Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.4 w 2G a w 3G
Autor Wiadomość
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-08-09, 22:22   Silnik 2.4 w 2G a w 3G

Hej,

Zastanawiam sie na DOHC w moim autku.
Na forum jest topiq o tym ale dla 3G - czy dla 2g jest podobnie czy sa moze jakies bardzo wazne roznice?

Z gory dziekuje i pozdrawiam
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-10, 07:07   

Jesli pytasz a roznice pomiedzy 2G a 3G to jest jedna podstawowa. Silnik jest przekrecony o 180 st. A co do uzywania elementow na 2G 2.4L... to trzeba by sprawdzic z fachowcami od 1G-2G oraz Evo. Sadze ze znajdziesz glowice ktora by pasowala. :ok:
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-08-10, 15:44   

Dzieki za opdowiedz.
Czyli juz wiem ze nie moge sie sugerowac lista czesci ktora uzyta jest dla silniki 2.4 w 3g.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-11, 05:27   

Napewno nie pomiedzy EVO 8 (bo ten ma ten sam uklad jak 3G) ale moze znawcy cos powiedza na temat starszych modeli co maja podobna orientacje. :>
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-20, 00:40   

carlos, bazujesz na czesciach z 2g gst/gsx :) i tyle calej filozofii :P
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-08-20, 04:19   

Czyli chcac podniesc moc kupuje silnik od GST/GSX z CPU. Ale wraz ze wzrostem mocy musze zmienic hamulce, przerobic bebnowe (takie mam z tylu) na tarczowe, prawdopodobnie musialbym wymienic skrzynie. Znajac zycie znalazloby sie cos jeszcze.

Wiec moze narazie wywale zwykly filtr powietrza i zamontuje Intake :)
Ostatnio zmieniony przez carlos 2009-08-20, 04:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-20, 10:13   

mozesz zalozyc glowice dohc z 4g63 :) dolozyc sprezarke i ic... troche pomodzic paliwo i elektronike... i dmuchac jakies 0,8-0,9 bara :)
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-08-20, 11:26   

te? bym chcia? podnie?? troche moc w swoim spyderze 2.4gs 2g my?le ?e na pocz?tek tylko prze?o?y? sam? g?owice tylko chcia?bym sie dowiedzie? co dok?adnie by mi by?o potrzebne?? czy tylko sama g?owica czy moze jeszcze CPU a jak z rozrz?dem wtedy?? jest moze jaka? lista cze?ci potrzebnych do takiej przek?adki??
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-20, 13:58   

dsm tuners i vfaq.com sie klania :) w polsce malo osob podejmuje sie takich zabiego... sama przekladka glowicy nic nie da... trzeba to ogarnac piggybackiem... przekladka glowicy i ecu tez nic nie da... bo ecu z turbo przygotoweane jest pod wtryskie 450cc i doladowanie... gdzie tego sie nie uzyskac i pod zwykle dwa zero :) a nie stroker ktory powstanie naturalnie sila rzeczy po przekladce :)
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-10-03, 20:14   

Goldi a wracaj?c do tematu by?a by szansa ?eby zrobi? z moi 2.4GS co? takiego jak ty. Chodzi mi o to ?eby podnie?? troche moc niepotrzebuje odrazu 300koni ani wiecej wystarczy?o by mi jakie? ~180. Wi?c teraz pytanie czy mo?e jak?? ma?? turbinke albo kompresor da?o by rade wrzuci? jakie to by by?y mniej wiecej koszta co by by?o potrzebne itd??

ps bez zmiany g?owicy oczywi?cie
_________________

Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2009-10-03, 20:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-03, 20:23   

wszystko sie da... :)

kolekotr okolo 1800zl
turbina okolo 1000-2000za uzywke
uszczelki do tego z 200zl
wtryski okolo 300-400zl
plus oringi z 20zl
do tego pompa paliwa z gst mike ma za chyba 100zl
regulator cisnienia paliwa okolo 300-400zl
przebudowa wydechu okolo 600-700zl pod sprezarke
do tego intercooler maly z orurowaniem okolo 1000-1200zl
przewody smarowania i chldzoenia sprezarki okolo 300zl
adaptery pod przewody z 200zl
elektornika , montaz strojenie 1700zl
jakies wskazniki by sie przydaly... okolo 1000zl
filtr stozkowy plus jakies samco na poczatek to z 400zl

no i ktos to musi poskaldac :)
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-10-03, 20:39   

:wtf: fu*k :wtf: troche sporo :jezyk: a mo?e jakie? inne rozwi?zanie na pocz?tek :> ?eby by?o troch? wiecej ni? seria??
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-03, 20:40   

nitro :D 5000zl i masz bardzo fajna istalacje :D plus 40-50km :D
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-10-03, 20:45   

Zgadza sie. Troche tego jest i koszta ...

Ja tez chcialbym troche wiecej mocy niz seria - moze sprzedac swojego GS i kupic GST spydera :)
 
 
Piotrekmm 
KLUBOWICZ


Pomógł: 35 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 1531
Skąd: Mogielnica
Wysłany: 2009-10-03, 20:58   

GOLDI napisał/a:
nitro 5000zl i masz bardzo fajna istalacje plus 40-50km

moze i to by by?o najlepsze rozwi?zanie w moi przypadku poniewa? na codzie? wystarcza mi mocy potrzebowa? bym tylko ?eby czasem utrze? nosa jakiemu? cwaniakowi w tzw. "becie" no i moje pytanie jest takie jak d?ugo wytrzyma taki silnik wtedy :lol2:
_________________

 
 
 
carlos 
zielenina



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 77
Skąd: USA
Wysłany: 2009-10-03, 22:45   

Nitro
Teraz pytanie slyszalem o suchum i mokrym Nitro.
Co do linku to oferuja morke.

Z checia poczytalbym o wadach zamontowania Nitro (chodzi o silnik).
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2009-10-03, 23:00   

kompletnie sie na tym nie znam ale mysle ze to niezle obciazenie dla silnika na takiej seri zupelnie nie przygotowanej do takich strzalow .Wydaje mi sie ze pare takich strzalow i cos w silniku strzeli w ecli seri
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-04, 02:40   

do 50 koni silnik to zniesie... mowa o 2,4 .... 2,0 wolnosssace 4g63 jest do bani niestety :)

pierwsze w kolejnosci wyeksploatowania leca zawory ;) doi nitro uzywa sie innych ;) oraz swiece... chyba irydowe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12