Zwiększenie mocy |
Autor |
Wiadomość |
melon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 00:54 Zwiększenie mocy
|
|
|
turbina do G4 2.4 gs 06 jest to do wykonania ??? jak tak to jak i gdzie.
bo chip podobno nic mi nie pomo?e skoro turbiny brak |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 19:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 07:49
|
|
|
Szykuj 8000-1200 tys zeby miec tylko na czesci a reszte na wysterowanie silnika. Mozesz uzyc czesci z 1G lub 2G ale wtedy bedziesz musial sie pozbyc A/C lub robic "przemeblowania" z wydechem.
Czesci od EVO 8 to podobna historia jak z 3G i silnikiem 4g64. Do wykonania to zawsze jest ale nawet nie bede sie wbijal w szczegoly jesli nie masz na wyzucenie przynajmniej ~20 tys. Moze znajdzie sie taniej ale musisz gorke zawsze miec kiedy myslisz "turbo".
Ps. Co zamiaerzasz? W ile celujesz? |
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-08-29, 07:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 08:31
|
|
|
do pol bara wykonalne na seryjnym silniku komp wydaje mi sie ze jest chipowalny bynajmniej w 3,8l jest podobny sterownik jak w evo...
www.projectxs.pl oczywiscie |
|
|
|
|
melon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 16:40
|
|
|
oooohoho ostre kwoty wchodz? w gre wi?c ju? ostyg?em .
chyba polatam jeszcze troszke a potem postaram si? o rx8:)zobaczymy jak to chodzi .
dzi?ki za info |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 19:25
|
|
|
melon napisał/a: | a potem postaram si? o rx8 | hmmm silnik wankla i minimalne spalanie 12 l no jak kto lubi ponoc cos poprawili w tych wanklach... w rx7 remont max co 100tysiecy w paru rx8 juz wiem ze jest podobnie |
|
|
|
|
melon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-29, 22:24
|
|
|
przyj?ta zasada autem nie wi?cej ni? 2 latka.
znajoma ma rx8 oko?o roku i chwali bardzo .
turbinka do g4 troche za droga impreza tak jak napisa?e? a niemam poj?cia co mo?na pokombinowa? ?eby to lepiej si? zbiera?o |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-30, 06:53
|
|
|
Dolot, przepustnica, wydech, moze go odchudzic i bedzie szybciej sie zbieral... |
|
|
|
|
melon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-30, 16:20
|
|
|
polecisz co? dobrego ???bo widze ze masz poj?cie co do modyfikacji aut |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-30, 16:26
|
|
|
melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-08-30, 20:14
|
|
|
GOLDI napisał/a: | melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc |
Dokladnie jak Goldi pisze... tuning nie jest tani. A szczegolnie wozu gdzie czesci ciagniesz z USA. Co do opcji to zobacz post o wydechach... tam opisalem kilka opcji ale to tylko 10KM (max).
Goscie w USA wkladajac to wszystko i zostajac N/A moga liczyc na max 20-30 KM (zalezy od aplikacji) ale to nie jest tanim kosztem. Albo turbo albo kupe kasy i cos ekstremalnego. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-08-30, 20:58
|
|
|
mo?na wi?cej ugra?, ale trzeba by pozby? si? przep?ywki i da? d?ugi dolot plus 4w1. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
melon [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-06, 19:38
|
|
|
SAMAEL, mam temacik do Ciebie co do pozbycia si? przep?ywki i dania d?ugiego dolotu plus 4w1.
w wolnej chwili napisz co? w tym temacie .
z czym to so? wi??e itd. pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez melon 2009-02-06, 19:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-02-06, 23:23
|
|
|
proste r?wnanie,
ecumaster 500
strojenie z monta?em 500
map sensor 120, ale obczai?em ostatnio z diesla 3barowy jest ta?szy.
dolot ze z??czkami 300-400
sto?ek do wyboru
wydech
kolektor 4w1 d?ugi to koszt 1500z?, od cholery mierzenia jest by r?wnoodleg?o?ciowy wyszed?, a i stali idzie strasznie du?o jak s? 4ry runnery. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-06, 23:28
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | strojenie z monta?em 500 | samaelu co to za streojenie za 5 stowek to nie oplacalne wiecej kasy na szerokopasmowki wydasz i na zcas poswiecony |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-02-07, 01:01
|
|
|
c?? robi? na ulicy i narazie musz? sobie wyrobi? marke potem b?dzie dro?ej |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-07, 01:09
|
|
|
czyli co :p narazie bardziej wolontariat niz zarobkowo powaidasz:P |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-02-07, 01:10
|
|
|
tak mam pierwsze kolektory te? p?? darmo robi?em dla testu |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-07, 01:18
|
|
|
testy poprzez wdrozenie powiadasz:> nie boisz sie o negatywne skutki tkaich eksperymentow:> np wydech w N/a to nie opryski wiosenne |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-02-07, 07:18
|
|
|
wszystkie grube sprawy jak sk?adanie silnika czy strojenie testowa?em zawsze na swoim najpierw, ale takiego kolektora do n/a do siebie nie zrobi?, dlatego pierwszy kolektor w ramach eksperymentu poszed? w cenie stali, do b18stki z integry wsadzonej do crx II. za 18X zrobi?o si? 204 z wydechem, i wyj?ta klasa profi street w tym roku, wi?c chyba ok jest. klient zaryzykowa? o czym zosta? poinformowany i si? op?aci?o. u cybera by?a pierwsza operacja d?ubania eclipsa n/a, i te? si? op?aci?a. kto nie ryzykuje ten nic nie osi?gnie ustalmy ?e wy buduj?c czarnego potworka te? idziecie nowym dla was szlakiem, bo takiego projektu jeszcze nie robili?cie ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-02-07, 11:27
|
|
|
I dodam, ?e by?em ca?kiem ?wiadomy, ?e co? mo?e si? zepsu?, wybuchn??, ale nie wyj?? tak jak trzeba. Je?eli w?a?ciciel si? zgadza, to czemu nie eksperymentowa?. Tym bardziej, ?e bez eksperyment?w nie pozna si? nowych ?cie?ek. Przecie? nie chodzi o to, ?eby ka?dy samoch?d by? taki sam. |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
|