Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MikeR
2008-02-14, 21:38
Amortyzatory
Autor Wiadomość
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-02-10, 11:42   Amortyzatory

Witam,
chcialbym zapytac jakie amortyzatory polecacie do eclipse z 94 roku ?
Jakie sa najlepsze w stosunku jakosc/cena?
Warto zainwestowac w KONI ?
pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz ;)
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-12, 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-10, 11:50   

bylo juz pare tematow o zawieszeniu....
ja wtym tygodniu zakladam KYB GR-2 i nowe sprezyny :dance: wiec pod koniec tygodnia moge napisac jak sie jezdzi...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-10, 12:28   

Boneco... jakie sa twoje plany zwiazane z twoim samohchodem? Co chcesz osiagnac bo to jest istotne jesli musimy o doraczaniu. Bedzie pare rozwiazan na track inne czysto do jazdy na codzien, pare na wyglad i oczywiste pytanie ile chcesz wydac...
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-02-10, 15:19   

hmm glownie jazda na codzien ale nie wiadomo co w przyszlosci... Dobrze by bylo zeby nadawaly sie do jazdy sportowej ;) najlepiej zeby byl to kompromis miedzy prowadzeniem a wygoda.
jestem w stanie zainwestowac wiecej(kusza mnie zolte KONI)
wie ktos moze jaki maja zakres regulacji? min twardosc to w miare srednie a maksymalna to twarde, czy min twarde a max bardzo twarde? :)
Ostatnio zmieniony przez boneco 2008-02-10, 16:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-10, 16:06   

polecam tansze KYB AGX zamiast koni, a sa nie do zajezdzenia. pancerne amorki sportowe.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-10, 18:37   

Ja mam u siebie w 3G KYB AGX i ze sprerzynami Sportline 2" Drop i poprostu jest super. Bardzo ladna i dobra kombinacja.
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-10, 18:48   

Ja przelata?em ju? troch? na ???tych koni. Prz?d na co dzie? na min, ty? na sta?e na ?redni i lata si? ca?kiem przyjemnie. Na torze jak by?em, prz?d da?em na maxa. Te? by?o przyjemnie. Samoch?d nie nurkowa?, nie buja? si?. Zapomnia?em o regulacji i wr?ci?em tak do wawy. Tragedii nie by?o :)
Faktem jest, ?e mam standardowe spr??yny. Jak obni?ysz auto, to amorek pracuje w innym zakresie i ma zupe?nie inna charakterystyk?.... Dlatego szuka?em spr??yn - 1''...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
eXTrim 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-10, 21:06   

no ja mam na aucie aktualnie ???te koni i musz? powiedzie? ?e przehula?em ca?y rok na tych naszych "zajebistych" polskich drogach i dalej trzymaj? (nie wiadomo ile by?y w aucie przed moim kupnem). Trzeba sobie postawi? spraw? jasno NIEMA kompromisu pomi?dzy komfortem a sportowym zawieszeniem. Dojd? pewnie jeszcze felgi 17 calowe o niskim profilu gumy i w og?le b?dzie drezyna. Je?eli sta? ci? na koni bierz koni, ta firma to wz?r jako?ci i wytrzyma?o?ci.
 
 
 
djskat
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-11, 12:20   

ja mam saxy s? zajebiste olejowo gazowe super :ok:
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-02-11, 21:11   

kiepuczi napisał/a:
polecam tansze KYB AGX zamiast koni, a sa nie do zajezdzenia. pancerne amorki sportowe.


Te agx do 1G to s? chyba tylko u ciebie z za wody
bo u nas raczej nie osi?galne - wsz?dzie odpisuj?
?e takich nie maj?, a co nie kt?rzy nawet - ?e takich nie ma

odp od jednego dystrybutora KYB
zada?em mu pytanie co poleci z regulacj? do 1G

brukmotor@exb.pl
29.01
TYLKO STANDARDOWE AMORKI W CENIE ZA 4 SZT 1100 Z? ,ZRESZTA PO CO PANU TA REGULACJA ?ADNA W TYM PRZYJEMNO?? A EFEKT MIZERNY ZRESZTA TAK JAK WSPONIA?EM KAYABA NIE PRZEWIDUJE NIC DO TEGO AUTA Z REGULACJ?


