WARSZTAT OGÓLNY - Silnik
Anonymous - 2008-01-09, 21:54 Temat postu: Silnik Witam. Wie kto? mo?e jaki inny silnik mo?na bez wi?kszych problem?w w?o?y? do Eclipsa 1g ?
Szakal - 2008-01-09, 21:58
Ten sam co mia?e? czyli 4G63. Mo?na ew. 4G63T ,ale z tego co wiem to nie masz kasy na tak? kosztown? zabawe. W gwoli ?cis?o?ci 420A (z Neona np) nie podejdzie bo o to te? pyta?e? (ten silnik montowali w hameryka?skich 2G). Wi?c rozgl?daj si? za jednostk? 4G63 lub remontem obecnej. Przynajmniej jak wyremontujesz silnik to wiesz co masz a nowy kupujesz praktycznie w ciemno. Tyle ode mnie
Anonymous - 2008-01-09, 22:02
Dzi?ki, po prostu kombinuj? bo nie mam teraz kasy na taki wydatek Mia?em nadziej?, ?e ten Neon mo?e podejdzie.......
MATi - 2008-01-09, 22:31
No niestety nie podjedzie ...jak chcesz ?miga? dalej Eclipse to remontuj tego bo wydasz kase i auto na chodzie wiesz co masz itd ... kupuj?? nowego klipera lub motor tak jak Szaki napisa? bierzesz w "ciemno" ... jezeli chcesz nim dalej ?miga? to tylko remont przynajmniej ja to tak widze
Szakal - 2008-01-09, 22:38
TrusieK napisał/a: | Dzi?ki, po prostu kombinuj? bo nie mam teraz kasy na taki wydatek |
Znam ten b?l ,wiele rzeczy do zrobienia a $$$ brak Nic , zabezpiecz go poprostu iauto b?dzie Ci musia?o sta? p?ki nie masz kasy. I pami?taj. Je?eli zdecydujesz si? na remont r?b go TYLKO na ORYGINALNYCH cz?sciach. Inaczej za pare miesiecy sytuacja mo?e si? powt?rzy? a tego nie chcesz pewnie. Pozatym zrobisz raz a porz?dnie i masz spok?j. Je?eli wiesz ju? co masz konkretnie do wymiany to uderz do kolegi kiepuczi ,on napewno pomo?e w sprawie cz?sci i nie tylko
Pozdro i g?owa do g?ry
wolf - 2008-01-09, 22:53
Nie kombinuj z ?adnymi innymi silnikami bo tak kolego nie zaoszcz?dzisz swap to zawsze du?y wydatek, kupi? jaki? tam silnik + przek?adka + przer?bki itd. itd. taniej wyremontujesz.
Anonymous - 2008-01-09, 23:31
silnik w neonie nie jest tym samym do 420a
miro - 2008-01-10, 08:39
w neonach jest silnik o oznaczeniu 420H
SAMAEL - 2008-01-10, 17:50
najpierw zobacz sobie co napisa?em w twoim drugim temacie, potem odpal allegro... zobacz ile tego towaru jest i to nawet nie drogo bo w granicach 600z?... do tego dokup uszczelk? pod g?owic?, oby nie jaki? bardziew, nowe ?ruby od g?owicy chyba ?e chcesz i?? po kosztach i ryzykowa? u?ycie starych. i montuj bracie now? g?ow? i nie marud?
Anonymous - 2008-01-10, 18:02
Zastanawiam sie bo mam jeszcze co? takiego
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4137586
Gada?em z kolesiem chce 1900 do r?ki, tylko, ?e silnik 1,8 Sam nie wiem....
Ryfi - 2008-01-10, 18:18
sprawdz priva
tu fota http://www.fotosik.pl/pok...079c21b928.html
ziggi - 2008-01-11, 14:08
Jesli jezdziles 2.0 to daj sobie spokoj z 1.8 - celowac trzeba w gore a nie w dol
Zrob jak Samael ci pisze, bo madrze pisze
Poza tym szkoda czasu na gdybanie. Rozbierz silnik to bdziesz wiedzial co sie pocharatalo. Moze miales farta i nie jest wcale tak zle? Zrobisz remont silnika na ori czesciach i bedziesz mial spokoj na lata - pewnosc ze wiesz co masz w silniku: Bezcenna
Anonymous - 2008-01-11, 17:50
A jak sie maj? silniki 1,8 do 2 litrowych ? Jako??, jazda , spalanie, awaryjno?? itp. ?
Anonymous - 2008-01-11, 18:36
jakosc-jak to mitsu
spalanie -? ciut mniejsze
jazda? 92 kunie lub w wersji polifotwej 120... zdecydowanie malo
Szakal - 2008-01-11, 18:40
GOLDI napisał/a: | jazda? 92 kunie lub w wersji polifotwej 120... zdecydowanie malo |
Katalogowo oczywi?cie W rzeczywisto?ci r??nie to bywa jak wiadomo. Ja bym tam 1.8 nie wsadza? no chyba ze chcesz mie? mu?a
|
|
|