Silnik 2.4 w 2G a w 3G |
Autor |
Wiadomość |
carlos
zielenina
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 77 Skąd: USA
|
Wysłany: 2009-08-09, 23:22 Silnik 2.4 w 2G a w 3G
|
|
|
Hej,
Zastanawiam sie na DOHC w moim autku.
Na forum jest topiq o tym ale dla 3G - czy dla 2g jest podobnie czy sa moze jakies bardzo wazne roznice?
Z gory dziekuje i pozdrawiam |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-10, 08:07
|
|
|
Jesli pytasz a roznice pomiedzy 2G a 3G to jest jedna podstawowa. Silnik jest przekrecony o 180 st. A co do uzywania elementow na 2G 2.4L... to trzeba by sprawdzic z fachowcami od 1G-2G oraz Evo. Sadze ze znajdziesz glowice ktora by pasowala. |
|
|
|
|
carlos
zielenina
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 77 Skąd: USA
|
Wysłany: 2009-08-10, 16:44
|
|
|
Dzieki za opdowiedz.
Czyli juz wiem ze nie moge sie sugerowac lista czesci ktora uzyta jest dla silniki 2.4 w 3g. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-11, 06:27
|
|
|
Napewno nie pomiedzy EVO 8 (bo ten ma ten sam uklad jak 3G) ale moze znawcy cos powiedza na temat starszych modeli co maja podobna orientacje. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-20, 01:40
|
|
|
carlos, bazujesz na czesciach z 2g gst/gsx i tyle calej filozofii |
|
|
|
|
carlos
zielenina
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 77 Skąd: USA
|
Wysłany: 2009-08-20, 05:19
|
|
|
Czyli chcac podniesc moc kupuje silnik od GST/GSX z CPU. Ale wraz ze wzrostem mocy musze zmienic hamulce, przerobic bebnowe (takie mam z tylu) na tarczowe, prawdopodobnie musialbym wymienic skrzynie. Znajac zycie znalazloby sie cos jeszcze.
Wiec moze narazie wywale zwykly filtr powietrza i zamontuje Intake |
Ostatnio zmieniony przez carlos 2009-08-20, 05:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-20, 11:13
|
|
|
mozesz zalozyc glowice dohc z 4g63 dolozyc sprezarke i ic... troche pomodzic paliwo i elektronike... i dmuchac jakies 0,8-0,9 bara |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2009-08-20, 12:26
|
|
|
te? bym chcia? podnie?? troche moc w swoim spyderze 2.4gs 2g my?le ?e na pocz?tek tylko prze?o?y? sam? g?owice tylko chcia?bym sie dowiedzie? co dok?adnie by mi by?o potrzebne?? czy tylko sama g?owica czy moze jeszcze CPU a jak z rozrz?dem wtedy?? jest moze jaka? lista cze?ci potrzebnych do takiej przek?adki?? |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-20, 14:58
|
|
|
dsm tuners i vfaq.com sie klania w polsce malo osob podejmuje sie takich zabiego... sama przekladka glowicy nic nie da... trzeba to ogarnac piggybackiem... przekladka glowicy i ecu tez nic nie da... bo ecu z turbo przygotoweane jest pod wtryskie 450cc i doladowanie... gdzie tego sie nie uzyskac i pod zwykle dwa zero a nie stroker ktory powstanie naturalnie sila rzeczy po przekladce |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:14
|
|
|
Goldi a wracaj?c do tematu by?a by szansa ?eby zrobi? z moi 2.4GS co? takiego jak ty. Chodzi mi o to ?eby podnie?? troche moc niepotrzebuje odrazu 300koni ani wiecej wystarczy?o by mi jakie? ~180. Wi?c teraz pytanie czy mo?e jak?? ma?? turbinke albo kompresor da?o by rade wrzuci? jakie to by by?y mniej wiecej koszta co by by?o potrzebne itd??
ps bez zmiany g?owicy oczywi?cie |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Piotrekmm 2009-10-03, 21:16, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:23
|
|
|
wszystko sie da...
kolekotr okolo 1800zl
turbina okolo 1000-2000za uzywke
uszczelki do tego z 200zl
wtryski okolo 300-400zl
plus oringi z 20zl
do tego pompa paliwa z gst mike ma za chyba 100zl
regulator cisnienia paliwa okolo 300-400zl
przebudowa wydechu okolo 600-700zl pod sprezarke
do tego intercooler maly z orurowaniem okolo 1000-1200zl
przewody smarowania i chldzoenia sprezarki okolo 300zl
adaptery pod przewody z 200zl
elektornika , montaz strojenie 1700zl
jakies wskazniki by sie przydaly... okolo 1000zl
filtr stozkowy plus jakies samco na poczatek to z 400zl
no i ktos to musi poskaldac |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:39
|
|
|
fu*k troche sporo a mo?e jakie? inne rozwi?zanie na pocz?tek ?eby by?o troch? wiecej ni? seria?? |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:40
|
|
|
nitro 5000zl i masz bardzo fajna istalacje plus 40-50km |
|
|
|
|
carlos
zielenina
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 77 Skąd: USA
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:45
|
|
|
Zgadza sie. Troche tego jest i koszta ...
Ja tez chcialbym troche wiecej mocy niz seria - moze sprzedac swojego GS i kupic GST spydera |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2009-10-03, 21:58
|
|
|
GOLDI napisał/a: | nitro 5000zl i masz bardzo fajna istalacje plus 40-50km |
moze i to by by?o najlepsze rozwi?zanie w moi przypadku poniewa? na codzie? wystarcza mi mocy potrzebowa? bym tylko ?eby czasem utrze? nosa jakiemu? cwaniakowi w tzw. "becie" no i moje pytanie jest takie jak d?ugo wytrzyma taki silnik wtedy |
_________________
|
|
|
|
|
carlos
zielenina
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 77 Skąd: USA
|
Wysłany: 2009-10-03, 23:45
|
|
|
Nitro
Teraz pytanie slyszalem o suchum i mokrym Nitro.
Co do linku to oferuja morke.
Z checia poczytalbym o wadach zamontowania Nitro (chodzi o silnik). |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2009-10-04, 00:00
|
|
|
kompletnie sie na tym nie znam ale mysle ze to niezle obciazenie dla silnika na takiej seri zupelnie nie przygotowanej do takich strzalow .Wydaje mi sie ze pare takich strzalow i cos w silniku strzeli w ecli seri |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-04, 03:40
|
|
|
do 50 koni silnik to zniesie... mowa o 2,4 .... 2,0 wolnosssace 4g63 jest do bani niestety
pierwsze w kolejnosci wyeksploatowania leca zawory doi nitro uzywa sie innych oraz swiece... chyba irydowe |
|
|
|
|
|