Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Łożyska wałków atakujacych w skrzyniach
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 08:45   Łożyska wałków atakujacych w skrzyniach

Siema. Czy ktoś wie jakie są wymiary łożysk wałków atakujących w skrzyniach począwszy od GS/GST/GSX/1G/2G...

U mnie niestety padaja te łożyska. Myślałem, też kupić skrzynię z GS-a ze sprawnymi łozyskami i poprzekładać bebechy z mojej ewentualnie moze podejdą łozyska z jakiejś skrzyni z TD. Pomimo lania Redline MTL niestety poddaje się. Nigdy nie paliłem gumy, nie strzelam ze sprzęgła za to często zmieniam biegi i niemal zawsze w 99,9% hamuje silnikiem aż do 2-go biegu. Są sytuacje kiedy redukuję z 5 do 3 i ogień i podejrzewam, że styl mojej jazdy przyczynia się do uszkodzeń skrzyni. Mam też problemy z szybkim wbijaniem biegów na wyższych obrotach... niestety moje auto jedzie dopiero od 5000rpm i muszę kręcić go do odcinki, szybko wbić 2 lub 3 wtedy omijam newralgiczny moment z lagiem i wtedy auto ma "cug" :lol2:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-20, 08:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-04-20, 20:30   

Przerabiałem temat w 1G GSX. Wymieniałem jeden synchronizator i przy okazji kazałem przejrzec łozyska. Pare wymieniłem majacych jakies oznaki zużycia. Ogólnie pasuje wyjac łozyska odczytac z nich numery i znalesc albo identyczne albo zamiennik. Zamawiałem na Albeco maja tam wyszukiwarke takze zamienników. W oryginale sa albo NSK albo KOYO i NTN z reguły. Rozbieraj skrzynie i wtedy zamawiaj łozyska te które sa zuzyte albo od razu komplet wszystkie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2016-04-20, 21:01   

warto pomyśleć też o podwójnym synchro :ok:
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 21:05   

Cytat:
warto pomyśleć też o podwójnym synchro :ok:

słucham dalej.... :jezyk:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2016-04-20, 22:54   

Brian napisał/a:
warto pomyśleć też o podwójnym synchro :ok:


wg mnie to jedyna sensowna droga - Jacks Transmissions już dawno to odkrył
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-21, 08:15   

No tak. Sprawdziłem Ofertę JT i za "rebuilt kit + double syncro kit" to 500$+szipping. W tej cenie to dostałem oferty napedów awd do swojego auta :P Ale dzięki za podpowiedź- 1 co o tym słyszę :) Ale już poczytałem i się z-edukowałem ;P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2016-04-21, 10:53   

jagos napisał/a:
No tak. Sprawdziłem Ofertę JT i za "rebuilt kit + double syncro kit" to 500$+szipping. W tej cenie to dostałem oferty napedów awd do swojego auta :P Ale dzięki za podpowiedź- 1 co o tym słyszę :) Ale już poczytałem i się z-edukowałem ;P


no ale tutaj nie ma za bardzo innej drogi - chcesz wysoko zmieniać biegi musisz -musisz mieć podwójne synchronizatory
ps ja mam skrzynie shepa u siebie i mam też dwie choinki jacka stage 2 - (w nich będę wymieniał podwójne synchro na 3-4 bo jest pojedyncze, robił 4 spidera na centralnym dyfrze i to wkładał do Miska, a swojego sheepa (u mnie jest tylko 1-2 podwójne synhro) oddawał w świat więc jak coś pisz priv - ale od razu mówię że tanio nie będzie, no ale za to w komplecie ze spiętym centralnym, wiec wytrzymałość ma sporą, można tez zamówić sobie części i zrobić podwójne synchra na 2-3 i 3-4 i w ogóle zrobić co się chce

generalnie niestety nie ma opcji żeby zrobić tanio dobrą skrzynię do awd - bo albo będzie tania albo dobra - o chyba że biegi będziesz wrzucać max do 6,5-7k rpm
Ostatnio zmieniony przez ronino 2016-04-21, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14