drgania kierownicy powyzej 100 km/h |
Autor |
Wiadomość |
france25
zielenina
Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: myślenice
|
Wysłany: 2012-07-06, 12:43 drgania kierownicy powyzej 100 km/h
|
|
|
witam, wymienialem kolcki ostatnio z przodu i wydaje mi sie ze wlasnie po tej wymiane kierownica sie trzesie jak cholera, do 100 powyzej 100 juz strach wiecej jechac, jakies pomysly ? |
|
|
|
|
Pehdesign
KLUBOWICZ
Pomógł: 28 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 1235 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2012-07-06, 13:16
|
|
|
pierścienie centrujące? |
|
|
|
|
france25
zielenina
Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: myślenice
|
Wysłany: 2012-07-06, 14:37
|
|
|
nie zakladalem pierscieni centrujacych, ale wczesniej nie czulem tych drgan, w takim razie musze kupic i zalozyc tylko skad mam wiedziec jakie, felga 17 |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-06, 14:47
|
|
|
podjedz do warsztatu gdzie sprzedaja/dorabiaja i Ci dobiorą
chociaz dziwne troche, że wcześniej nic sie nie dzialo - rozumiem ze felg nie zmieniales? tylko klocki? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-06, 15:05
|
|
|
zacznij od rzeczy prostych czyli sprawdz dokrecenie kola, nastepnie pytanie czy przy wymianie klockow sciagali Ci tarcze? jak tak to czy usuneli syf z piast gdzie osadza sie tarcza? w jakim stanie masz uklad zawieszenia i kierowniczy? |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
markk
KLUBOWICZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2012-07-06, 22:22
|
|
|
Przetarłeś ostatnio oponę o jakiś krawężnik ? Kiedy koła były wyważane? Ale podstawa sprawdź dokręcenie . Dodatkowo sprawdź czy nie zamieniono kół z P na L stronę . Mogłeś mieć źle ustawioną zbieżność i po takiej podmiance są podobne efekty . |
Ostatnio zmieniony przez markk 2012-07-06, 22:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
goro
zielenina
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-07-09, 23:24
|
|
|
Sprawdź wyważenie opon i same opony może któraś wybuliła albo pod wpływem temperatury odkleił ci się ciężarek wyważający.
Kilka razy mi się tak zdarzyło dlatego zmieniłem wulkanizatora.
Często też zdarza się że na wyważarce pokazuje że opona jest wyważona a tak nie jest ,gdyż wulkanizatorzy nie kalibrują wyważarek.
Polecam uważnie wybierać wulkanizatorów gdyż możesz niepotrzebnie szukać innych przyczyn bicia. |
_________________ Eclipse 2.0 1992 (non turbo) diamond 4G63
Galant 2.0 2000 EA2W avance 150km |
|
|
|
|
|