Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzegło ACT 2600
Autor Wiadomość
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2019-02-05, 16:48   Sprzegło ACT 2600

Koledzy potrzebuje szybkiej odpowiedzi, Kupilem sprzegło kompletne ACT 2600 do mojego kliperka GSX do tego nowy zamach i OEM nowy wsprzeglik i pompke. Czy jeat mozliwosc ze nowa oem pompka i wysprseglik jest za slaby zeby to sprzeglo dzialalo poprawnie, bo nie mam sprzegla wcale :/ ? prosze o szybka odpowiedz :) bo zalezy mi na czasie a stoje w miejscu.
 
 
OLO85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 116
Skąd: NDM
Wysłany: 2019-02-07, 12:42   

nie nie jest to możliwe, mam takie samo sprzęgło w 2g na seryjnych gratach i nie ma żadnego problemu.
jakie masz objawy?
_________________
Opel Insignia ST OPC Line 160KM
Eclipse Gs-T Spyder 315 KM
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2019-02-07, 15:18   

Nowe sprzeglo, zamach act podobno wyszlifowany tak jak nowy czyli 0.610"(tak im powiedzialem ze ma byc), nowy wysprzeglik i pompka OEM prosto z USA :) objawy typowe dla nie umiejetnego ustawienia sprzegla i odpowietrzenia Czyli bierze przy samej podlodze..

Dalem do podobno najlepszego warsztatu mitsu w Wawie i auto stoi u nich 4 miesiace i robia mi sprzeglo :beer: . albo mnie oklamuja i robia po swojemu bo mowie im co maja robic i twierdza ze sie nie da :)
Oddalem auto bo biore slub i nie mam czasu i miejsca zeby to zrobic a widze ze wszystko trzeba robic samemu...
a moj kliperek to GSX 1G z 90r ale to chyba bez znaczenia, graty
w miare te same
Ostatnio zmieniony przez Adrian97 2019-02-07, 15:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2019-02-07, 23:52   

nie pamietam czy w 1g jest regulacja na trzepeniu pompy ? jesli tak to od tego zaczniej a jak nie to masz krzywa lyzke w skrzyni albo wyrobiona pod swozniem kulowym
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Adrian97 
zielenina


Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 27 Sty 2018
Posty: 25
Skąd: Piła
Wysłany: 2019-02-08, 01:28   

z tego co wiem i z tego co pisza chlopaki z DSM tuners, to jed a jedyna regulacja sprzegla w 1G to ta nad pedalem sprzegla, moja teoria to zle mi odpowietrzaja i zle ustawiaja albo w zlej kolejnosci :)
w kazdym razie kupie nowa lych z kulka bo pod 2600 nie zaszkodzi
Ostatnio zmieniony przez Adrian97 2019-03-15, 12:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Danko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 455
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-29, 21:31   

Na 99% jest to kwestia regulacji pedalu w kabinie. Mialem to samo po wymianie kompletnego sprzegla z zamachem w gsxie.
Naciskajac sprzeglo wgl biegi nie wchodzily. Wystarczylo podregulowac pedal i chodzi jak zloto :ok:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14