420A (2.0l) - Kilka pytan o wnecznosciach 420a
simongs1 - 2007-12-11, 22:24 Temat postu: Kilka pytan o wnecznosciach 420a witam
mam kilka pytan
1 czy wal jest kuty seryjnie ( jak nie to gdzie mozna go zakuc za normalna cene )
2 jaka jest kompresja na t?okach ??
3 czy zawory w g?owicy wytrzymaj? turbin? ??
4 gdzie mozna dostac uszczelke pod glowice odprezajaca
5 ile seryjne panewki potrafi? wytrzyma? obci??enia
6 ostatnie pytanie po za konkursem czy ktos wie ile kosztuje wystrojenie 420a na turbinie ??
pozdrawiam
Anonymous - 2007-12-11, 22:28
jak chcesz sie dowiedziec jak to wszystko wspulgra ze soba to pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a
Szakal - 2007-12-11, 22:31
ralph napisał/a: | pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a |
A nie przypadkiem GS+T ?
Anonymous - 2007-12-11, 22:35
Szakal napisał/a: | ralph napisa?/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a
A nie przypadkiem GS+T ? |
Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum
Szakal - 2007-12-11, 22:37
a ja by?em ?wiecie przekonany ,ze to GS Z reszt? niewa?ne bo OT si? zrobi? w technicznym...
Anonymous - 2007-12-11, 23:24
ralph napisał/a: | Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum | niet to GSik
420a Comp Ratio: 9.6:1
gdzie mozna dostac uszczelke odprezajaca:>? USA
na reszte pytan wole nie ryzykowac odpowiedzi
SAMAEL - 2007-12-12, 10:03
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...
zaxdamian - 2007-12-12, 12:36
SAMAEL napisał/a: | wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich... |
na czym polega strojenie turbo?
Anonymous - 2007-12-12, 15:53
Na zamontowaniu ukladu sterujacego zastepujacego ECU albo wspolgrajacego z nim gdzie regulowane sa parametry sprzezenia(doladowania), dawki paliwa(mieszanka), wtryski i jeszcze pare. Wiec nie tyle co stroisz turbo tylko parametry silnika w zaleznosci ile powietrza turbo 'wpycha' do twojego silnika.
zaxdamian - 2007-12-12, 15:57
czyli zak??damy co? jak ecu master i ustawiamy dawki paliwa tak?
Anonymous - 2007-12-12, 17:29
Tak dokladnie... to jest jesli chodzi o zadbanie o 'sterownik' turbo. Do tego dochodzi uklad paliwowy, wydechowy, dolotowy - kilka mniejszych i wiekszych przerobek i wlasnie zalatwiles sobie male pppppppssssssshhtttttttttttttt.... to tak w skrocie bo jest to o wile bardziej skomplikowane. Poczytaj na temat turbo ogolnie a potem dopiero zabralbym sie w kombinowanie na Eclipsie... Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.
zaxdamian - 2007-12-12, 17:35
allias napisał/a: | Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze. |
hhm Goldi m?wi? inaczej?Czyli w sumie to raczej nie op?acalna impreza jak si? ma 1g. Bo jak tyle przer?bek to troch? kaski p?jdzie. Ile mo?na wyci?gn?? z GS bez zmiany wa?u t?ok?w itd?
Anonymous - 2007-12-12, 17:42
allias napisał/a: | Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze. | ja wciaz nie rozumiem dlaczego 420a ma byc trudniejszy wieksze sprzeglo niz w 4g63 i w dodatku spiekowe w serii!!, brak slabego ogniwa czyli przeplywomierza, nizszy stopien sprezania, nie trzeba az tak bardzo odprezac silnika
skrzynia ktora wytrzymuje 400nm dlaczego wciaz bladzicie?
zaxdamian - 2007-12-12, 17:44
a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz...bo jak patrze po katalogach to raczej ci??ko o cz??ci w podr?bce do tego. Popularny to silnik?
Anonymous - 2007-12-12, 17:47
zaxdamian napisał/a: | a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza? | ciezko mi powiedziec nie jezdzilem nigdy dluzej 1g lub 2g z 4g63 420a ma ta zalete ze ma troche dluzsze biegi
a czy przyspiesza lepiej ? zapraszam na kreske sprawdzi sie
Diabel - 2007-12-12, 17:50
GOLDI, kiedys stane z toba na kresce tyle ze nie wiem jeszcze kiedy i gdzie
nie ma sprawy najwyzej przegram /goldi
simongs1 - 2007-12-12, 17:51
SAMAEL napisał/a: | wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty
http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.
Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich... |
Wszystko ladnie pieknie ale cena za 2500$ + koszty przesylki wogule mnie nie ciesza a po za tym korby i tloki juz mam
Wiec co z tym walem wytrzyma czy nie ??
Anonymous - 2007-12-12, 17:56
z tego co pamietam, to daco walu nie zmienial, wiec powinien wytrzymac
Anonymous - 2008-03-13, 02:04
Konstrukcyjnie silnik 420a jest przygotowany pod 280km przy 300Nm nie wspominajac o sprzegle ktore przekraczajac 180km nadaje sie do wymiany na minimum stage1. Podczas uturbienia 420a proponuje zakuc tloki i korby a reszta spokojnie da rade do 250km przy 300Nm...
|
|
|