Jak polepszyc prowadzenie w eclipse |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:37
|
|
|
http://www.extremepsi.com...&cat=993&page=1
a to co to jest dolna rozpórka ???
Brian napisał/a: | Ja też będę w najbliższym czasie ściągać takie coś dla siebie więc jak ktoś były by chętny to będzie fajnie będziemy mieć mniejsze koszta transportu itp. Są też do 2g FWD AWD itp ...
|
wielkie dzieki za propozycje ale w najblizszym czasie to nie bede zamawiał, mam teraz inne wydatki. Ale temat mnie zaciekawił jutro sobie te stabilizatory obejrze
Brian, a nie widziałes gdzies takich plastikowych poszerzeń do ecli 1G , jeden kolega z forum ma bodajze. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:43
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | http://www.extremepsi.com/store/product.php?productid=19035&cat=993&page=1
a to co to jest dolna rozpórka ??? |
To jest też stabilizator tylko że sam na przód można kupić osobno lub w komplecie
rosomak1983 napisał/a: |
wielkie dzieki za propozycje ale w najblizszym czasie to nie bede zamawiał, mam teraz inne wydatki. Ale temat mnie zaciekawił jutro sobie te stabilizatory obejrze |
Ja będę to kupować jakoś grudzień lub styczeń także jak coś to pisać
rosomak1983 napisał/a: |
a nie widziałes gdzies takich plastikowych poszerzeń do ecli 1G , jeden kolega z forum ma bodajze. |
Nie nie widziałem pytanie po co Ci to ? Prowadzenia to nie poprawia no chyba że chodzi Ci o wygląd |
|
|
|
|
Fifo
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:44
|
|
|
Brian napisał/a: | wystarczy np. jazda z lewą nogą na hamulcu. Ciężar auta przechodzi na przednią oś odelżając tył i dupa zaczyna nam zamiatać od tak pierwszy lepszy przykład... |
To jeszcze spróbuj pojechac z tą lewą noga na hamulcu jedno kółko na torze typu Kielce, ze o Poznaniu nie wspomne i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec, nawet z hiper mega tarczą i hiper mega klockiem za pierdylion astrodolarów... są tacy, którzy twierdzą, ze owszem...ale jak się okazuje oni nie "katują" auta tylko się turlikają ... |
_________________ Corsa B 2.0 Turbo powered by ProjectXs 292KM, 404Nm, 1,05bar |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:52
|
|
|
Brian napisał/a: | Ja będę to kupować jakoś grudzień lub styczeń także jak coś to pisać |
oka albo moze cos innego z tego sklepu
Brian napisał/a: | Nie nie widziałem pytanie po co Ci to ? Prowadzenia to nie poprawia no chyba że chodzi Ci o wygląd |
no chodzi o to ze bez tego gdybym felge załozył bardziej wystajaca do bedzie auto nie spełniac przepisów ruchu itp.wystajac poza obrys auta. Jak sie chce poszerzyc to trzeba miec takie poszerzenia...
Fifo napisał/a: | i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec, |
no niewiem jak to na torze ale na codzienna dynamiczna jazde przy dobrym zestawiku daje rade, to wystarczajacy hamulec |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-29, 23:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:54
|
|
|
Fifo napisał/a: | Brian napisał/a: | wystarczy np. jazda z lewą nogą na hamulcu. Ciężar auta przechodzi na przednią oś odelżając tył i dupa zaczyna nam zamiatać od tak pierwszy lepszy przykład... |
To jeszcze spróbuj pojechac z tą lewą noga na hamulcu jedno kółko na torze typu Kielce, ze o Poznaniu nie wspomne i powiedz mi, że seryjne 2 tłoczki i 280 (czy coś koło tego) mm średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający hamulec, nawet z hiper mega tarczą i hiper mega klockiem za pierdylion astrodolarów... są tacy, którzy twierdzą, ze owszem...ale jak się okazuje oni nie "katują" auta tylko się turlikają ... |
Owszem nie będę się tutaj upierać heble w GSXie to porażka i do upalania całkowicie się nie nadają ... Ale jazda z lewa nogą na hamulcu to tylko lekkie do hamowywanie na zakręcie a nie ciągnięcie po całym torze na zablokowanych kolach więc dobra tarcza z dobrym klockiem jest w stanie sobie poradzić. Co do samego hamowania to już wydaje mi się że to bardzo indywidualna sprawa jedni używają hebli częściej inni rzadziej. Ja np. 70% prędkości wyhamowuje silnikiem bo GSX bardzo fajnie łyka prędkość na przeniesieniu
rosomak1983 napisał/a: |
Brian napisał/a: | Nie nie widziałem pytanie po co Ci to ? Prowadzenia to nie poprawia no chyba że chodzi Ci o wygląd |
no chodzi o to ze bez tego gdybym felge załozył bardziej wystajaca do bedzie auto nie spełniac przepisów ruchu itp.wystajac poza obrys auta. Jak sie chce poszerzyc to trzeba miec takie poszerzenia... |
Wystarczy że dasz większe ET felgi tak żeby były na równo z seryjnymi błotnikami i wystarczy w zupełności większy rozstaw to już przerost formy nad treścią nie wiem ile jest ET w 1g ale na przykładzie 2g ET46x7j a na równo z błotnikami jest jakieś ET38x8j co daje nam prawie po 2cm z każdej strony czyli o 4cm większy rozstaw więc po co więcej ? |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-29, 23:59
|
|
|
rosomak1983, Fifo,za 1000 zeta idzie zrobić hebel na przód w ecli .....
