Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Tofik
2015-02-10, 22:31
Zegary LED
Autor Wiadomość
emilanonadziano 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-10, 16:56   Zegary LED

Hejka, w zwiazku z duza iloscia prosb o instruktarz zmiany kolorystyki zegarow, znalazlem chwile, aby przygotowac dla Was ten manual;)Zaczynamy.
1. Opuszczamy kierownice dzynglem;)
2. Odkrecamy dwie sroby na gorze daszka
3. Wyciagamy daszek uwzgledniajac dwa zatrzaski na dole
4. Odkrecamy 4 sroby mocujace zegary
5. Wyciagamy zegary(zalecam najpierw dol, latwiej wyjdzie)
6. Rozszczepiamy zegary z szybka(5 zatrzaskow na dole i kilka na gorze)
7. Odkrecamy od tylu 15 sreb srobek(uwaga sa roznej dl.)
8. Wyjmujemy zegary i mamy dostep, aby zamontowac ledy. Ja polecialem niebieskimi dookola, a czerwone tylko do obrotow 7/8/9tys;)
9. Lutujemy ledy do plusa i minusa(u mnie jest lipa, bo przylutowalem do gniazda zarowki wskazowki.
10. Sciagamy wskazowki, powazajac z 2str.(najlepiej 2 plaskie srobokrety;p)
11. Wyjeta tarcze oczyszczamy od tylu nitnitro, ew papierem sciernym
12. Montujemy zegary, ale bez wskazowek, bo jesli nie macie obd to trzeba je wsadzic na odpalonym, cieplym aucie. Odpalone, cieple auto w ruchu ma wskazowki temp i cisnienia w polowie, a paliwo najlepiej zalac na full;)obroty na wolnym chodzie sa.na poziomy 1000obr wiec pozostaje predkosc. Najlepiej wziac kogos zaufanego z yanosikiem, rozpedzic sie do 40 i niech trzyma kierownice, a ty gaz i montujesz odpowiednio wskazowke;)
13. Skladamy reszte i DONE!;)

FOTKI:



























_________________
Gs 1998 2g
 
 
 
Breyger 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 202
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-10, 17:25   

Świeci to równomiernie? Ja zrobiłem to o wiele wiele inaczej. Wsadziłem nawet po 3 ledy smd pod każdą wskazówkę, bo inaczej nie świeciły, Dodatkowo dałem dwa potencjometry smd na tarcze i wskazówki żeby móc wyregulować tak żeby równo świeciło



ciulowe zdjęcie, w real wygląda jak indiglo albo lepiej
Ostatnio zmieniony przez Breyger 2015-02-10, 17:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
emilanonadziano 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-10, 17:40   



Tak swieci, ale musze jeszcze wskazowki zrobic, bo sa niedokonczone.


PAMIETAJCIE ZESKROBAC CZERWONA FARBE ZE WSKAZOW JAK JUZ BEDZIECIE ZDEJMOWAC;)

U mnie swieci laladnie, bo tarcze nitro przetarlem;)
_________________
Gs 1998 2g
 
 
 
Breyger 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 202
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-10, 17:45   

Elegancko. Mam tak samo równo ale na biało :)
Musisz zrobić takie kółeczka z PCB i wkleić w ten plastik pod tarczami i wtedy będzie ok :) http://forums.2gnt.com/dc...&topic_id=96954
Tarcze osobiście zrobiłem inaczej ale wskazówki identycznie. Polecam :)
Ostatnio zmieniony przez Breyger 2015-02-10, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
emilanonadziano 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-10, 18:00   

Zegary jak moje, ale wskazowki ktos zrobil mega patent;)Breyger, nie wczytuje mi sie Twoje zdjecie
_________________
Gs 1998 2g
 
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Pomógł: 29 razy
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2015-02-10, 18:23   

Breyger, mega efekt, dużo bardziej mi się podoba białe podświetlenie :ok:
Jeszcze tylko podświetlenie przebiegu :jezyk:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
Breyger 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 202
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-10, 18:25   

