Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Daewoo Espero Turbo AWD
Autor Wiadomość
Pat 
KLUBOWICZ


Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2011-08-29, 21:08   

GOLDI napisał/a:
Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze :P


ale to już było :P
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-29, 21:15   

patALLAH napisał/a:
GOLDI napisał/a:
Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze :P


ale to już było :P
zależy na bazie czego :P
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Wiek: 29
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-29, 21:27   

GOLDI napisał/a:
zależy na bazie czego :P


Piotrek mówi: Wsadźcie silnik odrzutowy do lanosa :protest:
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-29, 21:30   

PiotrekKRK napisał/a:
GOLDI napisał/a:
zależy na bazie czego :P


Piotrek mówi: Wsadźcie silnik odrzutowy do lanosa :protest:
Swoją drogą Lanos tez już odpalony :P ale on zbudowany zupełnie w innym celu :) do leczenia na Poznaniu :P
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1746
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-29, 22:40   

bardzo mi sie podoba wielkie brawo. megasliper a ten rozłaczany naped marzenie. :amen:
tylko czy po paru przełaczeniach przy ostrej scigance nie powie papa :ksiadz: ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T Lancer 2.0 4g63 NA
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Lancia Kappa 2.0T 20V
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-29, 23:05   

podobnie jak z haldexami, spinają się rozpinają i nie mówią papa :ksiadz:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1746
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-30, 00:04   

GOLDI napisał/a:
podobnie jak z haldexami, spinają się rozpinają i nie mówią papa :ksiadz:

nie mówie nie ani nie mowie tak ale chce zobaczyc jak przykładowo takie autko sciga sie na maxa przykładowo na 1.4 mili i przełacza szybko napedy w ferworze walki...
W holdexie chyba przy dowolnej predksoci nie mozna przestawiac napedów...
Ale to moje przypuszczenia nie znam sie na tym ale ponoc takie napedy nie sa zbyt trwałe.
A zmiana napedow przy jezdzie na maxa na pewno im nie służy.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T Lancer 2.0 4g63 NA
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Lancia Kappa 2.0T 20V
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-30, 00:23   

rosomak1983 napisał/a:
W holdexie
przykładowo Haldex (np. taki starszej generacji) :) przy starcie zawsze spięty, powyżej pewnej prędkości sam się rozłącza, jeśli uślizg to się spina i to przy max obciążeniu etc

W światku tuningowym powszechne rozwiązanie dla posiadaczy napędów typu Haldex są tzw kontrolery Haldex'a, które pozwalają wybrać manualnie opcję spięcia procentowego napędu, bądź spięcie stałe i rozpięcie jego w każdym żądanym momencie :) żyją, jeżdżą :)

Wracając do napędu Opla. Osobiście znam dwie calibry, które jeździły na 1/4 z takim samym napędem jak w/w Espero przerobionym by rozłączać napęd na żądanie i napędy nigdy nie zawiodły :dance: później w obu calibrach zainstalowano Haldex'a, z racji większej trwałości napędów, oraz precyzji sterowania. Obie Calibry obecnie reprezentują powyżej 400hp (jedna 480hp, niedawno opisany project biTubo na RF) :dance:

Tak więc nie musisz się obawiać bardziej niż właściciel pojazdu :dance:
Nawet jeśli napęd klęknie to i tak z przyszłym sezonem wraz z wzmocnieniem silnika zapewne wleci Haldex :jezyk:

[ Dodano: 2011-08-30, 01:26 ]
rosomak1983 napisał/a:
ale ponoc takie napedy nie sa zbyt trwałe.
jest pewna osoba w tym kraju, która Vag'i zna jak własną kieszeń ;) Patryk z CompSportu :) Po jego projektach, wyczynach, zbudowanych potworach na tych "nie trwałych" (jak to ponoć mówią) napędach... śmiem twierdzić, że to jedne z pancerniejszych napędów.

[ Dodano: 2011-08-30, 01:32 ]
rosomak1983 napisał/a:
i przełacza szybko napedy w ferworze walki...
obecnie jest to realizowane po prostu switch'em :) , ale z racji iż w Espero siedzi StandAlone Vems to można śmiało ustawić by napęd rozpinał się przy zadanej prędkości po VSS'ie. Jednak właściciel woli by odbywało się to z jego tylko i wyłącznie pełną kontrolą :)
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-08-30, 00:33, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1746
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-30, 14:34   

ciekawe rzeczy, dla mnie taki naped to rewelacja. Duze koszty załozenia czegos takiego i jakie auta osobowe maja takie cudeńko seryjnie ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T Lancer 2.0 4g63 NA
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Lancia Kappa 2.0T 20V
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-30, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-30, 18:15   

rosomak1983 napisał/a:
ciekawe rzeczy, dla mnie taki naped to rewelacja. Duze koszty załozenia czegos takiego i jakie auta osobowe maja takie cudeńko seryjnie ???
zależy od samochodu do ktorego naped mialby byc adaptowany...

wracajac do tematu espero
wiecej na jego temat (opis i fotorelacja) tutaj:
http://www.racingforum.pl...nly-t91340.html
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1746
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-08-30, 23:07   

GOLDI napisał/a:
zależy od samochodu do ktorego naped mialby byc adaptowany...

eclipse AWD 1G mam podwójny naped wiec mozna ekspertymentowac :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T Lancer 2.0 4g63 NA
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Lancia Kappa 2.0T 20V
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-08-30, 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cliper2g-gsx 
KLUBOWICZ

Wiek: 31
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Rewal
Wysłany: 2012-01-04, 17:24   

rosomak1983, sleeper to raczej n ie jest z tym festynem na zewnatrz a gdyby nie to moze by to jakos podszywalo sie pod espero no ale teraz to watpie ale ogoolnie wolalbym slabsze evo niz to cos kazdy ma wlasny gust i to jest spoko bo jak by kazdy mial taki sam to bysmy wszyscy jezdzili jednym modelem
_________________
Patryk
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-05, 17:22   

cliper2g-gsx napisał/a:
bo jak by kazdy mial taki sam to bysmy wszyscy jezdzili jednym modelem
i świat był by nudny. A tak to ktoś musi przegrać by wygrać ktoś mógł :) Dlatego mój leciutki COLCIK z 300KM bedzie śmigał jak ta lala :D :D
Masa pojazdu czyni cuda :D :D
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-01-05, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2963
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-05, 17:42   

jagos napisał/a:
Dlatego mój leciutki COLCIK
a z ciekawosci ile on wazy?
albo ile ma wazyc docelowo?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Wiek: 31
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2012-01-05, 18:08   

wojtas napisał/a:
a z ciekawosci ile on wazy?

~950-1050kg
_________________

 
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Wiek: 28
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2012-08-05, 20:53   

odgrzeję kotleta :jezyk:
tak z czystej ciekawości zastanawiam się czy da się taki haldex przystosować w eclipse.
Czy trzeba by było zmieniać skrzynię biegów czy z gsx'a podeszła by.
I ile takie ustrojstwo może kosztować.
A i czy haldex może być cały czas spięty??

[ Dodano: 2012-08-06, 02:25 ]
jeszcze jedno pytanie. Czy na haldexie straty mocy związane z napędem są takie same jak w seryjnym gsx? Bo wał i tak cały czas się kręci o ile się nie mylę
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 31
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2012-08-06, 14:29   

w skrzyni gsxa masz mechanizm roznicowy przy transferze. W haldexie mechanizm znajduje sie w tylnym dyferencjale. Staly naped jest fajniejszy od haldexa do zabawy.
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12