na klucz i odkrecasz latwiej majac dluzsza dzwignie, sciagasz zacisk i masz na wierzchu klocki osadzone w takich "blaszkach"
tanaka - 2007-11-17, 19:19

Szakal zeby tak to zrobic musisz sciagnac linke od recznego hamulca, pozdrawiam przerabialem to 2 tygodnie temu :) , na wachaczu przez ktory przechodzi linka z tylu jest przykrecona, odkrec to, tam na waklu(koniec linki) jest jeszcze jedno zabezpieczenie drut w ksztalcie U
Anonymous - 2007-11-17, 19:33

dok?adnie tak jak pisze tanaka, ?ruba dolna od strony auta, na klucz 14 mm odkr?casz, p??niej wyci?gn?? link? od r?cznego z zacisku, p??niej wyci?gn?? link? z wspornika usuwaj?c po drodze zawleczk? i dopiero podniesiesz zacisk i wyjmiesz klocki :)
Anonymous - 2007-11-18, 00:59

A link? nie musisz odkr?ca? . Dobre kombinerki do szpica i bezproblemowo wyci?gniesz kulk? od linki z ramienia r?cznego .. aa wcze?niej zanim si? zabierzesz to takie ma?e clue !!
- Usi?d? na miejscu kierowcy
- podnie? pokryw? pod?okietnika
- wyci?g kubko-trzymacz
- wyci?g futerka :lol2: z pod kubko - trzymacza
- poluzuj nakr?tk? 10 mm na regulacji linki r?cznego do samego ko?ca (tak ?eby nie spad?a linka czyli do ko?ca ?rubki regulacyjnej)

I to wszystko ! TERAZ:
- podnosimy autko
- szczypcami demontujemy spr??ynk? naci?gaj?c? link? r?cznego (przy kole)
- szczypcami poci?gamy link? tak ?eby zrobi? si? du?y luz
- zwalniamy link? z d?wigni hamulca r?cznego (przy kole)
- mo?emy ju? odkr?ci? zacisk hamulca

Sk?adanie dok?adnie to samo tylko w odwrotn? stron? :dance:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group