Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: PiotrekKRK
2014-07-06, 23:57
2G GS - GST - GSX Hulk
Autor Wiadomość
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2011-09-25, 20:42   2G GS - GST - GSX Hulk

Mitsubishi Eclipse 1996 GS- GSX

Po dłuższym czasie posiadania auta zebrałem się na prezentacje, chciałem poczekać aż
auto bedzie finalnie wykończone, ale ciagle ten termin sie przedłuża... W wieku 19 lat nie zdawałem sobie sprawy ile tak naprawde kosztuje tuning i porwałem sie z motyką na słońce, przebudowa auta trwa już dwa lata, ze wzgledu na koszty ale też ze wzgledu na to że wszystkie prace prócz malowania wykonuje sam, mam nadzieje że za niedługi czas wszystko bedzie tak jak trzeba. Auto zakupiłem w 2008 roku, przyprowadzone przeze mnie z Bielefeldu. Przy zakupie auto było totalną serią, Srebrny europejski przedlift z szarym wnetrzem i ori 15' felgami.Przebieg wynosił 200 000km, ksiazka serwisowa prowadzona do samego sprzedania, stan oceniałem na b.dobry, było to moje pierwsze auto i szczerze przyznam że nie odróżniałem wtedy przedlifta od polifta. Auto zakupiłem ze wzgledu na to iż zawsze marzyłem o identycznym 2g jak w filmie Fast And Furious. Chciałem kupić gst ale wtedy fundusze 18 latka pozwoliły mi na kupno zadbanego gs.
Po pół roku auto zmieniło wyglad z przodu i wygladało tak


chłodnica klimy imitowała IC :roll: wyobraźnia działała :lol2:
jednak wygladało to tak jak widać i w aucie wyladował IC od jakiegoś dostawczaka

Po roku posiadania i zbierania funduszy zakupiłem rozbitego gsa 2g z przeswapowanym 6bolt turbo od klubowicza czarodesign,
oraz rozebrałem go do samej budy i przemalowałem auto zgodnie z planami na kolor kawasaki ninja.



auto miało wygladać bardzo podobnie do tego:

Po malowaniu



Pierwsza jazda odbyła sie takim pojazdem




Założyłem carbonową maskę, naklejke, tylne lampy USA, zderzak z włókna oraz 18' chromowane felgi.





Długo nie nacieszyłem sie frajdą z jazdy GST, rozerwało pasek rozrządu i narobiło bałaganu



Po tak nieprzyjemnej przygodzie wyjechałem do UK żeby zarobić pare groszy na remont i poskładać auto tak jak powinno to być zrobione od początku.
Po powrocie kupiłem 1g gsx z silnikiem 6 bolt po kompletnej odbudowie, za jakiś czas kupiłem całego gsx 2g do przekładki wszystkich napedów i cześci do zrobienia 4x4.
I zabrałem sie do pracy.





Kupiłem odme i bova firmy properfekt i wszystkie płyny.





Zmianę całego zawieszenia dokonałem w garazu bez kanału i podnosnika. Wszystko pasowało bez problemu, jedynie trzeba było wycinać śruby mocujące tylną ławe i włożyć te od wersji gsx bo są dłuższe, oraz trzeba było dorobić mocowania zbiornika na paliwo.
Sporo zabawy było z mocowaniem wału, bo do budy trzeba było przyspawać całe paski wspawywane punktowo do wersji gsx. Jednak nawet te elementy pasują p&p z budy gsx do budy gs :tuptup:
Cały silnik i skrzynia oraz transfer zostały dokładnie wyczyszczone. Skrzynia, kolektor wydechowy, transfer i blok auta pomalowane na czarny matowy kolor sprayem zaroodpornym.
Pokrywa zaworów oraz kolektor dolotowy (6 bolt) zostały pomalowane na zielono.
W kolektorze wylądowało big16g, oraz sprzegło act 2600.



Hulk dostał całą kompletną instalacje od 2g gst, miałem wiazke od gsx ale ktoś sporo przy niej grzebał i wolałem wsadzić wiazke w lepszym stanie. Musiałem przerobić kostki które idą do czujnika ilości paliwa i do pompki paliwa. ECU póki co wylądował od gst.



Nowy zderzak ze swiecącymi sie obrysówkami, oraz progi do kompletu tego ospojlerowania. Co do zderzaka to wybór padł na ten, bo ori zderzak przedliftowy czy poliftowy kompletnie nie pasowałby do tego koloru auta, a ściagać jakiś ciekawy tuningowy poliftowy z USA to spory koszt.

