Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: PiotrekKRK
2014-07-06, 23:57
2G GS - GST - GSX Hulk
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-09, 15:55   

widze ze przewod do smarowania sprezarki wkreciles w glowice... a do 16g zawsze dedykowany jest do podstawki filtra :) nie myslales tam go wkrecic?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-05-09, 15:57   

Problemem który się pojawił po kilku rundkach "koło domu" jest wyciekający olej na 99% spod głowicy, z przodu za pompą wspomagania. Olej nie leje się ciurkiem ale się sączy, i spływa po bloku, po kilku minutach pracy silnika spadnie kilka kropelek oleju.
Głowica została skręcona na śrubach ARP, i uszczelce Elring, zgodnie z instrukcją na kilka razy, oraz końcowym momentem obrotowym 120 nm. Na zlocie rozmawiałem z Tofikiem który podpowiedział mi że może jest za słabo skręcone, i dlatego olej wycieka. U niego w 7 bolcie, taki sam zestaw skręcony jest na 131nm z tego co pamiętam.
Co o tym sądzicie? :jezyk:

[ Dodano: 2012-05-09, 15:59 ]
Hi-Level, miałem przewód w stalowym oplocie, który był w 14B wiec taki zostawiłem, a to źle jest? :> a do filtra mam adapter do chłodnicy oleju, z czujnikiem temp. ale aktualnie nie zakładałem bo mam ori chłodnice z 1g która nie wygląda za pieknie...
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Ostatnio zmieniony przez Hot 2012-05-09, 16:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-09, 16:02   

Hot napisał/a:
Głowica zmierzona i spolerowana, nie wymagała planowania.
przegladajac Twoj temat to mysle ze tu jest ogromny błąd.... głowica powinna zostać chocby delikatnie zabielona ! i nie powinno się polerować tej powierzchni a tylko odtłuścić.

[ Dodano: 2012-05-09, 16:05 ]
Hot napisał/a:
Hi-Level, miałem przewód w stalowym oplocie, który był w 14B wiec taki zostawiłem, a to źle jest?
nie nie jest to zle rozwiazanie :P tylko ten przewod taki dlugi i zle wyglada :P hehe restyktor i tak jest na sprezarke wiec nie ma znaczenia jakie cisnienie tam pojdzie :)
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-05-09, 16:05   

więc możliwe że od tego ten wyciek oleju :|
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-09, 16:11   

wiesz... najtansz aopcja to zrzucic pokrywe zaworow i ciachnac sruby jeszcze raz momentem wg sekwencji dokrecania... ale skoro puiscil juz tam olej to juz raczej lipa bedzie...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-05-09, 16:16   

i nie wiadomo ile tak naprawdę ta uszczelka wytrzyma, ale z ciekawości chyba spróbuję :D
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-09, 16:24   

jesli bedizesz kontrolowac stan oleju, jego wyciek i temperature silnika to nic nie powinno sie stac ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-02, 00:17   

Żeby nie było że auto umarło całkowicie :P
Problemem sączącego oleju okazała się głupia uszczelka pokrywy zaworów której najwidoczniej nie dociągnąłem na ciepłym silniku :hahaha:
Ecli aktualnie jeździ na wtryskach 450ccm, sprężarce big16G z evo III. Wykonany został cały wydech z kwasówki, kompletny przelot 3,5' zakończony dużą puchą :lol2: Póki co praktycznie stoi czyli standardowo :jezyk: bo nie jest wystrojone i nie chce bigosu w tłokach narobić. Zdjęć żadnych ciekawych nie ma bo jest bez zderzaka i lamp przednich oraz we wnętrzu jest jeszcze kompletna partyzantka :twisted:
W planach jest kompletne poli zawieszenie, na montaż czekają dwa dodatkowe zegary, w sumie będzie ich już 5 :tuptup: oraz sprężyny vogtland -35mm, tył jeszcze nie doczekał się przerobienia na talona ale zamiar nadal się nie zmienił :) Mam również poliftowego Talona 2G Tsi AWD w automacie i bije się z myślami czy nie rozebrać zielonego na części bo najprawdopodobniej wyfruwam gdzieś w przyszłym roku i auto będzie stało i kwitło :( jednak strasznie mi szkoda i może uda mi się tego uniknąć :ass:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Ostatnio zmieniony przez Hot 2012-10-02, 00:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-10-02, 06:55   

Hot napisał/a:
przelot 3,5'
?? po co Ci taki wydech ? ja wiem ze stal 3,5" jest tansza niz 3" :/ no ale wiecej tym wydech stracisz niz zyskasz
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-02, 07:48   

zły kierunek bo nie jest tansza :P nie oszczędzam na aucie, myślałem że widać to po prezentacji. Dlaczego 3,5? Uważam że lepiej zrobić od razu większy wydech niż później bawić się dwa razy, a nie jest powiedziane że cały czas będzie ta sama sprężarka :ok:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2012-10-02, 15:38   

Hot, wydaje mi się ze 3" już jest wystarczające na dość duuże moce i sprężarki :>
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-02, 16:44   

Dobra rozgryźliście mnie, nie lubię swoich sąsiadów :hahaha:
a tak poważnie to chciałem mieć mega wydech i taki zrobiłem, nie wydaje mi się żeby to negatywnie wpłyneło na cokolwiek :ok:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-10-02, 17:46   

Hot napisał/a:
nie wydaje mi się żeby to negatywnie wpłyneło na cokolwiek
aha :) wcale :) praktycznie w ogole nie bedziesz mial dolu, bedziesz miec wiekszego laga bo predkosc gazow bedzie beznadziejna... pewnie bedzie Ci creapować jak pojebane :) bedzie wiejsko darło ryja i wiecej waży... rzeczywiście nie ma żadnych minusów...

