Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka charakterystyka termistora w przep?ywomierzu 4G63?
Autor Wiadomość
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-03-17, 22:33   

Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie? :wtf:
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-17, 22:35   

my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 22:39   

Szakal napisał/a:
Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie?
przy odpowiednio przygotowanym silniku nie :P

Coodo napisał/a:
my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej
moc i moment nie zalezy od kompa :> duzy wplyw ma na to w gornym zakresie napelnianie is zybkosc oprozniania komor :P
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 22:47   

Wykrecanjie do 9000 nie ma najmniejszego sensu na fabryczntm silniku. Nie bez powodu jest tam czerwone pole. W tak wysokich obrotach silnik juz nie przetwaza potrzebnej ilosci powietrza zeby uzyskac moc....

moze sie czepiam... ale czy to ma zwiazek z tematem/problemem.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 23:03   

Jeszcze ja jeszcze ja!! Przypomnialo mi sie spytac. Jakie czujniki,i podzespo?y si? wy??czaj? po prze??czeniu na gaz (mowa o 2 generacji gazu) Przeplywomierz raczej dziala bo jest r?wnica czy jest on podlaczony czy nie,. ale co np z krokowcem,tps-em, i reszt? czujnik?w kt?rych ewentualn? awari? mozna zdiagnozowac obserwuj?c r??nice w zachowaniu sie silnika na gazie i na Pb.
Coodo, Ty krecisz do tych 9000 na luzie czy podczas jazdy? M?j na gazie na luzie dojdzie do 9000 (oczywiscie bardzo okazjonalnie sprawdzam i g?ra na po? sekundy) ale podczas jazdy staje gdzies powyzej 7000obr.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-03-19, 16:13   

GOLDI napisał/a:
Szakal napisał/a:
Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie?
przy odpowiednio przygotowanym silniku nie :P

Coodo napisał/a:
my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej
moc i moment nie zalezy od kompa :> duzy wplyw ma na to w gornym zakresie napelnianie is zybkosc oprozniania komor :P


jasne ?e duzy wp?yw ma nape?nianie sie cylindr?w... :amen:
ale jezeli komp nie poda odpowiedniej dawki paliwa i odpowiednio nie przyspieszy zap?onu
to samo powietrze ci nie wystarczy :>
du?o by o tym pisa? wi?c nie ma sensu si? przekama?a? :sok:

ja mojego te? tylko tak okazjonalnie kr?ci?em na postoju
podczas jazdy nie wkr?ca? si? wiecej niz 8000
je?eli zdemontujesz krokowy z przewodu gazowego to przep?ywka przestanie mie? wp?yw na prace silnika na gazie (ja j? wymontowa?em)
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
Ostatnio zmieniony przez Coodo 2008-03-19, 16:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12