2G OGÓLNE - 1014whp 9sec Lancer Evo 4g63
MikeR - 2007-12-08, 23:20 Temat postu: 1014whp 9sec Lancer Evo 4g63 Miłego czytania
1014whp
Szakal - 2007-12-09, 00:11
sorki za lamerskie pytanie ,ale skoro to 4G63 to dlaczego ma rozrz?d po drugiej stronie?
Bobo - 2007-12-09, 00:15
chciałem tu zabłysnąć i napisać że jest to 420a.. ale wtedy nie napisali by że jest to 4g63... teraz już sam zgłupiałem.. może nam to ktoś wyjaśnić..?
Anonymous - 2007-12-09, 01:04
a w czym widzicie problem 4g64 to rowniez 2 rozne silniki o tym samym oznaczeniu te z 3g rowniez ma inna orientacje niz ten ze spydera:> mimo to maja to samo oznaczenie
MikeR - 2007-12-09, 07:46
To są silniki nowej generacji, jednak mają to samo oznaczenie kodowe.
Z tą różnicą że np. silnik EVO IX ma seryjne graty o potencjale do 600 koni mechanicznych zależnie od specyfikacji. Wiedza zdobyta od mechanika rajdowego, tatusia jednej z naszych pięknych Klubowiczek
Po przejazdce Lancerem Jaro w Kielcach zmieniłem zdanie nt tych wózków, to technologiczne majstersztyki, to są wciąż dwa litry pojemności
Anonymous - 2007-12-09, 12:12
To jest zwyczajny 4g63T ktory jest w EVO 8. Poprostu nie napisali T bo sie to rzadko uzywa. Podaje sie kod silnika a T wiadmomo ze jest dla "turbo" a skoro silnik tyle ciagnie to jest to oczywista sprawa. To nie jest nic innego jak dobrze podrasowany EVO 8 z fabrycznym silnikiem.
Dodatkowo jest rozwiercony o 0.020 wiec dochodzi do pojemnosci lekko powyzej 2.0L
|
|
|