Wszystko o: 1989-1994 (1G) Mitsubishi Eclipse, Eag |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2010-01-08, 11:20
|
|
|
GOLDI napisał/a: | hmmm a ja potwierdzam opinie ze sie niestety prowadzi tragicznie... w porowanniu z 2g wielowachaczem wypada blado... mialem okazje tez jezdzic 1g na poliurethanach i na teinie.. to juz jest zupelnie inny samochod... z moim osobistych wnioskow seryjny zawias 1g to mega porazka |
Mam 2G i 1G ca?y czas w gara?u i nie gniewajcie si?, ale por?wnuj?c serie to 2G prowadzi si? o niebo lepiej ni? 1G. Jak pierwszy raz jak ruszy?em szybciej 1G to mia?em wra?enie ?e auto poleci w g?re a nie pojedzie do przodu.. istna rakieta
Je?li kto? Wam powie ?e jest inaczej to gada g?upoty.. |
|
|
|
|
wuerce
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 652 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2010-01-08, 16:00
|
|
|
Potwierdzam - ja por?wnania nie mam, ale moim zdaniem 1G prowadzi si? tak samo jak lancera '92 czyli ?rednio - ?redni komfort, ?rednie trzymanie, ?rednia przewidywalno??, wsystko co najwy?ej ?rednie... a poza tym z ty?u jest belka a to tak jakby?cie pr?bowali chodzi? maj?c lewy but przywi?zany do prawego (ewentualnie na odwr?t). Z drugiej strony to auto powstawa?o w p??nych latach '80 wi?c nie ma si? co dziwi?. 2G to nowsza bestia. |
_________________ ...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
|
|
|
|
|
KosteK
KLUBOWICZ
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 424 Skąd: Wroc?aw
|
Wysłany: 2010-01-15, 18:19
|
|
|
Troche o Tardze
http://img693.imageshack.us/g/112in.jpg/
jakbyscie mieli jakies info to prosilbym bo rozne werjse znajduje niemiecka firma je przerabiala a co do ilosci sztuk hmm jedni pisza 300 drudzy 1000 na zdjeciu widac czym rozni sie Targunia |
_________________ ex 1g Targa
xedos 6
2g |
|
|
|
|
Buczu [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-14, 14:37
|
|
|
Skoro to baza wiedzy to mo?e mi kto? powie jakie s? nominalne d?ugo?ci wycieraczek do 1G? bo jako? nigdzie nie da si? tego znale??...
Z g?ry dzi?ki |
|
|
|
|
cebem
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 891 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2010-04-14, 14:51
|
|
|
Jakie s? nominalne to nie wiem ale ja u?ywam 51 cm z przodu i sa idealne, z ty?u nie zmienia?em |
Ostatnio zmieniony przez cebem 2010-04-14, 14:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
patol [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-01, 22:30
|
|
|
KUpi?em 3 dni temu g1 co? z niego cieknie, podejrzewam ?e jest to olej z silnika lub olej ze skrzyni biegow.jak sie sprawdza olej w skrzyni biegow i dla czego nie ma bagnetu do sprawdzenia ilosci plynu w skrzyni.
[ Dodano: 2010-05-01, 23:34 ]
jeszcze dodam, mam od??czon? turbine po mach? co to mo?e znaczy?? jak kupowa?em to nawet sie nie przyjrza?em temu. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-01, 22:51
|
|
|
patol napisał/a: | mam od??czon? turbine po mach? | ze co ? pokaz fotke |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
kazber
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 225 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2010-06-28, 10:00
|
|
|
nie widzia?em |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-07-03, 10:16
|
|
|
pytanie z innej beczki czy EDM czyli europejskie auta mia?y turbo ? czy to by?y tylko GSy ?
ju? sobie odpowiedzia?em chyba sam, z pomoc? babci google |
Ostatnio zmieniony przez raQo 2010-07-03, 10:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-07-03, 10:33
|
|
|
byly... nieiwiele ale bylo |
|
|
|
|
Mati44 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-01, 18:30
|
|
|
Czym sie r??ni silnik 6 bolt od 7bolt ? i co w og?le oznacza to oznaczenia 6bolt/7bolt? mozna wsadzi? silnik 6bolt zamiast 7bolt? Czyli czy silnik przedliftowy pasuje do poliftowego Gsa... |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
lombard
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 179 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2010-08-01, 19:15
|
|
|
6 a 7 bolt - mowa o ilo?ci ?rub na kole zamachowymczyli 6 bolt to 6 ?rub a 7 bolt to 7 ?rub na kole zamachowym.Silnik mo?na wsadzi? ALE z tego co wiem musia? by? zmienia? KUP? grat?w.Poszukaj lepiej silnika 7 bolt. |
_________________ AUDI "S6" C5 AVANT |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Mati44 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-01, 21:22
|
|
|
lombard, O jakie graty ci chodzi ? |
|
|
|
|
lombard
KLUBOWICZ
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 179 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 2010-08-01, 21:44
|
|
|
Mog? si? myli? ale ECU i wi?zka s? r??ne ? |
_________________ AUDI "S6" C5 AVANT |
Ostatnio zmieniony przez lombard 2010-08-01, 21:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-01, 22:04
|
|
|
lombard napisał/a: | Mog? si? myli? ale ECU i wi?zka s? r??ne ? | co ma wiazka i ecu do srub na wale ? non sens chyba tylko jednym czujnikiem sie roznia ktory do szczescia nie jest potrzebny a wlasciwie chyba niektore 6 bolty nie mialy knocka |
|
|
|
|
|