IDOG, Na fotce nie widać tego. W real jest podświetlone.
Ta fotka chyba i tak w trakcie prac była robiona, Postaram się zrobić nową czymś lepszym :)
 
 
CaseOfNoise 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Silesia
Wysłany: 2015-02-27, 15:20   

chcialbym sie za to zabrac ale przyznaje sie ze mam watpliwosci (wynikajace z niewielkiej wiedzy), jak ustawia sie wskazowki? nie powinny sie same wyzerowac jak dostana pradu? bo sory, ale ustawianie podczas jazdy z janosikiem to niezla chu*nia :badteeth:
ktos moglby mi ten temat przyblizyc?

A sama wymiana żarówek bez rozbierania licznika na części pierwsze pomoze/sprawdzi sie?
_________________
Eclipse 4G63 2.0 1998r.
Ostatnio zmieniony przez CaseOfNoise 2015-04-27, 19:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rekudo 
zielenina


Wiek: 28
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 12
Skąd: Płock
Wysłany: 2015-04-28, 12:22   

Wskazówką prędkościomierza i obrotomierza pozwalasz opaść na sam dół(musisz przełożyć za ten czarny bolec), zaznaczasz sobie gdzie były i potem z powrotem przyłożysz w tym miejscu. Co do wskazówki od temperatury polecam założyć na zagrzanym silniku(wskazówka powinna być w połowie). A od paliwa no to tak jak opadnie to tak z powrotem przyłożyć należy nie ma przy niej żadnych kombinacji, a gdyby coś było nie tak to lejesz do pełna i dopiero zakładasz wskazówkę.

Co do wymiany samych żarówek to bd to takie 2/10. Po zewnętrznej części zegarów jest taka żółta warstwa, nie wiem konkretnie co to jest ale jej zadaniem jest aby światło rozchodziło się równomiernie po tarczach zegarów przez co tarcze również mają taki ohydny żółty kolor. W momencie w którym zetrzesz tę warstwę (polecam papier ścierny, nitrem łatwo sobie zniszczyć właściwą część tarcz) to podświetlenie owszem nabierze pożądanej przez nas barwy lecz nie bd się rozchodzić równomiernie przez co trzeba bd zamontować pasek LED żeby osiągnąć dobry efekt.
_________________
If you're like us,
Calling all riders,
Roll up beside us,
No place to hide us,
All freedom fighters,
Let’s unite us,
Switch on your nitrous
And. Let’s. Go.
Ostatnio zmieniony przez Rekudo 2015-04-28, 12:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
CaseOfNoise 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 20
Skąd: Silesia
Wysłany: 2016-11-08, 06:42   

'blat zrobiony' już jakiś czas temu, jedna rzecz poszła nie tak... Nie miałem czasu się z tym bawić, ale już mnie zaczyna złościć otóż wskazówka paliwa się zje...psuła
Już mówię co się dzieje: balangę było do pełna, założyłem wskazówkę i niestety nie opadała, próbowałem na zgaszonym ustawić ja na dole - wtedy podnosiła się do maksimum i już tam zostaje :( nie wiem co spieprzyłem, al czy ktoś wie jak to ogarnac?byłbym mega wdzieczny
_________________
Eclipse 4G63 2.0 1998r.
 
 
Kadahir 
KLUBOWICZ

Pomógł: 6 razy
Wiek: 26
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 110
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-11-08, 17:47   

Sprawdź czy za nisko wskazówka nie siedzi na tym "bolcu". Kiedyś jak próbowałem takie coś robić to miałem podświetlenie led wskazówek z pcb domowej roboty z diodami smd i płytka była za gruba przez co wskazówka podczas ruszania ocierała się i zostawała np. na obrotomierzu na 3k obrotów i nie spadała.
_________________
96' Eclipse 2g GS 4g63
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17