To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - 6 czy 7 BOLT

Brian - 2007-12-02, 23:46

2 bary na 16G?? Myslalem ze 1,7 bara to max ... :wtf:
Anonymous - 2007-12-03, 02:24

brian on mowil o BOOST LEAK TEST no to trzeba bylo mowic odrazu za walki masz inne dlatego tajmink sie zmianil i turbo pracuje inaczej tracisz na poczadku ale zyskujesz pod koniec to normalne
MikeR - 2007-12-03, 08:57

O ile zwi?kszaj? si? obroty na Twoich wa?kach Shotgun w stosunku do serii ?

W jakiej specyfikacji masz wa?ki ? 264/272 ? 272/272 ?

Na ilu poduszkach poli siedzi silnik ?

kiepuczi - 2007-12-03, 09:16

NO 3200 RPM to troche wysoko jak na 16g. Chyba ze masz seryjny westgate i seryjny kolektor wydechu. samaelowi udalo sie osiagnac wlasnie takie obroty jak powinno ladowac 16g.
SAMAEL - 2007-12-03, 11:52

Shot a masz regulowane k??ka ? wiesz ?e mo?na ze spoolem powalczy? przyspieszajac 1* wydechowy ? ja u siebie nie mam co bo 1bar przy 2800 to nie za dobrze dla skrzyni i korb :lol2:

A takie laickie pytanie... a raczej teoria szukajaca potwierdzenia.... jak wiadomo crankwalk to zu?ycia panewek oporowych gdy? natrysk na t?oki zabiera olej z panewek, a defekt fabryczny polega na tym ?e olej woli i?? do natysku ni? do panewek (droga mniejszego oporu) gdy? pope?nili b??d z wielko?ci? kana??w z tego co wyczyta?em....


A teraz pytanio-teoria... kucizna (korby i t?oki) nie potrzebuje natrysku oleju na denka t?ok?w, a jak by za?o?y? balanceshaft eliminator kit (wi?ksze ci?nienie oleju) i do tego "zatka?" jako? natysk na denka t?ok?w ?????? w Hondach si? tak robi przy uturbianiu i zak?adaniu kucizny.
Skoro kucizna nie potrzebuje natrysku... to zatka?/zaspawa? to w choler?... uzyskamy super ci?nienie oleju... wtedy panewki nie mog? narzeka? na brak oleju.... do tego mniejszy oil restrictor do turbo (wy?sze ci?nienie oleju) i mamy 7bolt z wyeliminowanym crankwalkiem na kuci?nie..

dobrze kombinuje ??

kiepuczi - 2007-12-03, 12:22

teoretycznie tak o ile blok bedzie zdrowy czyli nie uszkodzony juz przez to zjawisko, a jak wiadomo crankwalk moze sie objawic przt 15 tys mil jak i przy 150. Na stronie magnus i RRE podane sa chyba metody jak zmierzyc tzw " crank play" czyli ruchy horyzontalne walu. takich popiarow nalezalo by dokonac przed przystapieniem do zakowania, jesli nic nie odbiega od normy to mozna sie bawic w zakowanie.

metoda usowania natryskow na denka tlokow jest popularna nie tylko w Hondzie przy zakowaniu. tak tez stosuje sie , o czym wielokrotnie mowilem, przy szykowaniu 6 bolta z bloku N/A. Wymieniajac tlkoki na kute wskazane jest wrecz usuniecie natrysku.

SAMAEL - 2007-12-03, 13:00

troch? szukania i po problemie....

tak wygl?da mocowanie panewek w bloku 1g, wida? jak s? wymyslone natryski oleju na denka t?ok?w, osobne natyskiwacze.

a tutaj rozwi?zanie 2g...:


w czym tkwi problem ?? tak wygl?da osadzenie panewek gl?wnych w 1g:



a teraz...



tadadam.... natrysk oleju na denka t?ok?w brany jest z panewek g??wnych :o

sam natrysk wygl?da tak.... takie g?wienko ze spr??ynk?.... kt?re jak si? dowiedzia?em cz?sto blokuje si? w pozycji open i nie buduje si? ci?nienie oleju na panewce....

fotki z Magnus Motorsport.

Tak wi?c zmierze sobie luz na wale t? metod?:
http://www.angelfire.com/pa4/awdcrankwalk/

i pierwsz? rzecz? jak? zrobie po wyj?ciu bloku to zatkanie tych jebanych spryskowytryskiwaczy........ a tpfu kto to wymy?li?....



http://www.magnusmotorspo...h/crankwalk.htm
jak by kto? chcia? sobie poczyta?.... fajne fotki... jednak da si? wyeliminowa? crankwalk ca?kowicie :jupi:

Brian - 2007-12-03, 14:36

bardzo ciekawa lektura :ok: :ok: :ok: :amen:
ziggi - 2007-12-03, 14:40

Brawo Samael :ok:
Anonymous - 2007-12-14, 03:56

no niezle samael dobra robota wiedzy nigdy za wiele i zawsze cegos nowego mozna sie dowiedziec :ok:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group