Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-04-05, 12:56
|
|
|
do 300 niuta "jakos" sobie radzi... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-04-05, 13:44
|
|
|
czyli dupa
to inaczej:
które sprzęgło będzie lepsze do używania samochodu nie tylko na torze, ale i na ulicy
exedy stage 2:
3-łapkowe, czy
4-łapkowe? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-04-05, 14:31, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2013-04-05, 16:50
|
|
|
3 łapkowe ze względu na mniejsza masę tarczy pozwala na pewno na szybsza zmianę biegów , 4 łapkowe ma większa pojemności cieplną powinno lepiej znosić ulicę. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-30, 07:54
|
|
|
No to i ja się dołączę
Podczas wczorajszego strojenia prawdopodobnie docisk nie daje rady . Mam teraz Slowboy 3500 i czytałem sporo złego na temat tego zestawu. Zresztą mysza miał chyba podobny problem
Moje typy to :
ACT Xtreme Sprung 6-Puck Clutch Kit : Mitsubishi Eclipse 90-99 #19100
http://www.extremepsi.com...&cat=440&page=1
Fidanza V2 Series Clutch Kit : Mitsubishi Eclipse 90-99 (New Release!) #23862
http://www.extremepsi.com...cat=1100&page=1
Exedy Stage 2 Cerametallic Clutch Kit: Mitsubishi Eclipse 90-99 #18124
http://www.extremepsi.com...&cat=523&page=1
Jak się czyta opinie na dsmtuners o ACT i Fidanzie to zaczynam się zastanawiać czy EXEdy jednak nie jest najlepszym wyborem. Ale poczekam też na opinie innych Wolę kupić raz z a dobrze.
Jakieś sugestie ? |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2013-09-30, 08:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 46 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2013-09-30, 21:39
|
|
|
ACT XTG6 co pokazałeś z linka to grubo , na mieście będzie cieżko ci się jeżdziło ze względu na ceraa-metaliczną tarczę , zestaw XTSS z organiczną tarcza z powodzeniem daje radę w 400 HP EVO 3 to i w Eclipse da rade, po rostu tarcza organiczna ma dużo większa żywotność niż ceramiczna używana w samochodach codziennego użytku a przenosi też sporo.
Nie mamy doświadczenia w ogóle ze sprzęgłami Fiodanzy ale na Pewno Exedy nie ma porównania do ACT. ACT to sportowe sprzęgło, Exedy Stage I to jaki OEM po liftingu, dupy nie urywa ale jezdzić się da nawet z większa mocą. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-01, 10:37
|
|
|
Dzięki za porady. Zestaw zamówiony w Topendpower:)
Jednak postawiłem na ACT XTreme z tarczą organiczną. Oneqiktalon też polecał mi ten zestaw właśnie z tarczą organiczną
Pozdrawiam, |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-02, 21:38
|
|
|
suma sumarum exedy stage 2 zaczyna mi sie juz uslizgiwać
i teraz jestem w dupie - regenerować , czy znowu odkladac hajs na jakies mocne nowe?
tym razem zapodałbym jakies np do ~650-700Nm dla swietego spokoju
moze mi ktos kumaty cos podpowiedziec, bo juz mi łapy opadły..
regenerowac calosc, kupic sam docisk mocny i np wymienic okladziny, wzmocic docisk? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2015-05-02, 21:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-05-02, 23:23
|
|
|
czy przypadkiem stage 2 nie ma takiego samego docisku jak stage 1 tylko różni się tarczą?
Odpuść sobie exedy to nawet w serii potrafi zaślizgać. |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-05-03, 12:53
|
|
|
jasne niejdnokrotnie do GSXw wkladalismy mocniejsze dociski a tarcze szły najprostsze exedy organiczne, plus dzialoalo, minus tak na okolo 10-15tys km pozniej wymiana tylko tarczy. to sie sprawdza bo taki zestaw nie pozwala na nagle spiecie napedu tylko zawsze jest tam delikatny uslizg przez co napedy dluzej pozyja a i pamietaj by docisk nie byl za mocny bo rozjebiesz silnik crankwalkiem (nie wazne 6 czy 7 bolt ) ewentualnie odłóż kupe siada i zainwestuj w jakieś dwutarczowe exedy hd na tłumikach drgań |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-05-03, 13:18
|
|
|
GOLDI napisał/a: | a i pamietaj by docisk nie byl za mocny |
tzn?
bede robil prawdopodobnie poprawki w samochodzi - obecnie jest 400Nm
slyszalem, ze docisk powinien byc 25-30% mocniejszy od mocy auta:
tzn dla mocy np 450Nm docisk na ~600Nm? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2015-05-03, 13:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-05-03, 13:21
|
|
|
dokładnie tak powinno się dobierać z tym że nie patrz na ACT w kontekście ile przenosi nieco zawyżają te dane |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2016-03-08, 21:31
|
|
|
Witam. Wzmacniał ktoś z was sprzęgło tym sposobem z linku? W eclipse jest zawijane ale myślę że też da radę to zrobić do tego tarcze okuć kewlarem i można mieć fajne sprzęgło za niewielkie pieniądze.
[ Dodano: 2016-03-22, 16:02 ]
Zrobiłem sobie docisk podobnym sposobem i mam pytanie do tych co mają mocniejsze dociski u siebie. Jak zmieniła się u was twardość pedału sprzęgła po zmianie docisku na mocniejszy? |
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-03-08, 22:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2016-03-22, 23:39
|
|
|
Czuć delikatna różnice ale myślałem że będzie dużo ciężej od serii dlatego pytam. Można powiedzieć że dalej lekko chodzi.
Jednak jest różnica nawet duża. Miałem zapowietrzony układ. |
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-03-23, 12:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-23, 22:03
|
|
|
marcin388-1988, ja jak z dupowozu wsiadam do Eclipse albo na odwrót to musze sie przyzwyczajać do sprzęgła Pewnie dlatego mam spory wyskok przez jazdę Eclipsem |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|