Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przekablowanie pompy paliwa 2G
Autor Wiadomość
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 32
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 647
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-12, 22:44   Przekablowanie pompy paliwa 2G

Jak wiadomo w naszych struclach kabelki już są leciwe i nie zawsze w pełni wydala nasza pompa paliwowa,
tym bardziej jak ktoś modzi przy aucie i montuje wydajniejszy układ paliwowy.
U mnie objaw był taki, że przy walbro 255 podczas włączania kierunkowskazów pompa śpiewała. Więc trzeba było coś z tym zrobić.
W moim przypadku akumulator jest przeniesiony do bagażnika. Więc do dzieła. Potrzebna nam rzeczy:
Nowy przewód.
Przekaźnik wraz z gniazdem.
Oprawka bezpiecznika.
Termo kurcze.
przyłącza oczkowe.
Taśma izolacyjna.
Lutownica wraz z cyną.
To do dzieła!
Prowadzimy przewód bezpośrednio z akumulatora do pompy paliwa, pamiętając o bezpieczniku oddalonym od aku maksymalnie 30cm (Podstawy car audio).
Po zdjęciu pokrywy metalowej wkręcanej na 4 śrubki krzyżakowe mniej więcej w połowie obcinamy seryjny przewód zasilania pompy dwu żyłowy + jest koloru czarnego z niebieskim paskiem, a - cały czarny.
Plus od akumulatora wpinamy w przekaźnik do pinu 30 po czym od przekaźnika z pinu 87 prowadzimy przewód do + w pompie czyli przewodu czarnego z niebieskim paskiem.
Mając już doprowadzony + trzeba zadbać o -, tu akurat wielkiej filozofii nie ma do przewodu czarnego przy pompie podpinamy masę np z karoserii.
Do sterowania przekaźnikiem wykorzystujemy seryjne zasilanie pompy. Więc przewód z wiązki koloru czarno niebieskiego czyli + podpinamy pod pin 86, natomiast przewód czarny czyli - pod pin 85.

Po takim zabiegu teoretycznie powinno być wszystko si a nie jest. Seryjny przekaźnik w moim przypadku podaje zbyt małe niepięcie by móc wzbudzić nasz nowo dany przekaźnik przy pompie.
Seryjny przekaźnik w moim przypadku czyli silnik z serii 4G63 znajduje się zaraz pod radiem od strony pasażera przykręcony na dwie śrubki klucz 10.

Odkręcamy go i po zdjęciu kostki ukazuję się 8 pinów.

Obcinamy lub wyjmujemy wraz z wsuwka pin nr 4 znany nam kolor czarny wraz z niebieskim paskiem i wlutowujemy bądź wpinamy go do pinu 6 czyli przewodu czarnego z białym paskiem.

Składamy zkręcamy nie wspominając już że wszystkie łączenia są zlutowane jak i zabezpieczone termo kurczami i cieszymy się dobrze zasiloną wydajną pompą paliwa. Tyle.
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
Ostatnio zmieniony przez Horacjusz 2015-02-12, 22:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
zolno 
KLUBOWICZ

Wiek: 24
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 22
Skąd: Leszno
Wysłany: 2018-05-05, 23:27   

Fajnie opisane. Szkoda ze fotek nie ma. Znaczy mi pokazuje puste okienka :-( . Może się jutro Przyda :beer: :beer: :beer: :beer:
_________________
Eclipse 1G 4g63 GS 7B
Małymi krokami w kierunku gs-t
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13