Wymiana pompy wody w miśku 92r. 2.0 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
wyder88
KLUBOWICZ
Wiek: 35 Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 55 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-06-23, 17:41 Wymiana pompy wody w miśku 92r. 2.0 DOHC
|
|
|
Tak jak w temacie, ktoś już to robił? Prosiłbym o jakieś instrukcje;) Leje mi się z s*ki jak z rynny po deszczu
Z góry dzięki za info |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo
Rekord na 15l = 220km:D
|
|
|
|
|
Junior
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Wiek: 32 Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 293 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 2011-06-23, 18:15
|
|
|
Z tego co mi wiadomo trzeba rozbierać rozrząd wtedy nie ma problemu z wyciągnięciem jej, ale nie jestem pewien więc niech ktośto potwierdzi |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-23, 18:16
|
|
|
tak trzeba demontować rozrzad |
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2011-06-23, 18:18
|
|
|
robilem z pol roku temu. zrzucasz rozrzad, spuszczasz plyn z chlodnicy, odkrecasz pompe, czyscisz wszystko ze starej uszczelki, dajesz nowy oring i nowa uszczelke i skrecasz spowrotem. zadnych niespodzianek po drodze nie mialem. |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
wyder88
KLUBOWICZ
Wiek: 35 Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 55 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-06-23, 21:08
|
|
|
Czyli widzę , że bez ruszenia rozrządu się nie obejdzie;/
AWG.
Jak wymieniales pompe to nie zrobiles jakichs zdjec jak to wyglada? szukam po necie i nic nie moge znalezc;/ |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo
Rekord na 15l = 220km:D
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-06-23, 23:07
|
|
|
wyder88 napisał/a: | Jak wymieniales pompe to nie zrobiles jakichs zdjec jak to wyglada? |
filozofii to tam zadnej nie ma, rozkręcasz sobie po kolei wszystko. w zasadzie wszystkie śruby są łatwo dostępne. ogólnie z tego co pamiętam to pompa jako tako daje się odkręcić bez ruszania rozrzadu ale jej nie wyjmiesz i de facto musisz zrzucić pasek |
_________________
|
|
|
|
|
awg
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Mar 2008 Posty: 104 Skąd: gryfice
|
Wysłany: 2011-06-23, 23:11
|
|
|
nie mam zadnych fotek ale z tym manualem powinienes bez stresu ogarnac. jak zdejmiesz pasek to tylko napinacz hydrauliczny odkrec bo pewnie bedzie przeszkadzal przy zdejmowaniu pompy. |
_________________ BMW e39 |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-06-24, 00:51
|
|
|
Pamietaj ze pompy 6 i 7 bolt sa inne, kup odpowiednia. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2011-06-24, 19:10
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Pamietaj ze pompy 6 i 7 bolt sa inne, kup odpowiednia. |
pompy różnią sie bardzo nie wiele...ponoć wystarczy jeden kant przyszlifować |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
wyder88
KLUBOWICZ
Wiek: 35 Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 55 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2011-06-24, 21:38
|
|
|
Ja pompę kupię wtedy jak starą wyciągnę więc luz ;P w przyszły weekend czeka mnie troche zabawy.. Mam pod nosem hurtownię z częściami do japończyków;P |
_________________ Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo
Rekord na 15l = 220km:D
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-27, 17:34
|
|
|
wyder88, ja w swoje 4g63T wlozylem pompe od COLTA GTI. Sa identyczne |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-06-27, 18:22
|
|
|
jagos napisał/a: | ja w swoje 4g63T wlozylem pompe od COLTA GTI. Sa identyczne |
ale mowa oczywiscie o silniku 4g67 który jest blizniaczy do 4g63 rózni sie praktycznie jedynie srednica tłoka Jest to także 6 bolt. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-06-27, 18:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-28, 12:15
|
|
|
rosomak1983, rosomak1983 napisał/a: | ale mowa oczywiscie o silniku 4g67 który jest blizniaczy do 4g63 rózni sie praktycznie jedynie srednica tłoka Jest to także 6 bolt. | Dokładnie. Wał, wałki, sprzęglo,głowica.. dosłownie wszystko jest toćka w toćkę |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|