420A (2.0l) - CHECK ENGINE
Anonymous - 2008-01-18, 22:12
ralph napisał/a: | allias, a niemowilem |
Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic.
Anonymous - 2008-01-18, 22:18
allias napisał/a: | Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic. |
masz racje ale to jest jedna z najczestrzych przyczyn
luzik
Anonymous - 2008-03-13, 00:10
Witam
Ja mam zas cos podobnego. Gdy kupilem swojego Talona bylo spoko, aczkolwieg mial sklonnosci do samoistnego wlanczania alarmu, wyl 2 minuty i sie wylanczal. Az pewnego dnia zapalilo sie CE i problem z alarmem zniknol. Pojezdzilem pare dni CE zgaslo i znowu co jakis czas alarm sie sam wlanczal az znowu zapalilo sie CE.I tal w kolo, z tym ze teraz CE swieci sie przez dlugi okres a gasnie na jeden dzien. Czy ktos wie o co chodzi?
Anonymous - 2008-03-13, 08:14
Przeskanuj go na kompie i zobacz kody - bez tego to ani rusz...
Anonymous - 2008-03-19, 12:39
Przejdzmy do konkretow bo po co wiecznie lac wode...
http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm
Opis odczytania bledu bez podpiecia do kompa jest tam swietnie opisany! - dziecinnie prosta procedura;)
Jesli ktos sobie nie bedzie mogl poradzic z przyjemnoscia pomoge - 792866886.
Konkrety, konkrety, konkrety...
[ Dodano: 2008-03-19, 13:39 ]
Jak ja nienawidze lania wody!!!
Anonymous - 2008-03-19, 14:51
Dzieki, przyda sie
Anonymous - 2008-03-20, 13:31
Prosze, prosze...
Anonymous - 2008-04-06, 11:34
Objawy ktore opisujesz wygladaja na Crankshaft sensor (sensor pozycji walu). Jesli sensor jest do bani to nie bedzie podawal iskry jak nalezy. W kolesia Carismie bylo identycznie ze tylko dawal na dwa moduly.
Anonymous - 2008-04-06, 12:34
Pod oslona rozrzadu na dole silnika. Kabel pewnie bedzie wyprowadzony do gornej czesci silnika.
Wozny - 2009-01-25, 10:31
Niechce zak?ada? nowego topicu dlatego podpinam sie tu. Sprawdza?em CE za pomoca sekwencji kluczyka i wysz?y mi b??dy nr 12,32,43. Nie jestem dobry z technicznego angielskiego dlatego prosze o pomoc i wyt?umaczenie tych b??d?w po "NASZEMU" Z g?ry dzieki.
Anonymous - 2009-01-25, 14:38
wg: http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm
tym sie nie przejmuj... informacja ze przez ostatnie 50 cykli odpalania wozu, PCM (czyli ecu) nie mial pradu czyli np odpinales acu... to bardziej informacja niz blad
blad EGR... ciezko wyczuc konkretnie jaki... ale masz z nim problem..., i moze Ci sie zawieszac i walic non stop spaliny do dolotu... mozesz miec przez to slabszy woz... ja na takim bledzie bylem na zlocie w kielcach... i prawie mnie nawet szaki objechal tak go zamulalo... albo naprawiac albo WYWALIC EGR
swiece, albo kable, albo cewka... ogolnie blad wskazujacy na misfire... jesli tego jeszcze nie zrobiles to wymien kable i swiece... tylko nie wedlug katlogow sklepow a wedle jednego z topicow w tym dziale... kable niech Ci sciagnie kiepuczi, bo kable i swiece to i tak czynnosc eksploatacyjna... a jak to bedzie cewka to moze cie poratuje... bo mozliwe ze bedziemy miec taka jedna w pxs... jesli wymieniales kable i swiece to jedz gdzies na kompa na zczytanie bledow... poniewaz kody b?yskowe daja OGOLNe pojecie co sie dzieje tylko
Wozny - 2009-01-25, 15:24
I takie odpowiedzi lubie. Wielkie dzi?ki. Jak jeszcze napiszesz mi jak doda? "pom?g?" to ch?tnie to zrobie.
Anonymous - 2009-01-25, 15:31
pomogl moze dac tylko autor tematu....
fasteclipse - 2009-02-23, 22:48
Mnie te? si? w??czy?a ta kontrolka jaki? czas temu jak wje?dza?em pod dosc strom? g?r? na niskich obrotach strasznie mi zmuli?o auto i zacze?o szarpac i wtedy wyskoczy? i zeskoczyc niechce
Anonymous - 2009-02-23, 22:48
fasteclipse, a kody blyskowe zczytales ? 420a to proste
fasteclipse - 2009-02-23, 22:51
GOLDI napisał/a: | fasteclipse, a kody blyskowe zczytales |
Niemam zabardzo czasu teraz wi?cej stoji niz jezdzi
GOLDI napisał/a: | 420a to proste |
Jak dla kogo
Musisz mnie na spocie nauczyc
Anonymous - 2009-02-23, 22:56
3 krotne szybkie przkreecenie kluczyka do zaplonu (nie rozruchu) i spowrotem... zostawiajac na zaplonie... to zaczyna mrugac sekwencje kodow CE potem z bledem uderzasz do mnie na pw:P i zaczynamy rozszyfrowywac i straszyc bys osiwial
fasteclipse - 2009-02-23, 23:01
GOLDI napisał/a: | straszyc bys osiwial |
hehehe
[ Dodano: 2009-03-02, 13:16 ]
Ju? znam przyczyne Checka w moim autku.
Mianowicie pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora
Mia?em z?o?ony 60A a ma byc 120A
Teraz go tylko zakupic
Anonymous - 2009-03-02, 13:18
fasteclipse napisał/a: | pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora |
Ok ale dlaczego ci go pali
Anonymous - 2010-08-26, 17:47
wracaj?c do tematu...
"misia" (jak to m?wi moja kobieta) wymruga?a mi b??dy 12, 32, 72, 55. powie mi kto? co to konkretnie znaczy?
32- HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1)
55- HO2S Heater Resistance (Bank 1, Sensor 3)
72- Ambient Air Temperature Sensor Circuit Low Input
z t?umaczeniem nie mam problemu, ale nawet po polsku nic mi to nie mowi...
stronka z list? kod?w: www.engine-light-help.com
|
|
|