Wyjący dyfer |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-03-18, 12:07
|
|
|
up men. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-18, 13:30
|
|
|
wyważyłem cały wał na aucie - wiadomo, ze oczywiście nic to nie dało, ale gościu mnie naprowadził na inny trop
ze moze to być wina sprzęgła, a konkretnie sprężynek amortyzujących
popatrzyłem troche na YT i co znalazłem:
1. https://www.youtube.com/watch?v=xQC0fWfVhvE
2. https://www.youtube.com/watch?v=PPKDrRNdC90
3. https://www.youtube.com/watch?v=WoDtKRgkIcQ
SOLVED: Noise appeared after install of lightweight flywheel and exedy stage 1 clutch. very common issue, i just have to live with it.
co o tej sytuacji myślicie?
i jeszcze coś ze strony exedy:
Q: Why is there no sound (also known as rattle noise) when I disengage the clutch with the EXEDY HYPER SINGLE?
A: This is because it has adopted the strap drive structure.
Rattle noise is generated in the boss drive type clutch.
With the boss drive structure, the pressure plate and the center plate becomes free when the clutch is disengaged.
The sound is generated when these plates rattle against the boss that is connected due to the fluctuation of the engine revolution. On the other hand, rattle noise is not generated with the strap drive structure because it is fixed with a strap plate (diaphragm spring) instead of the boss, so there is no rattling in the connection.
When the clutch is disengaged, a gap is created actively by the reaction force of the diaphragm spring, and it serves as enhancing the responsiveness of the disengagement.
This structure is currently adopted in many of the cars as genuine structure.
moze ktos to przetłumaczyć, bo translator googla głupoty wypisuje |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2016-03-18, 13:41, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2016-03-18, 19:37
|
|
|
|
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-20, 11:46
|
|
|
Jakie masz sprzeglo. U mnie na exedy maxx po rozgrzaniu i puszczeniu gazu zaczyna cos huczec w skrzyni i obstawiam lozysko walka atakujacego lub wlasnie cos ze sprzeglem.
A jak ci mowilem zebys obadal skrzynie to mowiles ze dzwiek z tylu auta ..... |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-03-20, 11:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-21, 09:58
|
|
|
a czy całego mostu razem z dyferencjałem itd nie powinno sie dokrecac na ziemi, z kanału?
moze jest niedociągniete i jak stoi to wszystko jest luźne? |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
|