Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak polepszyc prowadzenie w eclipse
Autor Wiadomość
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-29, 23:37   

http://www.extremepsi.com...&cat=993&page=1
a to co to jest dolna rozpórka ???
Brian napisał/a:
Ja też będę w najbliższym czasie ściągać takie coś dla siebie więc jak ktoś były by chętny to będzie fajnie będziemy mieć mniejsze koszta transportu itp. Są też do 2g FWD AWD itp ...

wielkie dzieki za propozycje ale w najblizszym czasie to nie bede zamawiał, mam teraz inne wydatki. Ale temat mnie zaciekawił jutro sobie te stabilizatory obejrze :jezyk:
Brian, a nie widziałes gdzies takich plastikowych poszerzeń do ecli 1G , jeden kolega z forum ma bodajze.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-10-29, 23:43   

rosomak1983 napisał/a:
http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=19035&cat=993&page=1
a to co to jest dolna rozpórka ???


To jest też stabilizator tylko że sam na przód ;) można kupić osobno lub w komplecie :ok:

rosomak1983 napisał/a:

wielkie dzieki za propozycje ale w najblizszym czasie to nie bede zamawiał, mam teraz inne wydatki. Ale temat mnie zaciekawił jutro sobie te stabilizatory obejrze :jezyk:


Ja będę to kupować jakoś grudzień lub styczeń także jak coś to pisać ;)

rosomak1983 napisał/a:

a nie widziałes gdzies takich plastikowych poszerzeń do ecli 1G , jeden kolega z forum ma bodajze.


Nie nie widziałem ;) pytanie po co Ci to :jezyk: ? Prowadzenia to nie poprawia ;) no chyba że chodzi Ci o wygląd :jezyk:
 
 
Fifo 
zielenina


Wiek: 43
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-29, 23:44   

Brian napisał/a:
wystarczy np. jazda z lewą nogą na hamulcu. Ciężar auta przechodzi na przednią oś odelżając tył i dupa zaczyna nam zamiatać od tak pierwszy lepszy przykład...


To jeszcze spróbuj pojechac z tą lewą noga na hamulcu jedno kółko na torze typu Kielce, ze o Poznaniu nie wspomne i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec, nawet z hiper mega tarczą i hiper mega klockiem za pierdylion astrodolarów... są tacy, którzy twierdzą, ze owszem...ale jak się okazuje oni nie "katują" auta tylko się turlikają ...
_________________
Corsa B 2.0 Turbo powered by ProjectXs 292KM, 404Nm, 1,05bar
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-29, 23:52   

Brian napisał/a:
Ja będę to kupować jakoś grudzień lub styczeń także jak coś to pisać ;)

oka albo moze cos innego z tego sklepu ;-)
Brian napisał/a:
Nie nie widziałem ;) pytanie po co Ci to :jezyk: ? Prowadzenia to nie poprawia ;) no chyba że chodzi Ci o wygląd :jezyk:

no chodzi o to ze bez tego gdybym felge załozył bardziej wystajaca do bedzie auto nie spełniac przepisów ruchu itp.wystajac poza obrys auta. Jak sie chce poszerzyc to trzeba miec takie poszerzenia... :jezyk:

Fifo napisał/a:
i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec,

no niewiem jak to na torze ale na codzienna dynamiczna jazde przy dobrym zestawiku daje rade, to wystarczajacy hamulec
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-29, 23:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-10-29, 23:54   

Fifo napisał/a:
Brian napisał/a:
wystarczy np. jazda z lewą nogą na hamulcu. Ciężar auta przechodzi na przednią oś odelżając tył i dupa zaczyna nam zamiatać od tak pierwszy lepszy przykład...


To jeszcze spróbuj pojechac z tą lewą noga na hamulcu jedno kółko na torze typu Kielce, ze o Poznaniu nie wspomne i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec, nawet z hiper mega tarczą i hiper mega klockiem za pierdylion astrodolarów... są tacy, którzy twierdzą, ze owszem...ale jak się okazuje oni nie "katują" auta tylko się turlikają ...


