420A (2.0l) - Błędy 420A <--------------------<<<
Anonymous - 2011-01-30, 13:02 Temat postu: Błędy 420A <--------------------<<< Witam!
Mam takie pytanie czy może mi ktoś opisać błędy i przybliżyć co może być ich przyczyną?
Błędy:
P0108
P0304
z góry dziękuję
Anonymous - 2011-01-30, 13:10
zacznij od wymiany map sensora ... Twoj naprawdopodbniej jest uszkodzony... jesli drugi błąd nie zniknie zacznij od wymiany swiec z kabalmi... ewentualni cewki... chociaz przyznam ze missfire moze byc ze wzgledu zlej mieszanki czyli map sensora
Anonymous - 2011-01-30, 13:14
Właśnie problem w tym, że wymieniłem świece i kable i 2 miesiące miałem spokój i znów to samo, ;/ duszenie, dławienie, pyrkanie, i brak iskry na jednym z garków, najciekszawsze jest to, że jak się przejadę autem z pół godz., postawie go w garażu na 2 godz. wsiadam i wszystko jest ok i nie mam pojęcia o co chodzi...
[ Dodano: 2011-01-30, 13:15 ]
i mechanicy nie wiedzą gdzie szukać przyczyny, a mnie trafia szlag
Anonymous - 2011-01-30, 13:26
co to za kable ? co to za swiece? oraz czy ruszales mam sesnor? mialem pomiar kompresji robiony ?
sprawdzałęs czujnik polzenioa walu oscyloskopem?
Anonymous - 2011-01-30, 13:29
Kable Sentech, świece NGK, map sensor wypinałem kilka razy, a pomiarów kompresji i czujnika polozenia nie robiłem.
Anonymous - 2011-01-30, 13:45
moje zdanie jest takie zebys wymienil map sensor... drogi w uzywce nie jest...
ozaczenike swiec? odstep elektrod?
Anonymous - 2011-01-30, 13:47
a masz może namiary na nowy? i jaki ma być
[ Dodano: 2011-01-30, 13:49 ]
teraz Ci nie powiem jakie dokładnie są świece bo auto mam w serwisie.
[ Dodano: 2011-02-03, 13:25 ]
Ok, wymieniłem Map sensor, zobaczymy jak będzie chodził teraz
kamil4711 - 2011-07-18, 22:54
Dobry , ktoś wie co oznacza błąd P9171 ? Czy to może oznaczać brak katalizatora czy błąd wtrysku ?
Anonymous - 2011-07-18, 23:15
z błędami korekcji lambdy przewaznie spotykam sie przy uturbianiu wolnossakow gdzie trzeba dolewac wiecej paliwa niz ssak tego wymaga ale przewaznie jest to blad w druga strone czyli zbyt bogatej korekcji...
stawiałbym tutaj jednak na inszy problem niż katalizator, od nieszczelnosci na pozimie kolektora wydechowego po problemy z ukladem paliwowym
|
|
|