W aucie wylądowała czarna deska rozdzielcza, oraz po woli kompletuje czarne plastiki, może jeszcze pomaluje sobie jakiś cały komplet na czarno i zobacze jak to wyjdzie. Wywaliłem fotele ze skajem, póki co jest zwykły szary welur, ale za jakiś czas powinny jakieś kubły wskoczyć. Zmieniłem hamulce na komplet od wersji gsx, ku mojemu zdziwieniu tylne zaciski też sie różnią. Zmieniłem 4 amortyzatory na gazówki sachs.


Skrzynia i naped spisują sie ok, jedynie z tyłu zawieszeniu coś mi skrzypi. Silnik 6 bolt bez problemu połączony ze skrzynią od 7 bolt 2g gsx. Póki co w aucie jest padnieta turbosprężarka. Na montaż czekają śruby głowicy arp, i metalowa uszczelka pod głowice.

Silnik i osprzęt:

- Cały słupek 6Bolt po szlifierni na pierwszy nadwymiar
- tłoki Nippon, korbowody po pionowaniu, panewki ACL, głowica po kompletnej odbudowie, uszczelki całego silnika Topline.
- kolektor wydechowy 2g gsx
- turbo Big16g
- śruby głowicy ARP
- uszczelka głowicy Elring

Układ dolotowy

- kolektor dolotowy i przepustnica 6 bolt
- całe orurowanie custom
- centralny IC
- bov Properfekt
- stożek K&N

Układ wydechowy

- o2housing 2,75'
- Wydech kompletny przelotowy 3,5' zakończony dużą puchą :badcrack:

Układ hamulcowy

- przód oraz tył założone seryjne hamulce z GSX 2g.

Układ napędowy

- sprzęgło ACT 2600

Układ paliwowy

- pompa paliwa walbro 255 LPH
- wtryski 450ccm
- regulator cisnienia paliwa auto gauge


W aucie zrobione sporo innych rzeczy ale nie sposób wymienić każdej pierdoły wykonanej w przeciągu dwóch lat.
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
Ostatnio zmieniony przez Hot 2014-02-03, 01:10, w całości zmieniany 16 razy  
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 07:41   

Zacny projekt :) :) Szkoda, że nie był opisiwany na bierząco :)

P.S. Szkoda, że pokrywa ma inny zielony odcień :) Nie dało rady dobrać takiego jak cała buda ?
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2011-09-26, 08:36   

Widziałem w trakcie budowy. Na prawde hot7777 dużo czasu i serca wkłada w do autko.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
sliwur 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 387
Skąd: Jab?onna/Legionowo
Wysłany: 2011-09-26, 09:46   

Auto jest naprawdę rewelacyjne, mam nadzieję że zobaczę je kiedyś na żywo:)
a ten kolor :serduszka: :amen:
_________________
był 2g 420a Soft Turbo
jest EJ20(turbo)
 
 
Black 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 1052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 09:49   

Wow... Widzialem pare zdjec 'z wczesniej', i nie wygladalo to najlepiej, ale wszsytko idzie w bardzo dobra strone. Jestem pod wrazeniem ogromu pracy i gratuluje wytrwalosci i ogromu pracy! :ok:
_________________
http://www.cardomain.com/ride/3859333
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 10:22   

To sie nazywa porządnie zrobiona prezentacja swojego samochodu :ok:
fajne autko!
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Damian-sonik 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 361
Skąd: Kluczbork / Jasienie
Wysłany: 2011-09-26, 10:25   

fajny projekt mam nadzieje, że zobaczę go kiedyś na żywo :o
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 11:58   

podziwiam i chyle czola za ogrom pracy wsadzony w projekt, ale sam projekt niezachwyca...w dzisiejszych czasach 350hp+...nie robi szalu, nic nowego
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-26, 12:22   

wojtek blagam cie nie grzesz 350 koni szalu nie robi? Wiekszosc aut na forum to 150 konne gsy , ludzi by pozabijali jakby mogli zrobic 250...takich aut ktore maja wiecej niz 300 jest na forum malo.mi sie ten projekt podoba jest krzykliwy a przez to inny niz wszystkie. Powodzenia
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-26, 12:24   

SUPER :ok: Gratuluje wykonania i pomysłu.