Owszem nie będę się tutaj upierać heble w GSXie to porażka i do upalania całkowicie się nie nadają ... Ale jazda z lewa nogą na hamulcu to tylko lekkie do hamowywanie na zakręcie a nie ciągnięcie po całym torze na zablokowanych kolach więc dobra tarcza z dobrym klockiem jest w stanie sobie poradzić. Co do samego hamowania to już wydaje mi się że to bardzo indywidualna sprawa jedni używają hebli częściej inni rzadziej. Ja np. 70% prędkości wyhamowuje silnikiem bo GSX bardzo fajnie łyka prędkość na przeniesieniu


rosomak1983 napisał/a:

Brian napisał/a:
Nie nie widziałem ;) pytanie po co Ci to :jezyk: ? Prowadzenia to nie poprawia ;) no chyba że chodzi Ci o wygląd :jezyk:

no chodzi o to ze bez tego gdybym felge załozył bardziej wystajaca do bedzie auto nie spełniac przepisów ruchu itp.wystajac poza obrys auta. Jak sie chce poszerzyc to trzeba miec takie poszerzenia... :jezyk:


Wystarczy że dasz większe ET felgi tak żeby były na równo z seryjnymi błotnikami i wystarczy w zupełności większy rozstaw to już przerost formy nad treścią ;) nie wiem ile jest ET w 1g ale na przykładzie 2g ET46x7j a na równo z błotnikami jest jakieś ET38x8j co daje nam prawie po 2cm z każdej strony czyli o 4cm większy rozstaw więc po co więcej :) ?
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-29, 23:59   

rosomak1983, Fifo,za 1000 zeta idzie zrobić hebel na przód w ecli .....
Bo za tyle mam zestaw brembo z tarczami, na co dzień .
Nie ma problemu z tym
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 00:05   

Przy okazji hebli widział ktos jakis stalowy oplot przewód na tył do ecli 1G???
Moze by z innego auta podeszło, ewentualnie co sadzicie o przekuciu takich przewodów pod końcowki z eclipse.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-30, 00:07   

rosomak1983, ja myślę zrobić przewody rurkowe .......
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 00:15   

franko napisał/a:
rosomak1983, ja myślę zrobić przewody rurkowe .......

rozwiń jesli mozesz.

[ Dodano: 2011-10-30, 00:20 ]
Brian napisał/a:
większy rozstaw to już przerost formy nad treścią ;)

no niewiem mysałem ze bedzie jeszcze stabilniej :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-30, 00:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-30, 00:20   

z przodu mam założone przewody za 30zł :lol2: :jezyk:
Nie jest to oplot , są to miedziane rurki .
http://allegro.pl/citroen...1880878911.html
tylko dorobione konkretnie pod zacisk :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 00:21   

franko, tak na sztywno :wtf: ?
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2011-10-30, 00:23   

franko, ale w którymś miejscu musisz mieć przejscie przewodem z "budy" na zawieszenie i poźniej zacisk hamulcowy i raczej taki sztywny przewód się nie sprawdzi.
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 00:23   

franko napisał/a:
z przodu mam założone przewody za 30zł :lol2: :jezyk:
Nie jest to oplot , są to miedziane rurki .
http://allegro.pl/citroen...1880878911.html
tylko dorobione konkretnie pod zacisk :ok:

:o :o :o moze z tyłu no...moze ale z przódu ??? Jak skrecasz to co sie dzieje ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-30, 00:24   

GOLDI, tak na sztywno są do tego momentu gdzie przykręca się je do amora .
Dalej niestety jest seryjny wężyk gdzie już trza będzie wykminić coś innego :?

[ Dodano: 2011-10-30, 00:26 ]
Widać Pany spędziliście mało czasu przy przednim zawiasie aby to se wyobrazić :hahaha:
Jutro specjalnie koło ściągnę i foty zrobię :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 00:29   

franko, czizas... roso pisze o przewodzie w stalowym oplocie w kontekscie elastycznego :/ tego co masz "seryjny" coś Ty dzisiaj pił/palił?
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 00:29   

franko napisał/a:
Dalej niestety jest seryjny wężyk gdzie już trza będzie wykminić coś innego :?

to nic Ci nie daje bo nadal masz słabe ogniwo. Raczej to bez sensu....

Wiesz przednie zawieszenie w 1G mam przed oczami, a napisałes o rurce miedzianej i nic o wezyku wiec wyszło ze na sztywno...
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-30, 00:33   

GOLDI, nie przyznam się bo za to ponoć dają kreski ....... :jezyk:
rosomak1983, wiem i szukam czegoś aby wyeliminować to słabe ogniwo :tuptup:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-10-30, 00:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-30, 00:34   

franko napisał/a:
GOLDI, nie przyznam się bo za to ponoć dają kreski .......
zwalmy to na to ze dzisiaj zmiana czasu... :hahaha: bo tez bym kreske dostal :hahaha:
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-10-30, 00:38   

rosomak1983 napisał/a:
Przy okazji hebli widział ktos jakis stalowy oplot przewód na tył do ecli 1G???


Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat :ksiadz:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 00:49   

franko napisał/a:
bo za to ponoć dają kreski ....... :jezyk:

białe ??? :jezyk:

Brian napisał/a:
Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat :ksiadz:

macie takie? nigdzie nie mogłem znalesc
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13