To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - Kilka pytan o wnecznosciach 420a

simongs1 - 2007-12-11, 22:24
Temat postu: Kilka pytan o wnecznosciach 420a
witam
mam kilka pytan
1 czy wal jest kuty seryjnie ( jak nie to gdzie mozna go zakuc za normalna cene )
2 jaka jest kompresja na t?okach ??
3 czy zawory w g?owicy wytrzymaj? turbin? ??
4 gdzie mozna dostac uszczelke pod glowice odprezajaca
5 ile seryjne panewki potrafi? wytrzyma? obci??enia
6 ostatnie pytanie po za konkursem czy ktos wie ile kosztuje wystrojenie 420a na turbinie ??
pozdrawiam

Anonymous - 2007-12-11, 22:28

jak chcesz sie dowiedziec jak to wszystko wspulgra ze soba to pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a
Szakal - 2007-12-11, 22:31

ralph napisał/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a

A nie przypadkiem GS+T ? :>

Anonymous - 2007-12-11, 22:35

Szakal napisał/a:
ralph napisa?/a:
pogadaj z DACO on ma RS-T z silnikem 420a

A nie przypadkiem GS+T ?

Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum

Szakal - 2007-12-11, 22:37

a ja by?em ?wiecie przekonany ,ze to GS :wtf: Z reszt? niewa?ne bo OT si? zrobi? w technicznym... :wtf:
Anonymous - 2007-12-11, 23:24

ralph napisał/a:
Nie on wlasnie posiada 420a rs+T hehehe jako jedyny na tym forum
niet ;) to GSik :)

420a Comp Ratio: 9.6:1

gdzie mozna dostac uszczelke odprezajaca:>? USA :)

na reszte pytan wole nie ryzykowac odpowiedzi :)

SAMAEL - 2007-12-12, 10:03

wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...

zaxdamian - 2007-12-12, 12:36

SAMAEL napisał/a:
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...

na czym polega strojenie turbo?

Anonymous - 2007-12-12, 15:53

Na zamontowaniu ukladu sterujacego zastepujacego ECU albo wspolgrajacego z nim gdzie regulowane sa parametry sprzezenia(doladowania), dawki paliwa(mieszanka), wtryski i jeszcze pare. Wiec nie tyle co stroisz turbo tylko parametry silnika w zaleznosci ile powietrza turbo 'wpycha' do twojego silnika.
zaxdamian - 2007-12-12, 15:57

czyli zak??damy co? jak ecu master i ustawiamy dawki paliwa tak?
Anonymous - 2007-12-12, 17:29

Tak dokladnie... to jest jesli chodzi o zadbanie o 'sterownik' turbo. Do tego dochodzi uklad paliwowy, wydechowy, dolotowy - kilka mniejszych i wiekszych przerobek i wlasnie zalatwiles sobie male pppppppssssssshhtttttttttttttt.... to tak w skrocie bo jest to o wile bardziej skomplikowane. Poczytaj na temat turbo ogolnie a potem dopiero zabralbym sie w kombinowanie na Eclipsie... Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.
zaxdamian - 2007-12-12, 17:35

allias napisał/a:
Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.

hhm Goldi m?wi? inaczej?Czyli w sumie to raczej nie op?acalna impreza jak si? ma 1g. Bo jak tyle przer?bek to troch? kaski p?jdzie. Ile mo?na wyci?gn?? z GS bez zmiany wa?u t?ok?w itd?

Anonymous - 2007-12-12, 17:42

allias napisał/a:
Szczegolnie jesli chodzie o 420a bo jest to troszeczke trudniejsze.
ja wciaz nie rozumiem dlaczego 420a ma byc trudniejszy :P wieksze sprzeglo niz w 4g63 i w dodatku spiekowe w serii!!, brak slabego ogniwa czyli przeplywomierza, nizszy stopien sprezania, nie trzeba az tak bardzo odprezac silnika :>

skrzynia ktora wytrzymuje 400nm :P dlaczego wciaz bladzicie? :ksiadz:

zaxdamian - 2007-12-12, 17:44

a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz...bo jak patrze po katalogach to raczej ci??ko o cz??ci w podr?bce do tego. Popularny to silnik?

Anonymous - 2007-12-12, 17:47

zaxdamian napisał/a:
a powiedz mi jedn? rzecz...lepiej przy?piesza?
ciezko mi powiedziec :P nie jezdzilem nigdy dluzej 1g :P lub 2g z 4g63 :P 420a ma ta zalete ze ma troche dluzsze biegi ;)

a czy przyspiesza lepiej ? :> zapraszam na kreske :glupawka: sprawdzi sie ;)

Diabel - 2007-12-12, 17:50

GOLDI, kiedys stane z toba na kresce :D tyle ze nie wiem jeszcze kiedy i gdzie :D

nie ma sprawy :) najwyzej przegram :P /goldi

simongs1 - 2007-12-12, 17:51

SAMAEL napisał/a:
wa?u nie da si? zaku?..................... trzeba wymieni?.... na kuty

http://www.slowboyracing....cat=1572&page=1
polecam i o nic nie musisz si? martwi?.

Zawory wytrzymaj? bo przecie? ?adnych obci??e? nie przenosz? jak kto? wystroi dobrze to nie wypali ich...


Wszystko ladnie pieknie ale cena za 2500$ + koszty przesylki wogule mnie nie ciesza :-( a po za tym korby i tloki juz mam :-)
Wiec co z tym walem wytrzyma czy nie ??

Anonymous - 2007-12-12, 17:56

z tego co pamietam, to daco walu nie zmienial, wiec powinien wytrzymac
Anonymous - 2008-03-13, 02:04

Konstrukcyjnie silnik 420a jest przygotowany pod 280km przy 300Nm nie wspominajac o sprzegle ktore przekraczajac 180km nadaje sie do wymiany na minimum stage1. Podczas uturbienia 420a proponuje zakuc tloki i korby a reszta spokojnie da rade do 250km przy 300Nm...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group