pyta?em bo potrzebuje na razie tylko dwa na prz?d
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
razzar 
mniejsza zielenina



Wiek: 50
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 189
Skąd: Grudzi?dz
Wysłany: 2008-02-12, 12:24   

Koni sport - 40mm z regulacja twardosci i skoku amortzatora + sprezyny czerwone welvline (chyba z bledemnapisalem ;) polecam sprawdzone
_________________

 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-12, 12:28   

tak w usa , ja sciagam komplet w cene ok 1650 PLN w zaleznosci od wachan kursu dolara. zwykle KYB GR2 , 1000 PLn za komplet.
Co do maila od dystrybutora to chyba koles nie bardzo roumie co oznacza regulacja twardosci amortyzatora. Podejrzewam ze pomylil to z regulacja wysokosci. KYB przewiduje 8 stopniowa skale twardosci. To chyba logicznme ze wiecej mozliwosci zwlaszcza na nasze drogi.
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-02-12, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-12, 14:04   

Ja przez dlugi czas jezdzilem z ustawieniem 2 (z 4ech) i bylo oki ale zrobilo sie za twardo i zmniejszyme do 1. To wszystko oczywiscie na 3G z 50mm obnizeniem.

Jesli masz zamiar cos grzebac i uzywac na tracku to zdecydowanie AGX ale jesli tylko chcesz zmienic na lepsze niz fabryczne to nie ma sensu.

Z doswiadczenia wiem ze jesli masz regulowana wysokosc to ustawiasz raz i koniec. Przy kazdej zmienia wysokosci jest konieczne przeprowadzenie pelnej geometrii/zbieznosci wiec na warunkach domowych malo kto sie bawi.

A co do regulacji sprezystosci to na Polskie dziurawe drogi to twardsze zawieszenie to mordega.

GR-2 sprawuja sie bardzo dobrze. Jesli dodatkowo obnizysz samochod spada jego srodek ciezkosci wiec tym samym przyczepnosc jest o wiele lepsza...

Jeszcze raz powtorze... jesli tylko do zastosowan na codzien to zaoszczedz kase i wydaj na jakis inny mod (CAI, sprzeglo albo temu podobne...)
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-02-12, 17:52   

dzieki wszystkim za rady i wypowiedzi ;) pomogly mi w wyborze.
Ostatecznie zdecydowalem sie zaoszczedzic i zamowic gazowe magnumy :)
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-12, 18:32   

pamietaj ;) oszczedny dwa razy placi ;) pozdr
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-02-12, 20:43   

niby tak...
ale nie wiem czy na dlugo bede ten samochod zostawial czy sprzedam go za jakis czas i kupie nowsza generacje... w koncu to 1g GS... A amorki musze wymienic bo przegladu nie przejdzie, ktory musze zrobic za 3dni :jezyk:
_________________

 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-02-13, 08:41   

boneco napisał/a:
dzieki wszystkim za rady i wypowiedzi ;) pomogly mi w wyborze.
Ostatecznie zdecydowalem sie zaoszczedzic i zamowic gazowe magnumy :)

powiem Ci ?e magnumy to sprzedaje jako towar z prawie najni?szej p?lki. Mo?esz je kupic i odrazu moga byc do niczego
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-02-13, 09:34   

zaxdamian napisał/a:

powiem Ci ?e magnumy to sprzedaje jako towar z prawie najni?szej p?lki. Mo?esz je kupic i odrazu moga byc do niczego


nie strasz...
kupilem je za 1000zl to mam nadzieje, ze troche pochodza i beda takie w miare ;) w razie czego 2 lata gwarancji.
Jak zamontuje to zdam relacje.
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2008-02-13, 10:06   

w sumie u nas te? jest na to gwarancja ale czy monta? i demonta? 4 amork?w nie jest wart r??nicy cen miedzy kayaba a tym badziewiem. ale mo?e b?dzie chodzi?:p
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
razzar 
mniejsza zielenina



Wiek: 50
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 189
Skąd: Grudzi?dz
Wysłany: 2008-02-13, 12:52   

kiepuczi !!! Koni sport MA REGULACJE TWARDOSCI !!! I TO NAPRAWDE DZIALA - bardzo dobry zestaw :) polkecam i nic mi sie nie pokrecilo :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14