Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy w Eclipse .Do 3000 obr. nie jedzie
Autor Wiadomość
Pitzmit
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-01, 18:04   Brak mocy w Eclipse .Do 3000 obr. nie jedzie

Witam klubowicz?w , mam problem z moleniem sie silnika do trzech ty? obr. pod?anczanie komputera nic nie da?o , nie wyskakuje zaden b??d.Wymieni?em przep?ywke na inna i nic , zadnej zmiany ani na leprze ani na gorsze.Ma moze ktos jakis pomys? co mog?o pasc???
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-01, 18:22   

Jak kable i ?wiece?
 
 
 
Pitzmit
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-01, 18:33   

Raczej dobre , przewody sa NGK i maj? jakies 10.000 przebiegu swiece podobnie
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-01, 18:42   

Pitzmit napisał/a:
Raczej dobre

Raczej nie znaczy napewno. Po 10ty? przy niew?a?ciwej eksploatacji (wilgo? ,olej) mog?y pa??. Og?lnie to na wst?pie proponuje je sobie obejrze? ,zar?wno kable jak i ?wiece ,a jak masz mo?liwos? to spotka? sie z kim? i podmieni? :)
 
 
 
Pitzmit
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-01, 22:12   

rozomiem , tak zrobie, ale strasznie dziwne te objawy
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-01, 22:29   

Mia?em podobnie ,o ile nie tak samo. Czasem auto nie chcia?o mi jecha?. Po wymianie ?wiec i kabli na NGK oraz filtra powietrza (kt?ry r??nie? mo?e by? przyczyn?) ju? nie mam takich problem?w :)
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-24, 11:16   

pod??cz? si?. mam problem, (a raczej klient ma :jezyk: ), 1g, do 3-3,5 krpm nic si? nie dzieje, wciskamy gaz na 4ce i nic. zero. najlepiej to przy 2000rpm wida?.... podmieniony komp. ?wiece, kable cewka, nic nie pomog?o, jeszcze przep?ywka mi zosta?a.... a lambda te? wymieniona... jakie? pomys?y ? silnik niby po remoncie a bierze oleju ile bra?...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-24, 11:58   

Bierze oleju ile bral - tzn przed remontem czy znaczy ze jest oki?

A co do obrotow przy 3-3.5 tys to odrazu mi przychodzi na mysl.... balans ( ja u siebie mialem prace silnika jak czolg i przy tych obrotach sie nie wykrecal tylko dziwnie buczal) albo restrykcje na ukladzie dolotowym.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-24, 15:04   

no w?a?nie przed remontem bra? 1l/1000km teraz dalej tak bierze (zaznaczam ?e nie ja robi?em). balans jest ok bo rozrz?d sprawdzali?my wszystko na znakach...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
oblak 
KLUBOWICZ

Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 648
Skąd: grodzisk maz
Wysłany: 2008-02-25, 15:37   

Mo?e nie powinienem sie wypowiada? bo mam za ma?? wiedz? ale tak z w?asnego do?wiadczenia proponuj? sprawdzi? gumow? rur? id?c? do filtra powietrza. Z tego co zauwazy??em to na tym karbowaniu (na dole) lubi p?ka?.... objawy - podobne
_________________

 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-25, 16:13   

To jest jeden z przykladow na lewe powietrze... oblak... masz racje, ale zakladamy ze Samael juz to sprawdzil :P Prawda?
 
 
oblak 
KLUBOWICZ

Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 648
Skąd: grodzisk maz
Wysłany: 2008-02-25, 17:13   

nawet nie podejrzewam ze nie sprawdzi? :) to moja rada, dla tych kt?rzy sie z tym nie spotkali a to ca?kiem cz?sta i wbrew pozorom nie taka ?atwa do zlokalizowania usterka.
_________________

 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-25, 18:03   

nieszczelno?ci sprawdzone na wolnych ok to ju? trzecia gumowa rura w?a?ciciela nareszcie szczelna.... generalnie musz? si? um?wi? z Pap? by podbi? z loggerem zaaplikuj? szerokopasm?wk? w wydech i b?dziemy szuka? ....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Bigmoo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 08:44   

to i ja sie podlacze tylko u mnie jak sie silnik rozgrzeje do wlasciwej temperatury to problem znika myslicie ze to moze byc nieszczelnosc dolotu
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-26, 09:12   

samael: chyba wiem o czyj samochod chodzi, sporo chyba w nim zrobiono by wyeliminowac przyczyne. Jest cos takiego jak przeprogramowanie sie komputera. Zdarza sie sporadycznie ale jednak. jesli koles jezdzil bardzo dlugo z walniata sonda, czujnikiem etc . Kiedys mialem przypadek kolesia co jezdzil pol roku z palacym sie CE od sondy lambda az wkoncu wymienil sonde a problem nie ustal. Musielismy do dolera zawiezc kompa na wgranie nowego software czy jak sie to nazywa.
Martwi mnie tez ten pobor oleju. Boskoro jezdzi na oleju to musi miec slaba kompresje a co za tym idzie istnieje prawdopodobienstwo gubienia zaplonu z tego powodu.
Co jeszcze : filtr paliwa, pompa i cisnienie na szynie. tudziez regulator cisnienia paliwa sprawdzic z solenoidem.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 09:30   

Co do ECU to restart ECU przez odlaczenie aku sprawi ze przeprogramuje sie do obecnych warunkow ale sam nie zmieni map wiec zawsze pozostana fabryczne. Wiec nie sadze zeby potrzebne bylo przeprogramowywanie ECU bo tam nic nie bedzie... co najwyzej "do uczenie" go do obecnych warynkow. Tak czy inaczej nie sadze zeby to spowodowalo wiele bo takie praktyki stosuje sie przy modyfikacjach jak dolot czy kolektor bo ECU musi przeliczyc nowe parametry "oddychania".
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-02-26, 21:32   

uuuhhh b?dzie sprawdzania.... z walni?t? sond? je?dzi?.... prze?o?? kompa jutro lub po jutrze. wymieni? filtr paliwa i zobaczymy.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2008-03-30, 00:38   

Allias odno?nie buczenia silnika,u mnie te? si? ta usterka pojawi?a po monta?u g?owicy po remoncie,ca?a karoseria buczy dr?y jest w kabinie bardzo g?o?no i nieprzyjemnie,powy?ej 3500 obrot?w robi si? troch? spokojniej,ma?o tego zaraz po za?o?eniu tej g?owicy silnik niemia? mocy oraz chodzi? jak stary rasowy diesel mechanik stwierdzi? ?e musi si? dotrze? i b?dzie okey,zrobi?em jakie? 2000 km i nieby?o poprawy wi?c pojecha?em do niego znowu i stwierdzi? ?e popu?ci? napinacz i pasek si? przestawi? w co w?tpi?,moim zdaniem ?le z?o?y? rozrz?d a chcia? zgoni? na napinacz i zu?yty pasek poprawi? ten rozrz?d ale buczenie,dr?enie pozosta?o mo?e to ten pasek balansowy?co mi doradzicie w tym temacie,a jeszcze m?wi? ?e mo?e t?umik sie troch? m?g? skrzywi? i gdzie? dotyka do podwozia,st?d te dr?enia.
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-30, 10:18   

Ewidentnie stawiam na balans. Opisane dokladnie jak moj przypadek.
 
 
zmijka-kerim 
zielenina


Wiek: 54
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 56
Skąd: Stalowa Wola
  Wysłany: 2008-03-30, 10:49   

To co z tym balansem chodzi ?le za?o?ony? :beer:
_________________
zmijka-kerim
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9