Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse 1G - Damian_Eclipse
Autor Wiadomość
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-10-30, 02:34   

Ale mi jednostka 4g63 z eclipse słuzy w lancerze bezawaryjnie... Super bzyczy.

Damian nie przejmuj sie w sumie nic wielkiego sie nie stało. Moze sie zdarzyc po prostu.
Z pewnosci auto jest w coraz lepszym stanie i odwdzieczy sie bezawaryjnoscia.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-10-30, 02:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-12, 09:34   

Jakis czas temu, pękło to cięgno od ,,gruszki" turbiny. Wczoraj dostałem nowa gruszkę i zamontowałem wszystko jak trzeba. Juz miałem sie cieszyć i jeździć a tu niespodzianka - doładowania dalej brak... cos jeszcze musiało sie skopać. Jakieś pomysły? Zdjalem rurę od filtra powietrza i widac ze wirnik sie kręci. Moze to ta klapka wewnątrz turbiny co otwiera dopływ powietrza? Nie chce po raz 5 zdejmować turbiny, tak ładnie ostatnio wszystko poskladalem ze naprawdę szkoda mi tej roboty.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-03-12, 22:13   

sprawdz szczelnosc dolotu
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-13, 09:08   

układ szczelny, wszystko na swoim miejscu
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-13, 12:13   

A może masz zle wyregulowane cięgno od WG. Albo tez odpadła ta klapka i spaliny nie napędzają odpowiednio turbiny. Masz przeplywomierz? Jeśli nie i zrobiłeś konwersje na map, zdejmij rurę z wylotu turbiny i zobacz czy dmucha.
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-13, 15:10   

hmm wyglądało to tak: pękło cięgno od gruszki, stwierdziłem że przymocuję chwilowo na druta w pozycji otwartej ten ,,cyngiel'' co jest trzymany przez gruszkę (wybaczcie za fachowe słownictwo). No i tak jeździłem jakiś czas, bez pałowania, ale doładowanie było. W pewnym momencie się po prostu skończyło i myślałem, że ten drut się rozciągnął pod wpływem temperatury i klapka się zamknęła. Nowa gruszka założona, a doładowania dalej brak, więc podejrzewam, że jednak ta klapka odpadła.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-13, 15:14   

To może chwilowo rozłącz cięgno od WG i zobacz, czy się coś nie zmieni. Tylko go wtedy nie paluj.
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-13, 15:20   

źle się chyba wyraziłem. Miałem na drucik przymocowany ten cyngiel tak, że klapa WG była w pozycji zamkniętej - czyli, że powietrze szło na turbo a nie w wydech. No i jakiś czas to działało, a potem tak jakby ta klapa się otworzyła. I teraz chyba wszystko idzie w wydech po prostu. Tak to rozumiem..
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez Damian_Eclipse 2017-03-13, 15:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-13, 16:33   

A jakie są objawy tego "braku doładowania"?
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-13, 16:46   

Brak mocy, nie słychać turbiny, ani bova. Na zegarkach tez nie pokazuje doładowania.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-13, 19:02   

Ja bym się bal zablokować zawór WG i jeździć, tym bardziej na BIG 16G. Czyli teraz na zamkniętym zaworze nic nie pompuje? Może to właśnie zawór od WG się rozleciał i dmucha, bo nie ma co zatkać dziury.
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-25, 07:23   

To jest niemożliwe... sprawdziłem wszystko raz jeszcze. Układ dolotowy szczelny, 1,5 bara utrzymuje, wirnik w turbo sie kręci, klapka WG działa, gruszka nowka działa, na turbinie nie widac żadnych pęknięć... a mimo to podczas jazdy nie ma doładowania. Jakieś pomysły? Pomóżcie bo juz naprawdę nie wiem gdzie szukać.

[ Dodano: 2017-03-25, 07:28 ]
P.s w listopadzie chciałbym pojechać tym autem do ślubu, ale coraz bardziej sie zastanawiam :| moze od razu lawete wynajmę.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-25, 07:53   

Dla mnie to też bez sensu. Jak zakładałeś nowy wastegate to czy to cięgno jest wyregulowane dobrze? Bo może jest cały czas klapka od WG uchylona... A silnik się normalnie uruchamia i pracuje na podciśnieniu równo? (bez dodawania gazu) Jakie masz te zegary? Zakladam, że masz dodatkowy wskaźnik boost'a, a nie ten steryjny na liczniku? Jak przegazujesz to kopci? wrzuć jakiś filmik na YT jak to pracuje.
A pokazuje Ci chociaż coś na tym wskaźniku boost? czy w ogole padnięty? zrób jeszcze jakieś zdjęcie z pod maski :ok:
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-25, 08:14   

Mysle ze jest dobrze wyregulowane to cięgno, bo klapka nie jest uchylona. Silnik na zimnym dość długo odpala, ale nie wiem czy to ma jakis związek. Silnik pracuje na wolnych obrotach w porządku. Jak przegazuje to nie kopci tylko zaczyna sie dławić. Mam dodatkowy zegar boostu i wskazuje podciśnienie a jak dodaje gazu to jest 0. Teraz auto jest rozebrane wiec filmiku nie nagram, zdjąłem dolot i wydech, ale jak bedzie chwila to poskladam i nagram jak to jeździ. Ale za bardzo nie ma co nagrywać, samochód na niskich obrotach zachowuje sie normalnie, do 2,5 tys obr przyspiesza normalnie, a powyżej jest zamulony, nie chce przyspieszać - taka turbodziura, a jak wejdzie na wysokie obroty to zaczyna sie dławić.

[ Dodano: 2017-03-25, 08:50 ]

To zdjęcie jak pękło cięgno

[ Dodano: 2017-03-25, 09:10 ]
https://youtu.be/yYBrs7TBizk

https://youtu.be/B9othtwprHs
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez Damian_Eclipse 2017-03-25, 08:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2017-03-25, 18:30   

Up :tuptup:
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-25, 19:09   

https://youtu.be/JytmOsHHexs
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2017-03-25, 19:34   

Ty masz tam det3? Wrzuc loga. Dwa jak sciagniesz rure od dolotu do turbo i dodajesz gazu to wirnik sie napedza? Jaka kompresja teraz jest?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-25, 20:00   

Nie jestem wtajemniczony zeby to cos wrzucić. Wirnik sie napędza jak zdejmę rurę od filtra powietrza. Det3 jest , zgadza sie. Kompresji nie badałem teraz.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez Damian_Eclipse 2017-03-25, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
Wysłany: 2017-03-25, 20:48   

Damian_Eclipse napisał/a:
Nie jestem wtajemniczony zeby to cos wrzucić.


Musiałbyś sciągnąć klienta det 3, przeczytaj w instrukcji jak odczytywać logoawnie sygnałów i nagraj a potem wrzuć na YT.

A jaki masz tam boost controller?
_________________
GST 1991
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2017-03-26, 03:33   

Jakis ebc tam jest, ale jak go odłączyłem to jest bez zmian.





https://youtu.be/E4ZLKa3ymLc
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Ostatnio zmieniony przez Damian_Eclipse 2017-03-26, 03:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13