Bo za tyle mam zestaw brembo z tarczami, na co dzień .
Nie ma problemu z tym |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:05
|
|
|
Przy okazji hebli widział ktos jakis stalowy oplot przewód na tył do ecli 1G???
Moze by z innego auta podeszło, ewentualnie co sadzicie o przekuciu takich przewodów pod końcowki z eclipse. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:07
|
|
|
rosomak1983, ja myślę zrobić przewody rurkowe ....... |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:15
|
|
|
franko napisał/a: | rosomak1983, ja myślę zrobić przewody rurkowe ....... |
rozwiń jesli mozesz.
[ Dodano: 2011-10-30, 00:20 ]
Brian napisał/a: | większy rozstaw to już przerost formy nad treścią |
no niewiem mysałem ze bedzie jeszcze stabilniej |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-30, 00:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:20
|
|
|
z przodu mam założone przewody za 30zł
Nie jest to oplot , są to miedziane rurki .
http://allegro.pl/citroen...1880878911.html
tylko dorobione konkretnie pod zacisk |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:21
|
|
|
franko, tak na sztywno ? |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:23
|
|
|
franko, ale w którymś miejscu musisz mieć przejscie przewodem z "budy" na zawieszenie i poźniej zacisk hamulcowy i raczej taki sztywny przewód się nie sprawdzi. |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:23
|
|
|
moze z tyłu no...moze ale z przódu ??? Jak skrecasz to co sie dzieje ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:24
|
|
|
GOLDI, tak na sztywno są do tego momentu gdzie przykręca się je do amora .
Dalej niestety jest seryjny wężyk gdzie już trza będzie wykminić coś innego
[ Dodano: 2011-10-30, 00:26 ]
Widać Pany spędziliście mało czasu przy przednim zawiasie aby to se wyobrazić
Jutro specjalnie koło ściągnę i foty zrobię |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:29
|
|
|
franko, czizas... roso pisze o przewodzie w stalowym oplocie w kontekscie elastycznego tego co masz "seryjny" coś Ty dzisiaj pił/palił? |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:29
|
|
|
franko napisał/a: | Dalej niestety jest seryjny wężyk gdzie już trza będzie wykminić coś innego
|
to nic Ci nie daje bo nadal masz słabe ogniwo. Raczej to bez sensu....
Wiesz przednie zawieszenie w 1G mam przed oczami, a napisałes o rurce miedzianej i nic o wezyku wiec wyszło ze na sztywno... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:33
|
|
|
GOLDI, nie przyznam się bo za to ponoć dają kreski .......
rosomak1983, wiem i szukam czegoś aby wyeliminować to słabe ogniwo |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-10-30, 00:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:34
|
|
|
franko napisał/a: | GOLDI, nie przyznam się bo za to ponoć dają kreski ....... | zwalmy to na to ze dzisiaj zmiana czasu... bo tez bym kreske dostal |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:38
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Przy okazji hebli widział ktos jakis stalowy oplot przewód na tył do ecli 1G??? |
Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:49
|
|
|
franko napisał/a: | bo za to ponoć dają kreski ....... |
białe ???
Brian napisał/a: | Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat |
macie takie? nigdzie nie mogłem znalesc |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|