Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak polepszyc prowadzenie w eclipse
Autor Wiadomość
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-10-30, 00:51   

rosomak1983 napisał/a:
franko napisał/a:
bo za to ponoć dają kreski ....... :jezyk:

białe ??? :jezyk:

Brian napisał/a:
Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat :ksiadz:

macie takie? nigdzie nie mogłem znalesc


Mamy .... Ale w cena to jakieś jaja ... Więc nie wystawialiśmy nawet ... :roll:
 
 
Fifo 
zielenina


Wiek: 43
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-30, 01:24   

franko napisał/a:
rosomak1983, Fifo,za 1000 zeta idzie zrobić hebel na przód w ecli .....


A możesz mi napisać co dokłądnie wchodzi w skład zestawu i gdzie to można kupić? Może masz jakies nr części?
_________________
Corsa B 2.0 Turbo powered by ProjectXs 292KM, 404Nm, 1,05bar
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-10-30, 01:27   

Fifo, brembo, tarcze allegro ......
reszta home made .
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-10-30, 01:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
azhi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 227
Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 06:22   

Ta Panowie tu rozprawiacie, ale widzę że główne dyskusje skupiają się w nastepującej kolejności najpierw o 2g a potem o 1g, a niestety o 3g nikt nie wspomni, to taki niechciany młodszy brat?
_________________
3g GT V6 Manual :)
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 07:32   

azhi napisał/a:
najpierw o 2g a potem o 1g, a niestety o 3g nikt nie wspomni,

mało kto miał z 3g co czynienia
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
azhi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 227
Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 07:49   

ja mam doczynienia :) i biorac pod uwagę że bardziej cieszy meni jazda na kretej drodze niż żyłowanie silnika przez 1/4 mili, to z chęcia bym się dowiedział co tam da sie pod tym kątem poprawić. to że nie skręca to wiem, mało gdzie można nim na mieście zaparkować :D , al ejednak w zakrętach mi się trzyma. Nie mam niestety porównania do jakiejś wypasionej zwrotnej fury ale mi się podoba, jednakże chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić aby polepszyć trzymanie się na drodze, sztywnośc w zakrętach.
Strasznei malo się mówi o modyfikazjach i dopieszczaniu 3g, tak mało jest tam możliwości? Nie ma sensu nic poprawiać bo nie będzie wymiernych efektów? Czy po prostu jest to bardzo mało popularny model.

jak byłem na hamowni to już mi "znawcy" powiedzieli że 2g to było coś bo sie modyfikowało jak bajka pod kątem mocy a tu to sie nic nei da zrobić praktycznie.

Faktycznie czytając o możliwościach modyfikacji silnika wolnossącego, po długim szukaniu znalazłem różne rozwiązania, niestety tak drogie że za same modyfikacje to by się kupiło inne auto o 2x takeij mocy jak silnik wolnossacy po tych modyfikacjach.
_________________
3g GT V6 Manual :)
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 08:09   

azhi, prowadzenie mozesz poprawic tak samo jak my uzytkownicy starszych modeli. Tutaj reguły sa w miare uniwersalne. Nizsze sztywniejsze zawieszenie, rozpórki to zawsze podstawa. Odelzenie ale to znowu jest troche kaleczenia auta... jak uwazasz. Poszerzyc tez z zasadzie mozesz choc jak wieli zauwazyło eclipse jest autem stabilnym ale cos tam to powinno dac. Zestaw poliuretnów w zawias, no i koła niski profil etc. W zasadzie wszystko ogólnikowo zostało juz powiedziane.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
azhi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 227
Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: 2011-10-30, 08:15   

ja jakąś rozpórkę mam, chyba to taka standardowa montowana w kazdym 3g, a co do poliuretanów w zawias to nei bardzo wiem o co chodzi, jaki zawias?

Poza tym ja wiem że pewne ogólne teorie pasują do każdego auta, ale np niektórych rzeczy nie ma sesnu ruszać w danym modelu, stad moje dociekanie wzgledem konkretniego modelu czyli 3g.
_________________
3g GT V6 Manual :)
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-30, 08:22   

Fifo napisał/a:
średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający...

gsx 1G wazy 1400kg

[ Dodano: 2011-10-30, 08:26 ]
azhi napisał/a:
a co do poliuretanów w zawias to nei bardzo wiem o co chodzi, jaki zawias?

zawias to zawieszenie :jezyk:
azhi napisał/a:
ale np niektórych rzeczy nie ma sesnu ruszać w danym modelu, stad moje dociekanie wzgledem konkretniego modelu czyli 3g.

no to moze Krugera spytaj.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13