To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Eclipse - eclipse 1G GS by franko

MATi - 2014-06-19, 19:43

To bmw ma gniazdko 230v :P
djmil - 2014-06-19, 19:44

Podtynkowe :jezyk:
franko - 2014-06-19, 20:54

Trzcina,rosomak1983 są w dobrym stanie więc się opłacało :ok:
MATi, djmil, szkoda że nie zobaczyłem co tam jest :jezyk:

franko - 2016-01-06, 21:36

Więc tak, mamy nowy rok i w tym roku auto wyjedzie po rekonstrukcji blacharskiej :lol2:
Więc czas na zakup części do silnika :lol2:
Mam korby od eIX ale zastanawiam się czy nie iść w stronę TCHNO5...
Następna sprawa to tłoki, te z evo wychodzą coś ponad 2000 a i za parę stówek więcej idzie kupić kute MAHLE czy też WISECO :roll:
Panewki od Kinga albo Clevite.
ARP w głowicę na bank ale czy w podporę wału też ?? Ktoś podpowie ??
Auto będzie weekendowe do jazdy po bułki, zależy mi na wytrzymałości silnika a ile wyjdzie szmocy to wyjdzie :p

A i głowicę posiadam na wałkach BC283/283 z większymi kanałami i porobionymi zaworami :roll:

rosomak1983 - 2016-01-06, 22:26

franko napisał/a:
kute MAHLE

:ok: jestem za

[ Dodano: 2016-01-06, 22:28 ]
franko napisał/a:
Panewki od Kinga albo Clevite

a nie ACL race ???

GOLDI - 2016-01-06, 23:14

sruby w podpory nie sa koniecznie w ARP
dani.boss - 2016-01-07, 08:06

jakieś fotki pokaż z tej rekonstrukcji!
marcin388-1988 - 2016-01-07, 10:31

Wszystko zależy jaka moc Cie interesuje i pod nią rób silnik.
wojtas - 2016-01-07, 11:30

widze, że kolejny fajny eclipse sie buduje :ok:
kibicuje mocno :ok:

trucky - 2016-01-07, 11:37

A już myślałem że to auto nigdy nie wyjedzie :jezyk:

Działaj, mam nadzieję, że znów mi będzie dane nim pośmigać :ok:

franko - 2016-01-07, 21:43

dani.boss, fot brak bo nawet auto u mnie nie stoi :roll:
marcin388-1988, nie celuję w konkretne cyferki, mam trochę wolnego siana i pomyślałem że zrobię sobie drugi silnik :jezyk:
wojtas, na tą chwilę i tak zostanie seria, graty kupię teraz i w miarę możliwości będę działał :ok:

trucky, :lol2: :lol2:

marcin388-1988 - 2016-01-07, 22:28

Seryjne tłoki i korbowody turbo też dużo zniosa i jak nie chcesz dużo ponad 400 Nm to niema sensu kuc silnika.
franko - 2016-03-05, 00:14

jest jakaś opcja przerobienia bloku ze zintegrowanej panewki oporowej na oddzielną ??
GOLDI - 2016-03-05, 12:51

jest. magnus o tym wspominal ale chyba nie dzialalo to za dobrze
rosomak1983 - 2016-03-05, 13:56

crank walk jest czy chuchasz na zimne ?
franko - 2016-03-05, 22:14

Chucham na zimne :ok:
GOLDI - 2016-03-06, 01:31

franko, w 1g 7 bolt CW nie straszny chyba ze masz pecha ;) magistrala olejwoa jest inna niz w przedlfitowym 2g ;)
franko - 2016-03-07, 18:42

GOLDI, no wiem, ale skoro jest otwarty to czemu nie poprawić fabryki :jezyk:
No myślałem że przerobienie na oddzielne panewki coś zmieni ale jak nie to zostawiam :ok: :ok:

GOLDI - 2016-03-08, 11:50

w innym miejscu ma natryski ;) nie ruszaj ;)
franko - 2016-03-17, 21:06

zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz....
korby mam bez natrysku na denko tłoka a tłoki to wossner.
A może całkowicie pozbyć się natrysku ??





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group