Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiększenie mocy
Autor Wiadomość
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 00:54   Zwiększenie mocy

turbina do G4 2.4 gs 06 jest to do wykonania ??? jak tak to jak i gdzie.
bo chip podobno nic mi nie pomo?e skoro turbiny brak
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-19, 19:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 07:49   

Szykuj 8000-1200 tys zeby miec tylko na czesci a reszte na wysterowanie silnika. Mozesz uzyc czesci z 1G lub 2G ale wtedy bedziesz musial sie pozbyc A/C lub robic "przemeblowania" z wydechem.

Czesci od EVO 8 to podobna historia jak z 3G i silnikiem 4g64. Do wykonania to zawsze jest ale nawet nie bede sie wbijal w szczegoly jesli nie masz na wyzucenie przynajmniej ~20 tys. Moze znajdzie sie taniej ale musisz gorke zawsze miec kiedy myslisz "turbo".

Ps. Co zamiaerzasz? W ile celujesz?
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-08-29, 07:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 08:31   

do pol bara wykonalne na seryjnym silniku :> komp wydaje mi sie ze jest chipowalny :> bynajmniej w 3,8l jest podobny sterownik jak w evo...

www.projectxs.pl :> oczywiscie ;)
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 16:40   

oooohoho ostre kwoty wchodz? w gre wi?c ju? ostyg?em .
chyba polatam jeszcze troszke a potem postaram si? o rx8:)zobaczymy jak to chodzi .
dzi?ki za info
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 19:25   

melon napisał/a:
a potem postaram si? o rx8
hmmm silnik wankla i minimalne spalanie 12 l :> no jak kto lubi :> ponoc cos poprawili w tych wanklach... w rx7 remont max co 100tysiecy w paru rx8 juz wiem ze jest podobnie :D
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-29, 22:24   

przyj?ta zasada autem nie wi?cej ni? 2 latka.

znajoma ma rx8 oko?o roku i chwali bardzo .


turbinka do g4 troche za droga impreza tak jak napisa?e? a niemam poj?cia co mo?na pokombinowa? ?eby to lepiej si? zbiera?o
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 06:53   

Dolot, przepustnica, wydech, moze go odchudzic i bedzie szybciej sie zbieral...
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 16:20   

polecisz co? dobrego ???bo widze ze masz poj?cie co do modyfikacji aut
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 16:26   

melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc :>
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-30, 20:14   

GOLDI napisał/a:
melon, sam dolot, wydech , remap kompa i max 15 koni mozesz zyskac... i tez nie tanio... mysle ze w 5 tysiacach powinienes sie zamkanc :>


Dokladnie jak Goldi pisze... tuning nie jest tani. A szczegolnie wozu gdzie czesci ciagniesz z USA. Co do opcji to zobacz post o wydechach... tam opisalem kilka opcji ale to tylko 10KM (max).

Goscie w USA wkladajac to wszystko i zostajac N/A moga liczyc na max 20-30 KM (zalezy od aplikacji) ale to nie jest tanim kosztem. Albo turbo albo kupe kasy i cos ekstremalnego.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-08-30, 20:58   

mo?na wi?cej ugra?, ale trzeba by pozby? si? przep?ywki i da? d?ugi dolot plus 4w1.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
melon
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-06, 19:38   

SAMAEL, mam temacik do Ciebie co do pozbycia si? przep?ywki i dania d?ugiego dolotu plus 4w1.

w wolnej chwili napisz co? w tym temacie .

z czym to so? wi??e itd. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez melon 2009-02-06, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-06, 23:23   

proste r?wnanie,

ecumaster 500
strojenie z monta?em 500
map sensor 120, ale obczai?em ostatnio z diesla 3barowy jest ta?szy.
dolot ze z??czkami 300-400
sto?ek do wyboru

wydech
kolektor 4w1 d?ugi to koszt 1500z?, od cholery mierzenia jest by r?wnoodleg?o?ciowy wyszed?, a i stali idzie strasznie du?o jak s? 4ry runnery.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-06, 23:28   

SAMAEL napisał/a:
strojenie z monta?em 500
samaelu co to za streojenie za 5 stowek :) to nie oplacalne :) wiecej kasy na szerokopasmowki wydasz i na zcas poswiecony :>
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-07, 01:01   

c?? robi? na ulicy i narazie musz? sobie wyrobi? marke :P potem b?dzie dro?ej :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-07, 01:09   

czyli co :p narazie bardziej wolontariat niz zarobkowo powaidasz:P
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-07, 01:10   

tak mam pierwsze kolektory te? p?? darmo robi?em dla testu ;)
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-07, 01:18   

testy poprzez wdrozenie powiadasz:> nie boisz sie o negatywne skutki tkaich eksperymentow:> np wydech w N/a to nie opryski wiosenne :>
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-07, 07:18   

wszystkie grube sprawy jak sk?adanie silnika czy strojenie testowa?em zawsze na swoim najpierw, ale takiego kolektora do n/a do siebie nie zrobi?, dlatego pierwszy kolektor w ramach eksperymentu poszed? w cenie stali, do b18stki z integry wsadzonej do crx II. za 18X zrobi?o si? 204 :jezyk: z wydechem, i wyj?ta klasa profi street w tym roku, wi?c chyba ok jest. klient zaryzykowa? o czym zosta? poinformowany i si? op?aci?o. u cybera by?a pierwsza operacja d?ubania eclipsa n/a, i te? si? op?aci?a. kto nie ryzykuje ten nic nie osi?gnie :ok: ustalmy ?e wy buduj?c czarnego potworka te? idziecie nowym dla was szlakiem, bo takiego projektu jeszcze nie robili?cie ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-07, 11:27   

I dodam, ?e by?em ca?kiem ?wiadomy, ?e co? mo?e si? zepsu?, wybuchn??, ale nie wyj?? tak jak trzeba. Je?eli w?a?ciciel si? zgadza, to czemu nie eksperymentowa?. Tym bardziej, ?e bez eksperyment?w nie pozna si? nowych ?cie?ek. Przecie? nie chodzi o to, ?eby ka?dy samoch?d by? taki sam.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13