To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

WARSZTAT OGÓLNY - turbina

Anonymous - 2008-02-25, 11:42

razzar napisał/a:
na tym forum to standart taka nagonka i nabijanka z kazdego co sie pyta :) - wszyscy tu sa najlpsi maja najszybsze auta, a jak by mialo przjsc co do czego to nie przekraczaja obrotomierza powyzej 5tys bo im szkoda auta - bo pisio sie zepsuje :) Boze jak ja lubie czytac odpwoiedzi co niektorych forumowiczow ,,, mialam juz tu kilka starc,, ja jestem ciekaw jak to wyglada na zlocie - mysle ze zupelnie ineczej. Czy <Wy> umiecie odpowiadac i nie nabijac sie z kazdego kto ma jakies pytanie. Nie wszyscy przeciesz sa takimi wyjadaczami eclipse jak Wy. Pozdrwiam wasz ulubieniec Razi


Powiem Ci tylko jak to sie mowi w UK. "Get a life"...

Wyglada ze nie masz co robic i szukasz problemow. Tu nigdzie nie ma nagonki i nikt sie nie nabija. Poprostu nalezy zachowac zdrowy rozsadek a co do przekraczania obrotomierza to kazdy ma swoje preferencje.
Co do pomocy technicznej to jest tu paru ktorzy nigdy nie stronia od odpowiadania na pytania ale jest jeszcze cos jak "szukaj" a wiele tematow bylo poruszanych. Nikt nikogo nie traktuje z gory. Jesli sa takie przypadki zglos je odpowiedniej osobie. To forum jest stworzone na potrzeby kazdego kto ma cos w zwiazku z Eclipse.

Jesli masz jeszcze cos do powiedzenia zapraszam na priva. Kazde proby kontunuowania OT w tym temacie bedzie ignorowane i kasowane.

Anonymous - 2008-03-09, 00:21

ale dlaczego od razu rabicie jaja sobie, moze zeczywiscie tak ma, co jesli zaci?l sie wastegate? Cos kiedys od kiepuciego slyszalem ze to mozliwe... Ja bym sprawdzi? w?zyk od wastegate czy nie jest urwany albo czy sie ciegno przy turbo nie zacielo tyle ze to na wysokich obrotach by sie ciekawie robilo, moze sie turbo ko?czy ha?asuje o porostu ja s?ycha
Anonymous - 2008-03-09, 12:25

razzar....ja jako? nie za?uje EClipse ....a mam GS'a tylko GS'a a moze to i lepiej ze jest wolniejszy ....dla mnie oczywiscie :twisted: .... auto sportowe wiec musi jezdzi? i tyle .....jak trzeba to sie kreci na maksa..... i na nikogo nie najezdzamy ....poprostu jest tutaj luzna atmosfera i tyle .... :ok:
MATi - 2014-07-11, 22:39

ej Panowie co daje taki montaż , bo zapomniałem dlaczego się to montuje a w necie nie mogę znaleźć








GOLDI - 2014-07-11, 23:07

gdy nie ma miejsca z przodu to jest to optmalne rozwiazanie...
MATi - 2014-07-11, 23:08

GOLDI napisał/a:
gdy nie ma miejsca z przodu to jest to optmalne rozwiazanie...


i to wszystko ?

GOLDI - 2014-07-11, 23:15

wiesz :) jest wiecej plusów :) turbon to z reguły najgoretszy element ukladu robiac dodatkową smażalnie pod maską. z reguły nie trzeba intercoolera bo całe orurowanie się chłodzi. Nie trzeba za wiele rzezbic pod maska. relokowac etc... lepszy rozklad masy ;) lepsze chlodzenie samej sprezarki ;)
prostsza instalacja.

MATi - 2014-07-11, 23:29

no to tak mi mów :ok:

dzięki

marcin388-1988 - 2014-07-11, 23:32

Ciekawe jak wstaje tak zanotowana turbina?
GOLDI - 2014-07-11, 23:58

duzy silnik, mniejsza sprezarka niz montawana konwencjonalnie, pomijalny intercooler w czesci przypadkow wiec pojemnosc ukladu taka sama. wstaje bardzo podobnie jak to ma miejsce "zazwyczaj"
marcin388-1988 - 2014-07-12, 00:26

To czemu nie stosują tego w seryjnych autach? Ciekawa sprawa i żywotność turbiny większa.
GOLDI - 2014-07-12, 01:05

marcin388-1988 napisał/a:
żywotność turbiny większa
xzm sobie po czesci odpowiedziales ;p bo od kiedy to producentowi samochodow (od pewnego czasu) zalezy na tym by żywotność części była dłuższa niż okres gwarancji ;) ? albo prostotowa ich wymiany ;) ?
marcin388-1988 - 2014-07-12, 02:04

No tak wprowadzić produk do użytku i zgarnąć drugie tyle za części zamienne :o ale im bliżej kolektora tym ciśnienie spalin większe co szybciej i efektywniej napędza turbine. Ciężko uwierzyć że tak oddalona turbina potrafi dobrze wstać. Chciałbym przejechać się takim ustrojstwem :lol2:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group