Pytanko o zmianę silnika |
Autor |
Wiadomość |
XXxxMungoxxXX
zielenina
Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-07-04, 19:03 Pytanko o zmianę silnika
|
|
|
Witam wszystkich mam pewien problem , posiadam Mitsubishi Eclipse GS. W samochodzie siedzi silniki 1.8 i chciał bym włożyć silnik 2.0 taki jak kiedyś był. I mam dylemat czy te silniki bardzo się różnią osprzętem . Co może pasować z silnika 1.8 do 2.0 ??? . Znajomy mi pisał że przy zmianie silnika trzeba zmienić ECU i wgrywać mapy ale do końca mi się nie chcę w to wierzyć. W razie czego dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam |
|
|
|
|
kamilds87
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
|
Wysłany: 2012-07-04, 19:29
|
|
|
XXxxMungoxxXX, po co wgrywać do ecu jakieś mapy skoro zmieniasz i tak ecu. napewno skrzynia inna i sprzęgło, co za tym idzie mniemam że półośki czyli najlepiej całego swap-a |
|
|
|
|
markk
KLUBOWICZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2012-07-04, 20:15
|
|
|
Najtaniej pewnie i tak będzie kupić kompletnego na przekładkę . Tylko czy to ma jakikolwiek sens ? Takie nakłady finansowe to wg. mnie celowe przy czteronapędzie , tardze , czy turbiaku . Chyba że masz swojego w idealnym stanie , w co niestety szczerze wątpię . |
|
|
|
|
XXxxMungoxxXX
zielenina
Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-07-04, 21:27
|
|
|
Szczerze to chyba się nie opłaci skoro osprzęt nie będzie pasował . Szkoda mi troszkę bo moja eclipsa ma bogate wyposażenie automatyczne pasy itd ale patrząc na ceny rynkowe eclipse to taniej wyjdzie kupić inny z silnikiem 2.0 bo za silnik trzeba dać 1500 zł i to za goły słupek. A w lublinie to nie bardzo można dostać części itd. W sumie to i tak mało widać tych Eclipse 1g ostatnio widziałem czerwoną, pewnie kogoś z tego forum. A co do mojego silnika 1.8 to zastanawiam się nad sprężaniem w cylindrach bo u mnie na każdy cylinder wychodziło po 12 co o tym sądzicie ??? wydaje mi się że przyczyną brania oleju są uszczelniacze na trzonkach zaworowych |
|
|
|
|
markk
KLUBOWICZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2012-07-04, 22:16
|
|
|
Kolego , jak poszukasz to w cenie 1500 kupisz kompletnego GSa . Nawet jak kupisz zarejestrowanego w PL to pomogę wyrejestrować . Tylko jaki to ma mieć sens ???
A bogate wyposażenie to skóra lub rzadki kolor tapicerki ,a nie automatyczne półpasy . |
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2012-07-04, 22:27
|
|
|
markk napisał/a: | Kolego , jak poszukasz to w cenie 1500 kupisz kompletnego GSa |
za 1,5tys PLN to nazwał bym to szrotem a nie autem...w dziale giełda ostatnio był wałkowany temat... |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
markk
KLUBOWICZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 2012-07-04, 22:34
|
|
|
isker,
Ostatnio bodajże w Bielawie był do sprzedania taki dawca z b.dobrym zespołem napędowym . Nikt nie oczekuje chyba topowej fury z taką kasę . Ale komplet , do sprawdzenia za drobne pieniądze . Chyba wisi jeszcze na Otomoto . W Chemmnitz Gs po biciu w tył . Napęd super, 300 euraków . Trzeba tylko poszukać . |
|
|
|
|
XXxxMungoxxXX
zielenina
Wiek: 32 Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-07-05, 15:12
|
|
|
Dziękuje wszystkim za pomoc |
|
|
|
|
|