Najlepsze silniki do modyfikacji |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-05, 16:19 Najlepsze silniki do modyfikacji
|
|
|
Z jakich silników-aut da sie najwiecej wykrzesac jak najmniejszym kosztem. W gre wchodzą wytrzymalosc jednostki itp. I nie chodzi mi o uturbianie nieodprezonego silnika.... tylko o takie, które potrzebuja niewielkiej ingerencji by podniesc znacznie moc |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2011-10-05, 16:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-10-05, 16:37
|
|
|
mi przychodzą do głowy
2JZ GTE
RB26DETT |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-05, 16:47
|
|
|
nowe silniki diesla bmw |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2011-10-05, 16:57
|
|
|
Jak zwykle BMW klepie wszystko na głowe |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-05, 17:17
|
|
|
Myślałem właśnie o jakiejś 4litrowej jednostce bmw V8 PB badz ON
Narodził mi się projekt starego auta z fajną V8 conajmniej V6 |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2011-10-05, 17:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-10-05, 17:45
|
|
|
S62B50 + kompresor |
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2011-10-05, 22:32
|
|
|
|
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-06, 08:00
|
|
|
polecam poczytac www.racingforum.pl
na topie sa rozne golfy i audi...jednak jesli chodzi o 1/4 mili, mozesz robic rozne silniki a w ponad 90% i tak to sie konczy na v8 |
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2011-10-12, 21:51
|
|
|
a może napęd z ostatniej Corvetty zo6?? |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2011-10-13, 20:00
|
|
|
2.7 biturbo z s4 b5. do 500ps bez kucia i napęd quattro |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
|