Hot napisał/a:
zły kierunek bo nie jest tansza
oczywiście ze jest :) jak kupiłeś drożej ktoś Cie przerobił na kase... przynajmniej jakies pare miechów wstecz i dalej tak bywało jak kupowałem :)


btw. 3 " spokojnie do 750-800km powinny obsłużyć... a sorry nie obraź się ale nie widzę tego po budowie samochodu byś kiedyś to osiągnął...

to nie jest zapas na wydechu, to jest bezsensowny przerost formy nad treścią...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-10-02, 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-02, 18:19   

nie obrażam się, po to jest ta prezentacja i wszystko przyjmuję na klatę :)
nie można wyeliminować tego problemu zakładając zewnętrzny westegate?
http://fmic.pl/category.php?id_category=27
proszę bardzo, rury kupowałem w sklepie fimic w marcu, i cenowo wygląda to tak samo teraz jak i wtedy :) przy następnej budowie wydechu zgłoszę się do Ciebie po pomoc bo pewnie to co będę potrzebował, akurat będzie tańsze :lol2:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-10-02, 18:43   

tak boost creap z 16g najprosciej wyeliminowac zewnetrznym wg na poziomie kolektora wiec autoamtycznie kolektor wydechowy do zmiany lub portingiem sprezarki powiekszajac flapper i zakladajac wezszy downpipe... zastanawaim sie po co Ci taki wydech bo 2,5" spokojnie 350hp obsłuży a i ten problem jest tam mniej odczuwalny...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-10-02, 18:47   

pokierowała mnie podpowiedz pewnej osoby, która stwierdziła że im luźniejszy tym lepiej... A robiąc wzwężkę na odcinku miski olejowej (ściaśniając wydech) nie poprawię tego błędu?
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-10-02, 18:51   

czasem pomaga nawet wstawienie kata... nie wiem co sie stanie jak zrowibsz tam przeweznie, bo i tak masz sporą pojemnosc w downpipie, ja bym na Twoim miejscu zmienil caly wydech na max 2,75" i nie kupował stali u FMICa bo tanio to on nie ma...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2014-02-01, 14:08   

a wiec...
Powrót do korzeni, zielony stał długo i się marnował- serce mi pękało bo to mój pierwszy samochód i niezależnie od tego jak bardzo miałem z nim pod górkę to sentyment był i będzie zawsze.
W związku z tym że mam już dwa auta turbodoładowane ( Talon Tsi AWD i Starion rwd) postanowiłem poskładać go na serię, czyli wolnossące 2.0 w manualu FWD tak jak wyjechał z fabryki.
Zakupiłem dawcę z uszkodzonym przodem



Zabawy znów było co nie miara, przekładka całego tylnego zawieszenia, wymiana śrub w budzie, mocowań wydechu, zmiana zbiornika paliwa, zmiana kompletnej wiązki itd.
Silnik przeszedł lekki remont czyli:
-Planowanie głowicy
-Uszczelniacze zaworowe Supertech
-Simmeringi wałków rozrządu Erling
-Uszczelka głowicy Elring
-Metalowa uszczelka kolektora wydechowego Elring
-Metalowa uszczelka kolektora dolotowego
-Komplet uszczelek pokrywy zaworów



Podczas prac nad autem tragicznie zmarł Paul Walker, mój ulubiony aktor który tak naprawdę zapoczątkował moją zajawkę na Eclipse i cały pomysł na jego wygląd...
Twoje zdrowie Paul


Silnik już na miejscu, pokrywa jakaś tylko przyłożona, ta właściwa jest w malowaniu :)

Dalsze zakupy:
-Filtr paliwa Knecht
-Filtr oleju Knecht
-Filtr powietrza Knecht
-Swiece zapłonowe Denso
-Przewody zapłonowe NGK
-Olej Valvoline Max life 10w40
-Płyn chłodniczy Prestone

Oraz komplet całkowicie nowego Body :twisted: Komplet progów dojdzie lada dzień

CDN :paker:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Ostatnio zmieniony przez Hot 2014-02-01, 14:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2014-02-01, 14:25   

a czemu z awd na fwd i non turbo?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2014-02-01, 14:36   

Hołek, Różne pomysły chodziły mi po głowie, byłem napalony żeby zrobić RWD ale z braku czasu oraz możliwości pomysł upadł. Talona AWD już mam, chciałem coś przyziemnego do jazdy na codzień, możliwę że za jakiś czas pod maskę wleci coś innego, nie w turbo i nie z Ecli ale czas pokaże :P
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10