Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Opis kontrolek licznika.
Autor Wiadomość
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
  Wysłany: 2011-06-20, 14:57   Opis kontrolek licznika.

Witam jestem tu nowy :) bo od jakiegos miecsiaca ujeżdżam eclipse i chciałbym wiedziec wszystko na temat kontrolek przy licznikach. Najbardziej mnie interesuje po lewej stronie kontrolka co wyglada jak jakas budowla heh 2 podstawy i jakies kreski miedzy nimi. czasem sie zapala a czasem gasnie. ogolnie to jak ma ktos opis wszystkich kontrolek to byłbym wdzieczny :)
Ostatnio zmieniony przez B00mba 2011-06-20, 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-20, 14:59   

czas sprawdzic poziom plynu w zbiorniczku wyrównawczym
 
 
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
Wysłany: 2011-06-20, 15:00   

chłodniczy tak? :)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-20, 15:01   

tak
 
 
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
Wysłany: 2011-06-27, 20:29   

Ok Dzieki za pomoc, wymieniłem płyn dolane do zbiorniczka i jest ok zgasło:)
A teraz, powiedzcie mi co to jest ten zegar w środku co pokazuje cos od oleju, ciśnienie to nie jest, wiec temperatura? Stan? bo jakos dziwnie mi chodzi ta wskazówka...
I jeszcze apropo oleju to szykuje sie do wymiany oleju i co sądzicie o valvoline 10W60? teraz jezdzi na mineralnym najprawdopodobniej i nie cieknie z nikąd i jest wsszystko jak powinno byc.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-27, 20:31   

tak to wskaznik cisnienia oleju..

10w60 to bardzo gesty olej ktorego właściwości i tak nie wykorzystasz w życiu codziennym... 10w40 maxlife bym zalal do GSa na Twoim miejscu
 
 
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
Wysłany: 2011-06-27, 20:39   

mhm dzieki kolejny raz :) ale to niemozliwe zeby to cisnienie było albo mam cos zepsute... bo to bardzo topornie sie porusza... heh
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-27, 21:10   

Wskazówka od ciśnienia utrzymuje się na jakimś poziomie na wolnych obrotach a przy wyższych powoli podnosi się do góry. U Ciebie inaczej się zachowuje?
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
Wysłany: 2011-06-27, 21:11   

hehe u mnie jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu :) czyli chyba cos jest nie tak nie?
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-06-27, 21:16   

100% pewności nie mam bo dawno się temu nie przyglądałem ale chyba po jakimś czasie od odpalenia silnika wskazówka powinna się podnieść.
A powiedz mi, miałeś zakładane na zegary tarcze indiglo?
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
B00mba 
zielenina


Wiek: 35
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Ostrowiec św
Wysłany: 2011-06-27, 21:25   

Nie, nie miałem nic zakładane, moja ecli rok temu przyjechała z niemiec, po polsce pojezdzila chwile bo gosc stracil prawko i rok stała pod "daszkiem" jak ją kupiłem to wszystko jest orginalne tylko strasznie zastane było, przejechałem od własciciela do domu (jakies 2km) i musiałem klocki i tarcze wymienic bo moznabyło jajecznice zrobic na felgach, płyny jakies stare dziwne, ogolnie to widac długosc stania i nieurzytkowania na tym moim autku. Nie miałem idyglo ale wydaje mi sie ze cos przy filtrze oleju moze byc popsute skoro nie chodzi jak powinien prawda?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-27, 21:38   

proste i logiczne ze wskazówka na zimym silniku powinna wskoczyć na połowe skali. Na zimym silniku mamy najgęstszy olej przez co ciśnienie oleju jest wysokie przewążnie powyzej 4-5 bar. Wraz z nagrzewaniem ciśnienie oleju spada do nawet roboczych 1,5-2 bary na wolnych obrotach na gorącym juz oleju. wraz z obrotami wskazówka powinna być na poziomie własnie 5-6 bar a w górnym zakresie obrotów nawet deliakatnie opadać
 
 
darek181289 
KLUBOWICZ


Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 1371
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: 2011-06-27, 21:50   

GOLDI,
B00mba napisał/a:
jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu
_________________
Ecli 2G GS, 4G63
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-27, 21:54   

to kabel zamiast do baczka podpiety pod czujnik czujnik kontrolki cisnienia
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-05, 13:37   

o czym mówi świecąca się cały czas i nigdy nie gasnąca kontrolka ANTI LOCK na desce rozdzielczej?
1g gsx
to cos z abs'em? czyzby nie dzialał? :wtf:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-05, 13:42   

wojtas napisał/a:
o czym mówi świecąca się cały czas i nigdy nie gasnąca kontrolka ANTI LOCK na desce rozdzielczej?
1g gsx
to cos z abs'em? czyzby nie dzialał? :wtf:


Yep, mam to samo.
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-05, 13:48   

Largo napisał/a:
Yep, mam to samo.

czyli zj.ny abs... a mozna tak jezdzic z zepsutym? czy lepiej go odpiac i wogole nie miec?

ps. wiem ze mozna tez naprawic :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-05, 18:02   

wojtas, poprostu nie działa i juz, mozesz jeździć tylko nie działa, nic się nie stanie
_________________

 
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-13, 07:31   

A gdzie w zbiorniczku wyrównawczym jest czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym?
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-13, 07:53   

Wojtas, może ktoś wyciągnął przekaźnik od pompy ABS.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12