To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

ProjectXs - Co ciekawsze projecty ;)

kiepuczi - 2010-10-18, 11:32

seba napisał/a:
GOLDI, xyz?? wiesz co? wi?cej o tych hamownikach?? bo to tajwan, chcemy to zacz?? wk?ada? do subaru a cena jest dobra


tajwany mj? to do siebie, ?e s? tanie w zakupie ale tak szybko jak je sprzedacie to jeszcze szybciej klient wr?ci do was po komplet tarcz , bo klocki to dobierzesz czy to z ferodo czy Hawka. Co mu wtedy zaproponujecie , nowy komplet tarcz co drugi wypad do U?e?a.
A jak b?d? mocno upala? na wyczynowych klockach to i pokrzywi? mostki w zaciskach.
Na klockach Hawka DTC-30 pewnie zawin?? by zacisk si? pod opon? :)

Stosunkowo najtaniej obecnie ze wzgl?du na s?abn?cy kurs dolara wypada Stoptech pod wzgl?dem jako?ci i ceny. Porz?dne tarcze z dobrego stopu w razie czego za rozs?dn? cen? .
Przyk?ad tarcze 355 mm pod EVO kosztuj? tyle co p?ywaj?ce od DBA czy Giro pod seryjny zacisk 3 tys PLN. Lepiej nawet moim zdaniem wstawi? mniejszy zestaw stoptecha ST-40 do WRX ni? pakowa? si? w Tajwany.

Anonymous - 2010-12-02, 17:01

zadko w ten temat ostanio zagladam i czasu za bardzo nie mam go aktualizowac dlatego wiekszosc opisuje na http://www.facebook.com/p...157433960937222

ale poki co troche dzialo ostatnimi czasy u nas poza kilkoma eclipseami klubowymi:

BMW e30, pieknie odrestaurowana, silnik 2,7 bardzo lekka :) fajna zabawka:









opel vectra po swapie na 3,0 v6 podciagniety ecu masterem w technologii FIT ;) na 230hp







taki s?abawy GSXik na ogromnej turbosprezarce :) jak sie dotrze celujemy ponad 430hp ;)





troche na temat tego ecli:
Tein SS, Megan Racing Strut bars, Wosner Pistons, Eagle Rods, 6 bolt head, 6 bolt Intake & Throtle body, 3" intake lines, FMIC, Tial style BOV, External WG, BIGGGG Turbo, EBC Brakes, Samco Sport Silicone hoses, Coil On plug Setup, Colder NGK spark plugs, K&N air filter, 264/264 hks camshafts, Maf translator 3" & EcuMaster Det3 FIT i duzo duzo duzo duzo wiecej :serduszka:

elinwar - 2010-12-02, 17:16

Ten GSX to Wasz projektowski?
Hołek - 2010-12-02, 17:30

Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe?
Anonymous - 2010-12-02, 17:32

Ho?ek napisał/a:
Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe?
maf translatora ;) bedzie wykorzystywany do korekcji IAT i korekcji baro...


elinwar napisał/a:
Ten GSX to Wasz projektowski?
niet :) nasz nabiera rocznika ;)
Hołek - 2010-12-02, 17:43

mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D
Anonymous - 2010-12-02, 17:56

Ho?ek napisał/a:
mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D
duzo rzeczy da sie wykorzystac nawet elementy z seryjnych przeplywek czasem wykrozystujemy rozbierajac je na czesci pierwesze... tylko trzeba wiedziec co i jak i gdzie, bo jak sie nie wiem to sobie mozna wiecej kuku zrobic niz po?ytku ;)
IDOG - 2010-12-04, 00:53

GOLDI, mog?e? napisa?, ?e te foty gazety GT z bordowym 3G b?d? do szerszej grupy ludzi to bym na skaner wrzuci? :lol2:

Lubie to! :ksiadz:

BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was :twisted:

Anonymous - 2010-12-04, 00:59

IDOG, oj tam oj tam :) nie mam czasu zeskanowac GT poprostu w normalnej jakosci ;)

IDOG napisał/a:
BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was
zapraszamy.... nawet jak sie kasa nie odlozy lub nie spadnie z nieba :) pogadac zawsze mozna , a przewaznie cos szybkiego jest to mozna jazde testowa zrobic i smaczk?w narobic ;)

pozdr

Mrok - 2010-12-04, 06:38

?liczne to e30 :serduszka: Choruj? ostatnio na tak? tylko z jakim? V8 :serduszka:
Anonymous - 2010-12-04, 13:48

o tak ta e30 wychuchana strasznie :) w?a?ciciel non stop ze szmatka z mikrofibry ko?o niej chodzi? i pucowa?... naprawde ?wietny samoch?d :) i w?ciek?y :) to juz klasyki :)
oblak - 2010-12-04, 15:21

Mrok, a za mn? to chodzi taka z m30b35 pod mask? :)
Anonymous - 2010-12-05, 21:04

GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem :jezyk: pawda ?
Anonymous - 2010-12-05, 21:15

dariosss napisał/a:
GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem :jezyk: pawda ?
a ktora werjsa? by byly chyba 115, 130 i 150 i z kazdego da sie wyciagnac programowo okolo 25-30km i 50-60nm, a jakby sie chcialo wiecej to juz kwestia sprezarki, wydechu, intercoolera etc ;)
Anonymous - 2010-12-05, 21:46

GOLDI, w moim przypadsku 150 km z turbinka :tuptup: ale to pewnie wiesz :> a chyba jednak nie wiesz...2.2. DCI mialy tylko 150 km :ok: chyba ze sie myle,ale watpie :ok:
Anonymous - 2010-12-05, 22:28

w lagunach chyba masz racje byly tylko wersjie 150km ... skupilem sie na ogolnie 2,2 renault/nissan :)
Anonymous - 2010-12-21, 20:58

wy?ej ukazany czarny GSX 2g z bodykitem:
Pierwszy etap strojenia:


wiem, ?e to det... jednak sporo czasu po?wi?cili?my na kalibracj?...

Testy DrifBoxem (RaceLogic) dawa?y powtarzalne 232-235 kw na ko?ach co po przeliczeniu daje 320 KM na ko?ach. Wykres z DET 3 tylko do 7500 obr/min odci?cie ustawione na 8000 :) Po finalnym strojeniu trzeba wys?a? w?a?ciciela na mahe ;)

BgD - 2010-12-21, 23:08

No to ju? si? ?adnie odpycha :D
Anonymous - 2010-12-22, 13:44

http://www.youtube.com/watch?v=ds3_4J1AVGk

opel corsa B turbo 250km+ vs civic ek4 z kompresorem 235km

Timonek - 2010-12-22, 16:19

civic nie wygl?da ?eby mia? 235


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group