Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty na zimnym
Autor Wiadomość
sypamitsu 
zielenina


Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-05, 19:21   Obroty na zimnym

Witam, pali mi się kontrolka engine service soon i po sprawdzeniu w serwisie wykazało cewka zapłonowa dwubiegunowa 3/6 błąd. Na zimnym jak odpalam to jest skok na chwile do 2000 obrotów i spada do 1500 zaraz, i w miare jak się silnik nagrzewa to obroty się normujom, pózniej jest dobrze. Autem nie szarpie wyczówalne są tylko lekkie falowania wskazówki obrotów. Gdzie szukać? żeby na zimnym unormowało się te ssanie? czy to przez te cewki?tak faluje na zimnym?
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-07-06, 08:50   

No dobra, ale gdzie widzisz coś nienormalnego w odpalaniu zimnego silnika? Bo jak dla mniie to dosc prawidlowo wszystko przebiega
_________________

 
 
 
sypamitsu 
zielenina


Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-07-06, 19:27   

Tofik napisał/a:
No dobra, ale gdzie widzisz coś nienormalnego w odpalaniu zimnego silnika? Bo jak dla mniie to dosc prawidlowo wszystko przebiega


niby tak, ale mam za każdym razem czekać 5 minut aż się auto rozgrzeje? zimom rozumiem ale latem? coś jest nie tak. pali od strzału ale powinien chodzić równo. Musze sprawdzić dobrze cewki, krokowiec i przepływomierz, jak zakupiłem auto to nie miałem takich skoków obrotów po odpaleniu. Silnik chodził równo. :roll:
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-07-07, 10:08   

Nie mam doświadczenia z tym modelem ,ale każdy inny model musi chwilę pochodzić zanim się rozgrzeje. Obroty po odpaleniu masz wręcz książkowe. Osobiście nie szukał bym dziury w całym. Z forum wiem że takie mody za ciekawie się nie kończyły. nie ruszał bym tego.
_________________
Kruk42
 
 
Begrezen 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Gru 2012
Posty: 273
Skąd: Świdnica / Wrocław
Wysłany: 2017-07-07, 10:53   

Mam mieszane uczucia jak czytam ten temat. Niby sypamitsu pisze o tym że ma skoki obrotów (falowanie?) i że silnik nie chodzi równo, ale jak czyta się opis to odnosi się wrażenie że żadnego falowania czy skoku obrotów nie ma.
Na zimnym u mnie (2g 4g63) po odpaleniu normuje się w okolicy 1300obrotów, ale podczas toczenia podbija jeszcze wyżej. Wraz z nagrzewaniem się silnika, obroty maleją, by w końcu przy optymalnej temperaturze mieć te 900obrotów czy ile tam jest. Uważam że jest to normalne, żadnego falowania ani nic z tych rzeczy.
Jeśli tak wyglądają skoki obrotów, to nie widzę żadnego problemu.

Co innego jak by Ci np. falowały na postoju od 1500 do 2000 obrotów bez przerwy aż do nagrzania się silnika.
Jak to więc jest u Ciebie sypamitsu?
Bo jeśli po zakupie auto na zimnym nie przekraczało 1000obrotów, to właśnie to wydawałoby mi się dziwne :P a teraz jest normalnie :ok:
_________________

 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2017-07-07, 11:52   

sypamitsu napisał/a:
mam za każdym razem czekać 5 minut aż się auto rozgrzeje?


Ale po co? Odpalasz i ruszasz i tyle, dopóki zimny to nie kręć go wysoko, a silnik się rozgrzeje w czasie jazdy. Nic niezwykłego :)
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2017-07-07, 14:07   

Dosłownie :lol2:
_________________
Kruk42
 
 
sypamitsu 
zielenina


Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-12-13, 20:10   

kruk42 napisał/a:
Nie mam doświadczenia z tym modelem ,ale każdy inny model musi chwilę pochodzić zanim się rozgrzeje. Obroty po odpaleniu masz wręcz książkowe. Osobiście nie szukał bym dziury w całym. Z forum wiem że takie mody za ciekawie się nie kończyły. nie ruszał bym tego.


Ok, widocznie jest wszystko wpożądku, po prostu myślałem że po odpaleniu na zimnym ma za duze obroty :dance: bo po odpaleniu ma 1500 a po ruszeniu z parkingu np podbija do 2000 ale w miare jak sie silnik rozgrzewa to zaczyna maleć, na rozgrzanym silniku podczas jazdy utrzymuję wartość 1000\obrotów. :paker: Dzięki za pomoc i poradę! :beer:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12