Brak mocy w Eclipse .Do 3000 obr. nie jedzie |
Autor |
Wiadomość |
Pitzmit [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-01, 18:04 Brak mocy w Eclipse .Do 3000 obr. nie jedzie
|
|
|
Witam klubowicz?w , mam problem z moleniem sie silnika do trzech ty? obr. pod?anczanie komputera nic nie da?o , nie wyskakuje zaden b??d.Wymieni?em przep?ywke na inna i nic , zadnej zmiany ani na leprze ani na gorsze.Ma moze ktos jakis pomys? co mog?o pasc??? |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-02-01, 18:22
|
|
|
Jak kable i ?wiece? |
|
|
|
|
Pitzmit [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-01, 18:33
|
|
|
Raczej dobre , przewody sa NGK i maj? jakies 10.000 przebiegu swiece podobnie |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-02-01, 18:42
|
|
|
Pitzmit napisał/a: | Raczej dobre |
Raczej nie znaczy napewno. Po 10ty? przy niew?a?ciwej eksploatacji (wilgo? ,olej) mog?y pa??. Og?lnie to na wst?pie proponuje je sobie obejrze? ,zar?wno kable jak i ?wiece ,a jak masz mo?liwos? to spotka? sie z kim? i podmieni? |
|
|
|
|
Pitzmit [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-01, 22:12
|
|
|
rozomiem , tak zrobie, ale strasznie dziwne te objawy |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-02-01, 22:29
|
|
|
Mia?em podobnie ,o ile nie tak samo. Czasem auto nie chcia?o mi jecha?. Po wymianie ?wiec i kabli na NGK oraz filtra powietrza (kt?ry r??nie? mo?e by? przyczyn?) ju? nie mam takich problem?w |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-24, 11:16
|
|
|
pod??cz? si?. mam problem, (a raczej klient ma ), 1g, do 3-3,5 krpm nic si? nie dzieje, wciskamy gaz na 4ce i nic. zero. najlepiej to przy 2000rpm wida?.... podmieniony komp. ?wiece, kable cewka, nic nie pomog?o, jeszcze przep?ywka mi zosta?a.... a lambda te? wymieniona... jakie? pomys?y ? silnik niby po remoncie a bierze oleju ile bra?... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-24, 11:58
|
|
|
Bierze oleju ile bral - tzn przed remontem czy znaczy ze jest oki?
A co do obrotow przy 3-3.5 tys to odrazu mi przychodzi na mysl.... balans ( ja u siebie mialem prace silnika jak czolg i przy tych obrotach sie nie wykrecal tylko dziwnie buczal) albo restrykcje na ukladzie dolotowym. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-24, 15:04
|
|
|
no w?a?nie przed remontem bra? 1l/1000km teraz dalej tak bierze (zaznaczam ?e nie ja robi?em). balans jest ok bo rozrz?d sprawdzali?my wszystko na znakach... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2008-02-25, 15:37
|
|
|
Mo?e nie powinienem sie wypowiada? bo mam za ma?? wiedz? ale tak z w?asnego do?wiadczenia proponuj? sprawdzi? gumow? rur? id?c? do filtra powietrza. Z tego co zauwazy??em to na tym karbowaniu (na dole) lubi p?ka?.... objawy - podobne |
_________________
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-25, 16:13
|
|
|
To jest jeden z przykladow na lewe powietrze... oblak... masz racje, ale zakladamy ze Samael juz to sprawdzil Prawda? |
|
|
|
|
oblak
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 648 Skąd: grodzisk maz
|
Wysłany: 2008-02-25, 17:13
|
|
|
nawet nie podejrzewam ze nie sprawdzi? to moja rada, dla tych kt?rzy sie z tym nie spotkali a to ca?kiem cz?sta i wbrew pozorom nie taka ?atwa do zlokalizowania usterka. |
_________________
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-25, 18:03
|
|
|
nieszczelno?ci sprawdzone na wolnych ok to ju? trzecia gumowa rura w?a?ciciela nareszcie szczelna.... generalnie musz? si? um?wi? z Pap? by podbi? z loggerem zaaplikuj? szerokopasm?wk? w wydech i b?dziemy szuka? .... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Bigmoo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-26, 08:44
|
|
|
to i ja sie podlacze tylko u mnie jak sie silnik rozgrzeje do wlasciwej temperatury to problem znika myslicie ze to moze byc nieszczelnosc dolotu |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-02-26, 09:12
|
|
|
samael: chyba wiem o czyj samochod chodzi, sporo chyba w nim zrobiono by wyeliminowac przyczyne. Jest cos takiego jak przeprogramowanie sie komputera. Zdarza sie sporadycznie ale jednak. jesli koles jezdzil bardzo dlugo z walniata sonda, czujnikiem etc . Kiedys mialem przypadek kolesia co jezdzil pol roku z palacym sie CE od sondy lambda az wkoncu wymienil sonde a problem nie ustal. Musielismy do dolera zawiezc kompa na wgranie nowego software czy jak sie to nazywa.
