Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania kierownicy powyzej 100 km/h
Autor Wiadomość
france25 
zielenina


Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 72
Skąd: myślenice
Wysłany: 2012-07-06, 12:43   drgania kierownicy powyzej 100 km/h

witam, wymienialem kolcki ostatnio z przodu i wydaje mi sie ze wlasnie po tej wymiane kierownica sie trzesie jak cholera, do 100 powyzej 100 juz strach wiecej jechac, jakies pomysly ?
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-07-06, 13:16   

pierścienie centrujące?
 
 
 
france25 
zielenina


Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 72
Skąd: myślenice
Wysłany: 2012-07-06, 14:37   

nie zakladalem pierscieni centrujacych, ale wczesniej nie czulem tych drgan, w takim razie musze kupic i zalozyc tylko skad mam wiedziec jakie, felga 17
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-06, 14:47   

podjedz do warsztatu gdzie sprzedaja/dorabiaja i Ci dobiorą
chociaz dziwne troche, że wcześniej nic sie nie dzialo - rozumiem ze felg nie zmieniales? tylko klocki?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-06, 15:05   

zacznij od rzeczy prostych czyli sprawdz dokrecenie kola, nastepnie pytanie czy przy wymianie klockow sciagali Ci tarcze? jak tak to czy usuneli syf z piast gdzie osadza sie tarcza? w jakim stanie masz uklad zawieszenia i kierowniczy?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
markk 
KLUBOWICZ


Pomógł: 23 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: wrocław
Wysłany: 2012-07-06, 22:22   

Przetarłeś ostatnio oponę o jakiś krawężnik ? Kiedy koła były wyważane? Ale podstawa sprawdź dokręcenie . Dodatkowo sprawdź czy nie zamieniono kół z P na L stronę . Mogłeś mieć źle ustawioną zbieżność i po takiej podmiance są podobne efekty .
Ostatnio zmieniony przez markk 2012-07-06, 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
goro 
zielenina


Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-09, 23:24   

Sprawdź wyważenie opon i same opony może któraś wybuliła albo pod wpływem temperatury odkleił ci się ciężarek wyważający.

Kilka razy mi się tak zdarzyło dlatego zmieniłem wulkanizatora.

Często też zdarza się że na wyważarce pokazuje że opona jest wyważona a tak nie jest ,gdyż wulkanizatorzy nie kalibrują wyważarek.

Polecam uważnie wybierać wulkanizatorów gdyż możesz niepotrzebnie szukać innych przyczyn bicia.
_________________
Eclipse 2.0 1992 (non turbo) diamond 4G63
Galant 2.0 2000 EA2W avance 150km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12