Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
temperatura w silniku
Autor Wiadomość
KRISS 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 51
Skąd: Opoczno
  Wysłany: 2011-10-02, 10:51   temperatura w silniku

Zaczynam. nowy temat, nie widziałem nic o tym, oprócz opisu 420a, pracy GOLDI, gdzie opisywał jasno w minusach tego silnika o panującą normalną temp. Silnika. Czy ktoś rozwiazał ten problem te magiczne 106 stopni, kiedy wentylator dopiero zaskakuje.
_________________
Na razie TOYOTA COROLLA 1,4 2000r.
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2011-10-02, 11:01   

Powiem szczerze, ze po zainstalowaniu u mnie gaugów temp regularnie utrzymuje się na poziomie 160-180 *F (w zależności od tego czy jade w miescie czy po za), a to są okolice 70-85 *C.

Czujnik jest wpięty w blok silnika blisko ściany ogniowej.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
Ostatnio zmieniony przez elinwar 2011-10-02, 11:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KRISS 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 51
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-10-02, 12:13   

Szczerze powiem że nie wiem o co chodzi ,,gaugów,,. Jak byś mógł bliżej, był bym wdzięczny.
_________________
Na razie TOYOTA COROLLA 1,4 2000r.
 
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Pomógł: 45 razy
Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-02, 12:21   

Mowa o dodatkowych wskaźnikach. :lol2:
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
darek181289 
KLUBOWICZ


Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 1371
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: 2011-10-02, 19:37   

KRISS napisał/a:
106 stopni


nie za dużo??? norma to 80-90*C
_________________
Ecli 2G GS, 4G63
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-02, 19:40   

KRISS napisał/a:
pracy GOLDI, gdzie opisywał jasno w minusach tego silnika o panującą normalną temp. Silnika. Czy ktoś rozwiazał
nie bazowalbym na tym... swego czasu (bardzo dawno) ten opis powstawal przy wspolpracy kilku użytkowników 420a. nie ma czasu nigdy tego do końca poprawić a druga sprawa to już chęci po latach nie te...

podepnij sie testerem i zobacz przy jakiej temp plynu wg ecu zalacza sie wiatrak
 
 
KRISS 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 51
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-10-03, 13:48   

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, zrobię tak jak napisał GOLDI, i dopiero będę się zastanawiał. Jeszcze jedna prośba - chciałbym w niedalekiej przyszłości naprawić, wymienić wydech czy możecie polecić warsztat, firmę w okolicach łódzkiego co potrafią takie rzeczy profesjonalnie wykonać?
_________________
Na razie TOYOTA COROLLA 1,4 2000r.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-03, 14:29   

skontaktuj się z Inochi Motorsport

http://www.inochi.pl/

Powiedz, że polecili Goldi i Kisiel z Pxs to może bardziej ulgowo Harm Cie potraktuje ;)
 
 
KRISS 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 51
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2011-10-04, 13:50   

Dzięki GOLDI, już się kontaktowałem, uważam, że jak za cały wydech ze stali nierdzewki z koñcowym tłumikiem, to naprawdę cena ok. POlecam. Wielkie ,,Pomógł,, dla CIebie.
_________________
Na razie TOYOTA COROLLA 1,4 2000r.
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-04, 15:46   

w łodzi ??
I ja nic o tym nie wiem :wtf:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2016-01-22, 18:50   

Podepnę się pod temat. W układzie wodnym jest mega newralgiczne miejsce:



ta mała złączką ciągle pęka!!!!!!!! właśnie tak wygląda po pęknięciu, a raczej dzisiejszym rozerwaniu! pokrywa zaworów, aż pozbyła się farby



Mata maski jest cała mokra z lewej strony więc została zdjęta:



Rozerwało łącznik na strzepy przy około 4k rpm, na 2 biegu, efekt? jak z holywood, pełno dymu spod maski i za autem. Aż poczułem w kabinie jak strzeliło, w lusterku widziałem pełno dymu, więc mysle olej, uszczelka poszła. Lecz na światłach już wszyscy w około byli pewni, że to płyn chłodniczy, bo tyle dymu to ja w życiu nie widziałem. Momentalnie zrobiła się mgła na dobrych 5 aut wstecz, nikt nic nie widział. W tym czasie również momentalnie pada ogrzewania i bardzo szybko rośnie temp silnika do górnego poziomu. Na szczęście było to ok 500m od mojego garażu więc dojechałem.

