Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Remont silnika 4g63 7 Bolt
Autor Wiadomość
kondi484 
zielenina


Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Końskie
Wysłany: 2018-03-10, 00:04   Remont silnika 4g63 7 Bolt

Witam, padły mi panewki w moim 1g, już mam rozebrany silnik i wszystko przygotowane pod składanie. Teraz pytanie do was, czy ten silnik ma jakieś specjalne techniki składnia czy mam go złożyć jak normalny silnik? Chcę żeby było idealnie, i żeby się nie okazało że po wszystkim coś jest nie tak i wszystko pójdzie na marne.
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2018-03-10, 08:34   

https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również.
_________________
Kruk42
 
 
kondi484 
zielenina


Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Końskie
Wysłany: 2018-03-11, 01:03   

kruk42 napisał/a:
https://youtu.be/AjCiWo3tRbw . Tu masz film. Wszystko w zasadzie idzie jak po maśle. Ważne by części dokładnie obejrzeć. Jeśli już jest rozebrany to zmienić w razie konieczności na 100 procent sprawne. Uszczelki również.

A może wiesz dlaczego zakładają ten miernik na wał kiedy go dokręcają? I czy są gdzieś dostępne schematy dokręcania korbowodow i głowicy?
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2018-03-11, 09:25   

Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm .
_________________
Kruk42
 
 
kondi484 
zielenina


Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Końskie
Wysłany: 2018-03-11, 10:27   

kruk42 napisał/a:
Klucz dynamometryczny niestety jest potrzebny. Wszystkie śruby dokręcane są na odpowiednią ilość Nm .


Wiem o tym, tylko chciałbym wiedzieć jakie są te wartości
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-03-11, 13:06   

to sobie trzeba serwisówkę ściagnąć i przeczytać, tam jest wszystko napisane. Nikt Ci tu nie będzie pisał momentu dokręcenia do każdej śruby, no bez przesady.
_________________

 
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2018-03-11, 18:19   

Część danych mam jeśli idzie o niuty od Kawiora 1g turbo. Jak się dogrzebie to mogę podesłać.
_________________
Kruk42
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-03-11, 21:05   

4g63 to silnik w sumie specjalnej troski. trzeba dokladnie wszystko pomierzyc i zlozyc ze sztuka. jak cos pominiesz to kasa w bloto. a tak to normalny silnik byle zlozyc z glowa i czysto i jeszcze raz czysto. nawiecej awarii po remoncie to skladanie silnika bez porzadnego czyszczenia.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
kondi484 
zielenina


Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Końskie
Wysłany: 2018-03-13, 14:06   

Skąd mogę ściągnąć tą serwisówke? Wszystko będzie dokładnie zmierzone i wyczyszczone ???? jeśli ktoś ma dane na temat niutów ewentualnie czynności których nie wolno pominąć mógłby mi podesłać, nie pogniewam się ????
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-03-13, 23:16   

ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz :) ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...

4 post na forum i takie lenistwo ;) ? nie ladnie...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
kondi484 
zielenina


Wiek: 27
Dołączył: 04 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Końskie
Wysłany: 2018-03-14, 13:29   

GOLDI napisał/a:
ale ty tak na serio czy jaja sobie robisz :) ?
po pierwsze jak spedzisz w googlach 5 minut to znajdziesz mase odnosnikow do dsm tuneres z serwisowkami w pdfaach, jak zaglebisz sie nawet w jutuba to bedziesz mial wizualzjace jak caly silnik rozlozyc i zlozyc.. jak uzyjesz szukajki forumowej to i tu znajdziesz wszystko...

4 post na forum i takie lenistwo ;) ? nie ladnie...

Szukam i czytam sporo ale to same ogolniki, mówię całkowicie poważnie może coś źle wpisuje. Całe forum tu przejrzałem i albo jestem jakiś ślepy albo serio nie mogę nic znaleźć
 
 
kruk42 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 238
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2018-03-14, 16:36   

Miska olejowa 7Nm
Korbowody 52Nm
Wał główny 68Nm
Koło zamachowe do wału 135Nm
Śruby głowicy 110 Nm.
Koło dwupasowe 25Nm

[ Dodano: 2018-03-14, 16:39 ]
Dane posiadam od przyjaciela z klubu . Kawior 1g turbo :ok:
_________________
Kruk42
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2018-03-15, 11:18   

http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11B.pdf

Masz tutaj manuala to jest chyba do 7 bolta
od gory pod spisem tresci masz wszytskie wartosci NM poszczegolnych elemntow
znajdz tylko co potrzebujesz

Masz jeszcze do 6 Bolta jakbys potrzebowal

http://indy.pp.ru/GDI/Doc..._MANUAL_11A.pdf
Ostatnio zmieniony przez Adrian97 2018-03-15, 11:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13