Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Podnoszenie mocy
Autor Wiadomość
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-17, 19:11   Podnoszenie mocy

Witam.

Posiadam seryjna wersje Spydera GS i chcialbym podniesc troche moc, ale nie wiem od czego mozna zaczac i jakie czesci bym potrzebowal.

Prosilbym o rozne mozliwosci zwiekszenia mocy oraz jakie czesci bym potrzebowal.


Z gory dzieki za pomoc.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-17, 19:20   

swapuj glowice z 4g63..
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-17, 20:36   

GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-17, 20:39   

koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


To jest chyba jasna sprawa doprowadzic samochod do porzadku.
Wlasnie pojawila mi sie kontrolka check engine i kod bledu to P0421. Musze sie tym zajac.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-18, 01:18   

koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


o rzeczach oczywistych nie wypada pisac , bo az glupio...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-18, 10:25   

carlos napisał/a:
koolas napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


godli Z tego co pamietam, zawsze radziles, zeby najpierw zrobic pozadny remont, a potem sie bawic w ulepszenia...


To jest chyba jasna sprawa doprowadzic samochod do porzadku.
Wlasnie pojawila mi sie kontrolka check engine i kod bledu to P0421. Musze sie tym zajac.


PO421 - problem katalizatora albo gowniane paliwo. Generalnie zwiazany jest z odczytami mieszanki na drugiej sondzie za katem.

A co do mocy co jakby nie patrzec jest to silnik 2.4L z mozliwosciami 2.0L Turbo :> wiec mozliwosci jest kilka - jak zwykle kwestia kasy, czasu i planow. :badcrack:
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-06-18, 15:24   

policz koszty pomn?? przez 2 i nie s?uchaj Goldiego :D :badcrack: :badcrack:
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-18, 15:45   

Cytat:
PO421 - problem katalizatora albo gowniane paliwo. Generalnie zwiazany jest z odczytami mieszanki na drugiej sondzie za katem.


W takim razie przy nastepnym tankowaniu zatankuje wyzsze paliwo i zobacze czy kontrolka zniknie. Jezeli nie to zostaje katalizator.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-18, 16:16   

Lej na markowych stacjach a nie udusiach. Mam smutna wiadomosc dla wszystkich...wszystkie stacje w polsce kupuja paliwo od orlenu ;-) jedynie czesc importu taki sieci jak shell czy BP pochodzi z importu...ale nigdy nie wiadomo gdzie akurt jest jakie paliwo...sprawdzona informacja ze zrodla kierownictwa BP
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-18, 16:27   

finger napisał/a:
Lej na markowych stacjach a nie udusiach. Mam smutna wiadomosc dla wszystkich...wszystkie stacje w polsce kupuja paliwo od orlenu ;-) jedynie czesc importu taki sieci jak shell czy BP pochodzi z importu...ale nigdy nie wiadomo gdzie akurt jest jakie paliwo...sprawdzona informacja ze zrodla kierownictwa BP


Ja nie tankuje paliwa w Polsce tylko w USA :)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-18, 17:57   

carlos... zgaduje ze tankujesz Pb91/92 to przenies sie na Shella V-Power albo ewentualnie Mobil. Jesli chcesz to przejedz ise do AutoZone i poprosc ich zeby ci skasowali SES (bo sama moze znikinie a moze nie). Jesli ci skasuja i bedzie oki i sie "przepali" to masz szanse ze juz wiecej tego nie zobaczysz.
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-25, 18:56   

allias napisał/a:
carlos... zgaduje ze tankujesz Pb91/92 to przenies sie na Shella V-Power albo ewentualnie Mobil. Jesli chcesz to przejedz ise do AutoZone i poprosc ich zeby ci skasowali SES (bo sama moze znikinie a moze nie). Jesli ci skasuja i bedzie oki i sie "przepali" to masz szanse ze juz wiecej tego nie zobaczysz.


Twoja porada pomogla.

Wlasnie zatankowalem 2 bak do pelna Shell V-Power i nie ma sladu po kontrolce.
Od teraz tankuje tylko Shell V-Power. Na tym paliwie mam odczucie ze jezdzi sie lepiej. Samochod jest bardziej dynamiczny, szybciej przyspiesza.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-25, 19:55   

Mozliwe ze to tylko kwestia sugesti :P ale jedno wiem ze silnik pracuje bardziej miarowo na tym hamerykanskim V-Power w porownaniu z innymi paliwami - sam to przerabialem :P

:ok:
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-06-27, 18:57   

Juz myslalem ze sie pozbylem P0421 na dobre. Wczroaj znowu pokazal sie blad po ok 350milach jazdy na V-Power. Czyli chyba pozostaje mi do wymiany katalizator.

Moze macie jeszcze jakies sugestie co moge sprawdzic.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-28, 21:18   

Sprawdz odczyty z drugiej sondy. Jesli mechanik powie ci ze masz go do wymiany to albo sie go pozbac calkiem i dorwij jakis konkretny kolektor z wydechem albo pojedz do AutoZone i kup SparkPlug Fouler (przychodzi w opakowaniu 2 za jakies $5-7). Wywierc dziure w srodku aby byl latwy przelot i wykrec drugi sensor i wkrec ten "fouler" jako spacer. Dzieki temu ECU bedzie zczytywal pomniejszona ilosc gazow wylotowych dzieki czemu nie powinien sie o to wiecej rzucal.
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 33
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-11-21, 23:14   

GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


osobiscie wola?bym cos takiego :> GOLDI a co ty myslisz o czym takim?? by?o by to do zrobienia w Project xs?? :twisted:
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-21, 23:24   

Piotrekmm napisał/a:
GOLDI napisał/a:
swapuj glowice z 4g63..


osobiscie wola?bym cos takiego :> GOLDI a co ty myslisz o czym takim?? by?o by to do zrobienia w Project xs?? :twisted:
[url=http://images42.foto...c47.jpg]Obrazek[/URL]
da sie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13