Łącznik wymieniłem, borygo weszło 4,5L, temp w normalnie, ogrzewanie grzeje super.
I teraz rozkmina, dlaczego go rozsadza. Pierwszy wniosek mam taki, że wąż jest po prostu do niższych ciśnień. Pierwszy powinien otworzyć się korek przy chyba 1,3 bara. tymczasowo zastosowałem łącznik 0,2 bara, ponieważ w sklepach nie mieli żadnych, a mamy weekend.

Rozum podpowiada mi, abym dał łącznik ze 2 bary, mam jeszcze na 20 barów, ale za cholere nie moge go wcisnąć.

Z drugiej jednak strony, może mam coś z układem nie tak. Jeśli przychodzi Wam jakieś nawet najbardziej absurdalne rozwiązanie to śmiało piszcie, ponieważ ten łącznik pęka średnio raz do roku
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-01-22, 18:53   

norma w 420a. ja zastosowalem w oplocie stalowym kiedys dodatkowo poizolowanelm kolektor ;) a i tak co 2 lata go wymienialem.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2016-01-22, 19:16   

musze odwiedzić jakiś zakład mechaniki siłowej, albo znaleźć w sklepach motoryzacyjnych powyżej 3 barów. 1 beznadziejne miejsce i koniec jazdy, to jest jakaś kpina
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2016-01-22, 19:18   

andrzejp, jeżeli zastosowałeś łącznik 0,2 bara, a tam jest 1,3 to nie ma co się dziwić, wartość kilka razy większa:D Może wymień na prawidłowy i wtedy poczekać, jak pomoże to zaoszczędzi to Tobie i choćby mi myślenia, bo każda Wasza awaria z 420A zakorzenia mi się w głowie :D
Co do tej złączki co masz na 20 bar, ja nie mogłem tak wcisnąć łącznika w mojej BMW, bo kupiłem lekko węższą, ale grubszą, pomogła nagrzewnica, nagrzałem gumę z obu stron (bez przesady) i weszło "bez problemu" ;)
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
Ostatnio zmieniony przez Trzcina 2016-01-22, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2016-01-22, 19:25   

Trzcina, te 0,2 bara to rozwiązanie tymczasowe, ponieważ tylko taki wąż znalazłem w piwnicy. Musiałem coś założyć, aby auto normalnie jeździło. Jaki wąż siedział poprzednio? nie mam pojęcia, został wymieniony u mechanika przy okazji. Niestety teraz auto stoi tylko w parkingach podziemnych, więc już nie mam dojścia do 220V ;/ pokminie przez weekend jak to ugryźć, ale chyba obok apteczki wyląduje zapasowy ten łącznik
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-01-22, 21:04   

A nie lepiej dociąc kawałek rurki metalowej na wymiar i połączyć gumowymi złączkami?
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2016-01-22, 21:28   

marcin388-1988, w tym wypadku 1 gumowa zlaczke zastepujemy dwiema, moim zdaniem bez sensu
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2016-01-22, 21:33   

dokładnie, tym bardziej że to krótki odcinek :ok:
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-01-22, 21:47   

Rurkę dociąc tak żeby z dwóch stron dotykała do metalu i dać złączki. Wtedy masz prawie wszędzie metal tylko na milimetrowych odcinkach gumę.
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-01-22, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2016-01-23, 20:16   

marcin388-1988, Przemyślałem sobie to o czym napisałeś i to może nie być wcale głupi pomysł. Najpierw skombinuje nowy przewód, ale plan masz dobry. Te rurki są niestety krzywe i nie dobierze się rurki aby idealnie stykała. Najlepiej to by było to nagwintować i dać zwykłe nakrętki siłowe, czy jak to sam sie zwie :P
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13