Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Grzanie silnika
Autor Wiadomość
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-08-31, 23:03   

i czas reakcji... wieeeem ... ale inaczej domowym sposobem jak jedynie "czy chodzi" nie sprawdzi :lol2:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-31, 23:14   

no ale taki test nie powiem nam czy sonda jest sprawna niestety :) on moze sprawdzic w pewnym stopniu dzialanie sondy ;) loggerem nie wybada :> ?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-08-31, 23:25   

wybada ale.............. ani m?j OBD LOGGER ani m?j multiplexer nie by?y w stanie po??czy? si? z OLOwozem :?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-01, 08:46   

dobra Samael chyba niedlugo podjade do Ciebie to zobaczymy ,jezeli bedziesz w stanie cos sprawdzic bo z kompem nie mogles sie polaczyc.Pod koniec wrzesnia wpadne bo narazie poligon do 23 wrzesnia
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-09-01, 08:59   

HouseM napisał/a:
sk?ad mieszanki ustawiany przez ECU zale?y od :
1) Maf sensor,'a
2) Map sensor;a
3) sondy lambda,
4) czujnika p?o?enia przepustnicy
5) czujnika temperatury bezwzgl?dnej
6) czujnika ci?nienia atm.

Jakakolwiek ingerencja (kr?cenie ?rub? w przep?ywomierzu) w fabryczne ustawienia tych czujnik?w ?wiadczy jedynie o ma?ej wiedzy i sporej ignorancji technicznej Pomys?odawcy.

Eclipse to nie Golf II ani Ma?y fiat czy tuningowany Polonez.

Je?eli sk?ad mieszanki jest NIEPRAWID?OWY (W seryjnym silniku) nale?y przetestowa? poszczeg?lne czujniki i wymieni? uszkodzone.

Mieszanie przy pomocy ?winki albo standalone w Standardowym silniku jest r?wnie? ma?o m?dre. Lepszym rozwi?zaniem jest odpi?? wszystkie czujniki wtedy ECU sk?ad mieszanki b?dzie regulowa? na podstawie danych standardowych zapisanych w jego pami?ci.


Czy zak?adanie chip?w,power-box?w,przer?bka dolot?w,podkr?canie turbin,zak?adanie przelotowych wydech?w, itd... czy? nie jest to przypadkiem ignoracja fabrycznych ustawien silnika???
Czy ?wiadczy to o ma?ej wiedzy technicznej i jest ma?o m?dre?
Pisa?em koledze Olo ?e tam mo?na zmieni? sk?ad mieszanki bo sam w?a?nie j? tam regulowa?em,a by?o to spowodowane tym ?e po za?o?eniu sportowego dolotu (odkrytego filtra powietrza i power rury) silnik chodzi? na ubogiej mieszance(sonda pokazywa?a warto?ci zbli?one do 0,01 a po ustawieniu skladu wskazuje oko?o 0,05)i mia? tendencj? do szarpni?? a wszystkie czujniki mia?em w jak najlepszym porz?dku
Jezdz? ju? tak prawie rok i nic dziwnego z silnikiem si? nie dzieje... nie odnotowa?em zwi?kszonego zu?ycia paliwa lub przegrzewania si? silnika
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-09-01, 19:57   

olo od ko?ca tego tygodnia urlop do 28 :lol2:
A mi?szank? radze stroi? na szerokopasm?wc?...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-01, 20:03   

OK Samael to bede po 28.09


Coodo dzieki za pomoc mozliwe ze tak jak piszesz mam cos popieprzone z mieszanka bo mam stozek i wydech przelotowy
 
 
Bob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-17, 13:22   

Ja sie moze tu podepne... u mnie z temperatura wszystko jak nalezy mam pytanie odnosnie czujnika temperatury gdzie go szukac i czy da sie go sprawdzic jakims "domowym" sposobem??
problem tkwi wtym ze na zimnym silniku mam nizsze obroty niz na cieplym odwrotnie niz powinno byc.... :?
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-02-17, 13:38   

bob
1 sprawdz b?edy ecu
2 czyjnik temperatury jest pod termostatem w kszta?cie litery T
3 silniczek krokowy jak on bedzie uszkodzony to w?a?nie tak moze wyglada? objaw
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Bob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-17, 14:20   

dzieki
wlasnie te dwie rzeczy mam na uwadze...
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-05-18, 10:41   

U mnie w Gs 1992 temperatura ca?y czas stoi lekko przed po?ow?, ale przy naprawde ostrym pa?owaniu przed d?ugi czas nachodzi ona na po?owe, nie wiem czy to dobrze?
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-05-18, 17:19   

nie masz powod?w do niepokoju
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12