To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

420A (2.0l) - CHECK ENGINE

Anonymous - 2008-01-18, 22:12

ralph napisał/a:
allias, a niemowilem :jezyk: :twisted:


:jezyk: Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic. :jezyk: :jezyk:

Anonymous - 2008-01-18, 22:18

allias napisał/a:
Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic.

masz racje ale to jest jedna z najczestrzych przyczyn :ksiadz:
luzik :jezyk:

Anonymous - 2008-03-13, 00:10

Witam

Ja mam zas cos podobnego. Gdy kupilem swojego Talona bylo spoko, aczkolwieg mial sklonnosci do samoistnego wlanczania alarmu, wyl 2 minuty i sie wylanczal. Az pewnego dnia zapalilo sie CE i problem z alarmem zniknol. Pojezdzilem pare dni CE zgaslo i znowu co jakis czas alarm sie sam wlanczal az znowu zapalilo sie CE.I tal w kolo, z tym ze teraz CE swieci sie przez dlugi okres a gasnie na jeden dzien. Czy ktos wie o co chodzi?

Anonymous - 2008-03-13, 08:14

Przeskanuj go na kompie i zobacz kody - bez tego to ani rusz...
Anonymous - 2008-03-19, 12:39

Przejdzmy do konkretow bo po co wiecznie lac wode...
http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm
Opis odczytania bledu bez podpiecia do kompa jest tam swietnie opisany! - dziecinnie prosta procedura;)
Jesli ktos sobie nie bedzie mogl poradzic z przyjemnoscia pomoge - 792866886.
Konkrety, konkrety, konkrety...

[ Dodano: 2008-03-19, 13:39 ]
Jak ja nienawidze lania wody!!!

Anonymous - 2008-03-19, 14:51

Dzieki, przyda sie :ok:
Anonymous - 2008-03-20, 13:31

Prosze, prosze... :tuptup:
Anonymous - 2008-04-06, 11:34

Objawy ktore opisujesz wygladaja na Crankshaft sensor (sensor pozycji walu). Jesli sensor jest do bani to nie bedzie podawal iskry jak nalezy. W kolesia Carismie bylo identycznie ze tylko dawal na dwa moduly.
Anonymous - 2008-04-06, 12:34

Pod oslona rozrzadu na dole silnika. Kabel pewnie bedzie wyprowadzony do gornej czesci silnika.
Wozny - 2009-01-25, 10:31

Niechce zak?ada? nowego topicu dlatego podpinam sie tu. Sprawdza?em CE za pomoca sekwencji kluczyka i wysz?y mi b??dy nr 12,32,43. Nie jestem dobry z technicznego angielskiego dlatego prosze o pomoc i wyt?umaczenie tych b??d?w po "NASZEMU" Z g?ry dzieki.
Anonymous - 2009-01-25, 14:38

wg: http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm

Wo?ny. napisał/a:
12,
tym sie nie przejmuj... informacja ze przez ostatnie 50 cykli odpalania wozu, PCM (czyli ecu) nie mial pradu :) czyli np odpinales acu... to bardziej informacja niz blad

Wo?ny. napisał/a:
32
blad EGR... ciezko wyczuc konkretnie jaki... ale masz z nim problem..., i moze Ci sie zawieszac i walic non stop spaliny do dolotu... mozesz miec przez to slabszy woz... ja na takim bledzie bylem na zlocie w kielcach... :/ i prawie mnie nawet szaki objechal tak go zamulalo... albo naprawiac :) albo WYWALIC EGR :)

Wo?ny. napisał/a:
43
swiece, albo kable, albo cewka... ogolnie blad wskazujacy na misfire... jesli tego jeszcze nie zrobiles to wymien kable i swiece... tylko nie wedlug katlogow sklepow a wedle jednego z topicow w tym dziale... kable niech Ci sciagnie kiepuczi, bo kable i swiece to i tak czynnosc eksploatacyjna... a jak to bedzie cewka to moze cie poratuje... bo mozliwe ze bedziemy miec taka jedna w pxs... jesli wymieniales kable i swiece to jedz gdzies na kompa na zczytanie bledow... poniewaz kody b?yskowe daja OGOLNe pojecie co sie dzieje tylko
Wozny - 2009-01-25, 15:24

I takie odpowiedzi lubie. Wielkie dzi?ki. Jak jeszcze napiszesz mi jak doda? "pom?g?" to ch?tnie to zrobie. :ok:
Anonymous - 2009-01-25, 15:31

pomogl moze dac tylko autor tematu....
fasteclipse - 2009-02-23, 22:48

Mnie te? si? w??czy?a ta kontrolka jaki? czas temu jak wje?dza?em pod dosc strom? g?r? na niskich obrotach strasznie mi zmuli?o auto i zacze?o szarpac i wtedy wyskoczy? i zeskoczyc niechce :wtf:


:wtf: :wtf: :wtf:

Anonymous - 2009-02-23, 22:48

fasteclipse, a kody blyskowe zczytales :) ? 420a to proste :)
fasteclipse - 2009-02-23, 22:51

GOLDI napisał/a:
fasteclipse, a kody blyskowe zczytales


Niemam zabardzo czasu teraz wi?cej stoji niz jezdzi :roll:

GOLDI napisał/a:
420a to proste


Jak dla kogo :jezyk: :jezyk: :jezyk:

Musisz mnie na spocie nauczyc :lol2:

Anonymous - 2009-02-23, 22:56

3 krotne szybkie przkreecenie kluczyka do zaplonu (nie rozruchu) i spowrotem... zostawiajac na zaplonie... to zaczyna mrugac sekwencje kodow CE :) potem z bledem uderzasz do mnie na pw:P i zaczynamy rozszyfrowywac ;) i straszyc bys osiwial :)
fasteclipse - 2009-02-23, 23:01

GOLDI napisał/a:
straszyc bys osiwial


:kill: hehehe :jezyk:

[ Dodano: 2009-03-02, 13:16 ]
Ju? znam przyczyne Checka w moim autku.

Mianowicie pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora :wtf:

Mia?em z?o?ony 60A a ma byc 120A :roll:

Teraz go tylko zakupic :?

Anonymous - 2009-03-02, 13:18

fasteclipse napisał/a:
pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora


Ok ale dlaczego ci go pali :wtf: :wtf: :wtf:

Anonymous - 2010-08-26, 17:47

wracaj?c do tematu...
"misia" (jak to m?wi moja kobieta) wymruga?a mi b??dy 12, 32, 72, 55. powie mi kto? co to konkretnie znaczy?

32- HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1)
55- HO2S Heater Resistance (Bank 1, Sensor 3)
72- Ambient Air Temperature Sensor Circuit Low Input

z t?umaczeniem nie mam problemu, ale nawet po polsku nic mi to nie mowi...

stronka z list? kod?w: www.engine-light-help.com



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group