Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerabianie 3.0 V6
Autor Wiadomość
DarkSoft91 
KLUBOWICZ


Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 99
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-08-02, 20:46   Przerabianie 3.0 V6

Witam. Mam pytanie czy da się przerobić silnik 3.0 V6 na turbo i co trzeba by było pozmieniać. Dodam jeszcze że mam skrzynie automatyczna i moje pytanie czy da się jakaś lepsza skrzynie do tego wsadzić odrazu żeby zrobić 4x4
Pozdrawiam
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-08-03, 23:00   

nakład pracy ogromny... szczególnie finansowo... czy jest sens? hmmm... modyfikacje nigdy nie ma mają sesnu z punktu widzenia właśnie finansów...


turbo? albo mega soft albo kucie itd... albo po prostu kompresor odsrodkowy celem doladowania...

boost pojawi sie na gorze obrotow co sprawi ze korby jeszcze pozyja... turbo ma to do siebie ze zacznie pikowawac niutem z dolu i te korby jak zapalki szybko sie poddadza... skrzynia? mozna z evo kombinowac... ale to bedzie kombinowanie wlasnie...


czego 3kgt vr4 od razu nie kupiles? lepiej, taniej, bardziej korzystna stopa zwrotu inwestycji...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
sypamitsu 
zielenina


Wiek: 44
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 19
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-08-05, 21:27   

Witam, nie jestem mechanikiem ale słyszałem że 3g to wolnossak (nie wiem o co chodzi) sam śmigam 3.0 V6 w manualu i powiem Ci że jak na jazde do roboty czy na wojaże poza miastem to 200KM w V6 robi robotę, poza tym pełno znaków 40-70 nasrane i świateł że nie ma gdzie się bujnąć ave ecli :amen: :amen: :amen:
_________________

 
 
DarkSoft91 
KLUBOWICZ


Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 99
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-08-06, 21:12   

No ja rozumiem bo ten silnik naprawdę jest kozak i z dołu ciągnie fajnie ale na górze już brakuje mi tej dynamiki. Pytanie czy jak bym jakąś malutka turbinie dał żeby tylko był na wysokich obrotach żywszy to musiał bym coś w silniku przerabiać?
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-08-08, 00:33   

DarkSoft91 napisał/a:
No ja rozumiem bo ten silnik naprawdę jest kozak i z dołu ciągnie fajnie ale na górze już brakuje mi tej dynamiki. Pytanie czy jak bym jakąś malutka turbinie dał żeby tylko był na wysokich obrotach żywszy to musiał bym coś w silniku przerabiać?
zupelnie nic nie rozumiesz... male sprezarka sprawi ze bedzie wiecej niuta z dolu a na gorze bedzie zdlawiony brakiem przeplywu, duza sprawi ze nie bedize w ogole dolu a gora bedzie naglym nieprzyjemnym peakiem momentu.. w tym silniku dokonale sprawdza sie kompresor odsrodkowy.. najmniej pieprzenia z wszystkim... uturbianie vki to bardzo skomplikwoany uklad wydechowy

czy GT/GTS dynamiczny jest? tak.. ale... dupy nie urywa ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
DarkSoft91 
KLUBOWICZ


Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 99
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-08-08, 16:01   

A jaki kompresor by podpasowal tam? I czy w silniku musiał bym coś zmieniać dłubać itp? No i poza kompresorem co jeszcze dokupić? Nigdy nie miałem doczynienia z kompresorem z tad tyle pytań.
_________________

 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2018-08-10, 00:33   

kompresor plus osprzet to takie 20k+ pln... a gdzie hamulce, przeniesienie napedu, zawieszenie, uklad wydechowy etc...


3g GT/GTS w przyzwoitym stanie lub zakup i dopawdzenie do stanu to okolo 20k ? + tjuningi =? taniej chyba na dzis dzien kupic evo8/9 ktore tylko nabieraja na wartosci, sa trwalesze, lattwiej wiecej wyciaganc... etc etc...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
mlynarskitomasz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 88
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2018-08-11, 20:11   

więc tak z autopsji bo sam przerabiałem ten temat.... masz bardzo złą baze koszty wzmocnienia są niewspółmiernie większe od przyrostów jakich oczekujesz jest jedna w pl eclipse kompresor 330km. natomiast po twoich wypowiedziach proponował bym sprzedać i kupić w manualu gdyż zamiana tej skrzyni to sporo problemów a i tak skończy się na emu tak jak u mnie ja przerabiałem 2,4 z automatu na manual i miałem same problemy z pcm i przerubką na ecu. obecnie mam prawdopodobnie najmocniejszą 3g w pl i to jeszcze nie wszystko co chciałem z niej wycisnąć obecnie(400,6km 623nm) różnice jakie są między silnikami to z do 2,4 można napompować 1bar do 3,0 0,5 bara bez kucia czyli z 2,4 wyciskasz więcej mocy mniejszym kosztem i mniejszym problemem ponoć 350-380hp mi się nie udało i ujebałem cały duł silnika potem kułem koszt turbo bez kucia to od 5-15 tysięcy w zależnosci czy robisz sam czy ktoś i czy na nowych ori chińskich czy używkach. koszt zakucia u mnie przekroczył 20k gdzie wszystko robiłem sam a jeśli miałbym to zlecić przekroczyło by 30k. ale gdybym cofnął się w czasie i mugł zmienić coś w projekcie zrobił bym wszystko tak samo i na tej samej bazie. jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam na grupe faceebok (mitsubushi eclipse fanclub) i tam jest opis rozpoczętych projektów , mojego i jest pare osób które kiedyś przerabiały temat. niestety w pl do 3.0 chyba nikt turba nie wsadził ze względu że do cen jakie podałem trzeba dodać przynajmniej 50%. a turbo to nie tylko pompka ale wiąże się z nią mase osprzętu który tani nie jest:) samo turbo to mniej jak 10% projektu.


tu link z przyspieszeniami 400konnej eclipse 3g spyder by mlynek
https://www.youtube.com/watch?v=u-zggPcGgfE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12