Jak polepszyc prowadzenie w eclipse |
Autor |
Wiadomość |
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-10-30, 00:51
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | franko napisał/a: | bo za to ponoć dają kreski ....... |
białe ???
Brian napisał/a: | Goodridge robi zestawy w oplocie pod 1g AWD. Co do samych końcówek to z tego co pamiętam były takie same jak w 3000gt z tych lat |
macie takie? nigdzie nie mogłem znalesc |
Mamy .... Ale w cena to jakieś jaja ... Więc nie wystawialiśmy nawet ... |
|
|
|
|
Fifo
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-10-30, 01:24
|
|
|
franko napisał/a: | rosomak1983, Fifo,za 1000 zeta idzie zrobić hebel na przód w ecli .....
|
A możesz mi napisać co dokłądnie wchodzi w skład zestawu i gdzie to można kupić? Może masz jakies nr części? |
_________________ Corsa B 2.0 Turbo powered by ProjectXs 292KM, 404Nm, 1,05bar |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-10-30, 01:27
|
|
|
Fifo, brembo, tarcze allegro ......
reszta home made . |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-10-30, 01:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
azhi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 227 Skąd: Legionowo, Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-30, 06:22
|
|
|
Ta Panowie tu rozprawiacie, ale widzę że główne dyskusje skupiają się w nastepującej kolejności najpierw o 2g a potem o 1g, a niestety o 3g nikt nie wspomni, to taki niechciany młodszy brat? |
_________________ 3g GT V6 Manual
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 07:32
|
|
|
azhi napisał/a: | najpierw o 2g a potem o 1g, a niestety o 3g nikt nie wspomni, |
mało kto miał z 3g co czynienia |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
azhi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 227 Skąd: Legionowo, Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-30, 07:49
|
|
|
ja mam doczynienia i biorac pod uwagę że bardziej cieszy meni jazda na kretej drodze niż żyłowanie silnika przez 1/4 mili, to z chęcia bym się dowiedział co tam da sie pod tym kątem poprawić. to że nie skręca to wiem, mało gdzie można nim na mieście zaparkować , al ejednak w zakrętach mi się trzyma. Nie mam niestety porównania do jakiejś wypasionej zwrotnej fury ale mi się podoba, jednakże chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić aby polepszyć trzymanie się na drodze, sztywnośc w zakrętach.
Strasznei malo się mówi o modyfikazjach i dopieszczaniu 3g, tak mało jest tam możliwości? Nie ma sensu nic poprawiać bo nie będzie wymiernych efektów? Czy po prostu jest to bardzo mało popularny model.
jak byłem na hamowni to już mi "znawcy" powiedzieli że 2g to było coś bo sie modyfikowało jak bajka pod kątem mocy a tu to sie nic nei da zrobić praktycznie.
Faktycznie czytając o możliwościach modyfikacji silnika wolnossącego, po długim szukaniu znalazłem różne rozwiązania, niestety tak drogie że za same modyfikacje to by się kupiło inne auto o 2x takeij mocy jak silnik wolnossacy po tych modyfikacjach. |
_________________ 3g GT V6 Manual
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 08:09
|
|
|
azhi, prowadzenie mozesz poprawic tak samo jak my uzytkownicy starszych modeli. Tutaj reguły sa w miare uniwersalne. Nizsze sztywniejsze zawieszenie, rozpórki to zawsze podstawa. Odelzenie ale to znowu jest troche kaleczenia auta... jak uwazasz. Poszerzyc tez z zasadzie mozesz choc jak wieli zauwazyło eclipse jest autem stabilnym ale cos tam to powinno dac. Zestaw poliuretnów w zawias, no i koła niski profil etc. W zasadzie wszystko ogólnikowo zostało juz powiedziane. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
azhi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 227 Skąd: Legionowo, Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-30, 08:15
|
|
|
ja jakąś rozpórkę mam, chyba to taka standardowa montowana w kazdym 3g, a co do poliuretanów w zawias to nei bardzo wiem o co chodzi, jaki zawias?
Poza tym ja wiem że pewne ogólne teorie pasują do każdego auta, ale np niektórych rzeczy nie ma sesnu ruszać w danym modelu, stad moje dociekanie wzgledem konkretniego modelu czyli 3g. |
_________________ 3g GT V6 Manual
niekomercyjnie i za free - http://www.facebook.com/azhiportfolio |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-30, 08:22
|
|
|
Fifo napisał/a: | średnicy tarczy w ponad 1,5 tonowym aucie to wystarczający... |
gsx 1G wazy 1400kg
[ Dodano: 2011-10-30, 08:26 ]
azhi napisał/a: | a co do poliuretanów w zawias to nei bardzo wiem o co chodzi, jaki zawias? |
zawias to zawieszenie
azhi napisał/a: | ale np niektórych rzeczy nie ma sesnu ruszać w danym modelu, stad moje dociekanie wzgledem konkretniego modelu czyli 3g. |
no to moze Krugera spytaj. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
|