Martwi mnie tez ten pobor oleju. Boskoro jezdzi na oleju to musi miec slaba kompresje a co za tym idzie istnieje prawdopodobienstwo gubienia zaplonu z tego powodu.
Co jeszcze : filtr paliwa, pompa i cisnienie na szynie. tudziez regulator cisnienia paliwa sprawdzic z solenoidem. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-26, 09:30
|
|
|
Co do ECU to restart ECU przez odlaczenie aku sprawi ze przeprogramuje sie do obecnych warunkow ale sam nie zmieni map wiec zawsze pozostana fabryczne. Wiec nie sadze zeby potrzebne bylo przeprogramowywanie ECU bo tam nic nie bedzie... co najwyzej "do uczenie" go do obecnych warynkow. Tak czy inaczej nie sadze zeby to spowodowalo wiele bo takie praktyki stosuje sie przy modyfikacjach jak dolot czy kolektor bo ECU musi przeliczyc nowe parametry "oddychania". |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-02-26, 21:32
|
|
|
uuuhhh b?dzie sprawdzania.... z walni?t? sond? je?dzi?.... prze?o?? kompa jutro lub po jutrze. wymieni? filtr paliwa i zobaczymy. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-03-30, 00:38
|
|
|
Allias odno?nie buczenia silnika,u mnie te? si? ta usterka pojawi?a po monta?u g?owicy po remoncie,ca?a karoseria buczy dr?y jest w kabinie bardzo g?o?no i nieprzyjemnie,powy?ej 3500 obrot?w robi si? troch? spokojniej,ma?o tego zaraz po za?o?eniu tej g?owicy silnik niemia? mocy oraz chodzi? jak stary rasowy diesel mechanik stwierdzi? ?e musi si? dotrze? i b?dzie okey,zrobi?em jakie? 2000 km i nieby?o poprawy wi?c pojecha?em do niego znowu i stwierdzi? ?e popu?ci? napinacz i pasek si? przestawi? w co w?tpi?,moim zdaniem ?le z?o?y? rozrz?d a chcia? zgoni? na napinacz i zu?yty pasek poprawi? ten rozrz?d ale buczenie,dr?enie pozosta?o mo?e to ten pasek balansowy?co mi doradzicie w tym temacie,a jeszcze m?wi? ?e mo?e t?umik sie troch? m?g? skrzywi? i gdzie? dotyka do podwozia,st?d te dr?enia. |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-30, 10:18
|
|
|
Ewidentnie stawiam na balans. Opisane dokladnie jak moj przypadek. |
|
|
|
|
zmijka-kerim
zielenina
Wiek: 54 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 56 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2008-03-30, 10:49
|
|
|
To co z tym balansem chodzi ?le za?o?ony? |
_________________ zmijka-kerim |
|
|
|
|
|