Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
przekladka na DOHC
Autor Wiadomość
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-07-23, 10:39   

Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-23, 14:36   

virus2999 napisał/a:
Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam


A czemu mialoby nie dac rady??? :?
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-07-23, 14:41   

standardowe do 170KM-180KM? jak skrzynia przy dodaniu torba? nie sypnie si?? ?ywotno?
 
 
jonas 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 169
Skąd: D?browa Gornicza
Wysłany: 2009-07-23, 17:39   

jak zalozysz sama glowice ,to o takie zeczy sie nie martw

jak uturbisz i moc bedzie w granicy 300 to masz sie o co martwic

a co do sprzegla to chyba jest to pieta tego samochodu
sprzeglo to nie daje rady bez przekladki :)
 
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-07-24, 11:02   

wspomnia?e? ?e uszczelka pod g?owice r??ni si? ylko grubo?ci?? czyli ?mia?o mo?na wsadza? do eclipsy uszczelk? od evo 8? czy ?rednica otwor?w nie r??ni si? ? katalogowo 86 i a w evo 87,5 ?
oczekuje potwierdzenia danych ;)

katalogowo grubo?? obu uszczelek AJUSA jest r?wna == Grubo?? [mm]: 0,4
Ostatnio zmieniony przez virus2999 2009-07-24, 11:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jonas 
KLUBOWICZ

Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 169
Skąd: D?browa Gornicza
Wysłany: 2009-07-24, 12:22   

nie wiem czy komus pisalem na priva czy na forum

ze uszczelka jest chuba grubsza , ale moze mi sie wydawac
jednak uszczelka od eclipsy byla stara i zgnieciona przez glowice a z evo byla nowa

a co do srednicy otwor?w to uszczelka z evo ma mniejsza srednice o milimetr

ale jak polozylem ja na bloku to praktychnie ruznica byla nie wyczuwalna (jak by nie bylo to tylko pol milimetra na sciance )

takze mysle ze mozna by bylo nawet uzyc uszczelki z eclipsy (bo sa identyczne )
tylko ze z evo jest wytrzymalsza i rozwiazuje to problem przy uturbieniu :)
 
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-07-24, 14:24   

Zastanawiam si? jak przy sprzeda?y takiego auta :)
czy kto? uznaje to za plus czy te? minus...

jak wiadomo do lancera s? mniej dostepne cz??ci, chyba ?e zak?adamy zero ingerencji w silniku w najbli?szych latach

druga sprawa, kto? kto co? takiego robi to nie po to by jezdzi? 50km/h :]

[ Dodano: 2009-08-07, 15:20 ]
Podsumowuj?c:

1. ?redni koszt cz??ci? w zakresie od do(min, max) mo?na kupi?? sk?d?
1a. Koszt robocizny? ile mechanik za?yczy se w przedziale od do(min, max)
2. jaki przyrost mocy? od do
3. Spalanie auta? trasa/miasto, w ile % zwi?kszy si?
4. Jak wp?ywa modyfikacja na pozosta?e cz??ci seryjnego 2.4? co zacznie pada??, co jest nara?one?
5. W jakim stopniu silnik/auto jest nara?one na uszkodzenie podczas/po przer?bce? RYZYKO

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13