Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pompy wody w miśku 92r. 2.0 DOHC
Autor Wiadomość
wyder88 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 55
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-06-23, 17:41   Wymiana pompy wody w miśku 92r. 2.0 DOHC

Tak jak w temacie, ktoś już to robił? Prosiłbym o jakieś instrukcje;) Leje mi się z s*ki jak z rynny po deszczu :/

Z góry dzięki za info :ok:
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo ;)

Rekord na 15l = 220km:D
 
 
 
Junior 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 293
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-06-23, 18:15   

Z tego co mi wiadomo trzeba rozbierać rozrząd wtedy nie ma problemu z wyciągnięciem jej, ale nie jestem pewien więc niech ktośto potwierdzi :P
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-23, 18:16   

tak trzeba demontować rozrzad
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2011-06-23, 18:18   

robilem z pol roku temu. zrzucasz rozrzad, spuszczasz plyn z chlodnicy, odkrecasz pompe, czyscisz wszystko ze starej uszczelki, dajesz nowy oring i nowa uszczelke i skrecasz spowrotem. zadnych niespodzianek po drodze nie mialem.
_________________
BMW e39
 
 
 
wyder88 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 55
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-06-23, 21:08   

Czyli widzę , że bez ruszenia rozrządu się nie obejdzie;/

AWG.
Jak wymieniales pompe to nie zrobiles jakichs zdjec jak to wyglada? szukam po necie i nic nie moge znalezc;/
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo ;)

Rekord na 15l = 220km:D
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-23, 22:06   

http://vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-06-23, 23:07   

wyder88 napisał/a:
Jak wymieniales pompe to nie zrobiles jakichs zdjec jak to wyglada?


filozofii to tam zadnej nie ma, rozkręcasz sobie po kolei wszystko. w zasadzie wszystkie śruby są łatwo dostępne. ogólnie z tego co pamiętam to pompa jako tako daje się odkręcić bez ruszania rozrzadu ale jej nie wyjmiesz i de facto musisz zrzucić pasek
_________________

 
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2011-06-23, 23:11   

nie mam zadnych fotek ale z tym manualem powinienes bez stresu ogarnac. jak zdejmiesz pasek to tylko napinacz hydrauliczny odkrec bo pewnie bedzie przeszkadzal przy zdejmowaniu pompy.
_________________
BMW e39
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-06-24, 00:51   

Pamietaj ze pompy 6 i 7 bolt sa inne, kup odpowiednia.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-06-24, 19:10   

rosomak1983 napisał/a:
Pamietaj ze pompy 6 i 7 bolt sa inne, kup odpowiednia.


pompy różnią sie bardzo nie wiele...ponoć wystarczy jeden kant przyszlifować :ok:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
wyder88 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 55
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-06-24, 21:38   

Ja pompę kupię wtedy jak starą wyciągnę więc luz ;P w przyszły weekend czeka mnie troche zabawy.. Mam pod nosem hurtownię z częściami do japończyków;P
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS Soft Turbo ;)

Rekord na 15l = 220km:D
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-27, 17:34   

wyder88, ja w swoje 4g63T wlozylem pompe od COLTA GTI. Sa identyczne :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-06-27, 18:22   

jagos napisał/a:
ja w swoje 4g63T wlozylem pompe od COLTA GTI. Sa identyczne

ale mowa oczywiscie o silniku 4g67 który jest blizniaczy do 4g63 rózni sie praktycznie jedynie srednica tłoka :ok: Jest to także 6 bolt.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-06-27, 18:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-28, 12:15   

rosomak1983,
rosomak1983 napisał/a:
ale mowa oczywiscie o silniku 4g67 który jest blizniaczy do 4g63 rózni sie praktycznie jedynie srednica tłoka :ok: Jest to także 6 bolt.
Dokładnie. Wał, wałki, sprzęglo,głowica.. dosłownie wszystko jest toćka w toćkę ;)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14