Zeby nie przesładzac wolałbym zółta pokrywe i maske w kolorze nadwozia :jezyk:
I z tych naklejek zrezygnuj.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-26, 12:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cebem 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 891
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-09-26, 12:25   

W garażu stoi Starion a Ty jakiegoś eclipsa opisujesz? :protest:
A tak serio to dużo pracy wsadzone w auto i za to gratki ale osobiście to nie chciałbym zobaczyć tego auta na żywo :ok:
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 12:32   

ano szalu nie robi...takich projektow na forum bylo i jest troche, kazdy eclipse jesli tuning jest robiony praktycznie tak samo, te same czesci, to samo turbo od paru ladnych lat, nic nowego, ciagle to samo...ok zgadzam sie ze na tym forum 300hp to duzo...ale w polsce eclipsy sa minimum 100 lat do tylu, w polsce mamy samochody w klasach mini ktore sa duzo szybsze...tutaj to forum stoi w miejscu od conajmniej paru lat...ale to tylko moje zdanie, projekt mega pod tym wzgledem ze gosc zadal sobie tyle trudu zeby dojsc do momentu w ktorym jest i to wlasnymi rekami, za to padam przed nim na pysk i sie nie odzywam, ale cala reszta...no szalu nie robi
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-26, 12:45   

Sprawdzone sciezki i na polska kieszeń Wojtku, dlatego ciagle to samo. Jesli w tym budrzecie znasz cos lepszego to zaproponuj. W stanach tez takich eclips bez liku. Aczkolwoiek w Polsce w tym kolorze nie widziałem chyba.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-09-26, 12:46   

wojtek napisał/a:
zadal sobie tyle trudu


włożona praca " robi robote" faktycznie, natomiast body i pomysł na moc napewno znajdzie zwolenników i przeciwników. Ot co. Ja tam wolę inaczej :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-26, 13:08   

rosomak1983 napisał/a:
Aczkolwoiek w Polsce w tym kolorze nie widziałem chyba.

oka juz widziałem w dziale ogłoszenia :roll: :roll: :roll:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-26, 13:13   

wojtek ale po co kombinowac na sile skoro okreslone graty daja odpowiednia moc sa w normalnych pieniadzach i przez wielu sa sprawdzone i uchadza za trwale... Nie kazdy moze sobie pozwolic na bledy... Wszystko zalezy od kasy... W usa tez glownie robia na sprawdzonych i nie drogich gratach. Na dsmtuners maja glownie big 16g.... Po co ladowac wiecej kasy jak efekt ma byc ten sam.......... Polska to nie usa dla nich te wszystkie graty sa duzo tansze niz dla nas.
 
 
 
street 
KLUBOWICZ
ECLIPSOMANIAK :D


Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 237
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-09-26, 13:49   

a mi się podoba :) każdy przecież robi auto pod siebie. Jak wnętrze będzie na czarno to daję 10 na 10 ! :ok: i gratuluję wytrwałości bo mi jej czasem do ecli brakuje :jezyk:
_________________
-------ECLIPSE-------
 
 
 
kamilds87 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
Wysłany: 2011-09-26, 16:07   

Niezły projekt :amen: mam rozumieć że jest to przeróbka zwykłego gs-a na GSX Tak?
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-26, 16:46   

kamilds87 napisał/a:
że jest to przeróbka zwykłego gs-a na GSX Tak?

tak
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2011-09-26, 17:04   

Pablo1o, nie opisywałem ze wzgledu na brak czasu i lenistwa też troche :jezyk: przy zmianie uszczelki pokrywa i kolektor dostaną kolor auta :ok:
wojtek, myśle że jak na auto do jazdy "codziennej" taka moc w zupełności wystarczy, poki co :lol2: nie planuje startować w żadnych zawodach bo tak jak mówisz to tylko marne 350hp, ale myśle że jak na polske to póki co i tak sporo. Nie można porównywać USA do PL, tam ludzie inaczej zarabiają, inny dostep do cześci, i inne ceny... Oczywiście moge teraz całą odłożoną kase wsadzić w jakieś mega turbo ale co z tego jak auto bedzie stało nastepnych kilka miesiecy aż doskładam na reszte zabawek.
rosomak1983, maska zostaje czarna, może pojawi sie tam jakiś fajny aerograf, z naklejek już zrezygnowałem :jezyk:
cebem, starion mojego znajomego, sprzedany już :D
Tiamat, robiąc auto w tym kolorze i z tym body liczyłem sie z krytyką, ale tak jak napisał street, każdy auto robi pod siebie, i to mi ma sie podobać :>
Dzieki wszystkim za docenienie wysiłku włożonego przeze mnie w budowe auta :ok:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14