Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanko o zmianę silnika
Autor Wiadomość
XXxxMungoxxXX 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-04, 19:03   Pytanko o zmianę silnika

Witam wszystkich mam pewien problem , posiadam Mitsubishi Eclipse GS. W samochodzie siedzi silniki 1.8 i chciał bym włożyć silnik 2.0 taki jak kiedyś był. I mam dylemat czy te silniki bardzo się różnią osprzętem . Co może pasować z silnika 1.8 do 2.0 ??? . Znajomy mi pisał że przy zmianie silnika trzeba zmienić ECU i wgrywać mapy ale do końca mi się nie chcę w to wierzyć. W razie czego dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
 
 
 
kamilds87 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
Wysłany: 2012-07-04, 19:29   

XXxxMungoxxXX, po co wgrywać do ecu jakieś mapy skoro zmieniasz i tak ecu. napewno skrzynia inna i sprzęgło, co za tym idzie mniemam że półośki czyli najlepiej całego swap-a
 
 
markk 
KLUBOWICZ


Pomógł: 23 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: wrocław
Wysłany: 2012-07-04, 20:15   

Najtaniej pewnie i tak będzie kupić kompletnego na przekładkę . Tylko czy to ma jakikolwiek sens ? Takie nakłady finansowe to wg. mnie celowe przy czteronapędzie , tardze , czy turbiaku . Chyba że masz swojego w idealnym stanie , w co niestety szczerze wątpię .
 
 
XXxxMungoxxXX 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-04, 21:27   

Szczerze to chyba się nie opłaci skoro osprzęt nie będzie pasował . Szkoda mi troszkę bo moja eclipsa ma bogate wyposażenie automatyczne pasy itd ale patrząc na ceny rynkowe eclipse to taniej wyjdzie kupić inny z silnikiem 2.0 bo za silnik trzeba dać 1500 zł i to za goły słupek. A w lublinie to nie bardzo można dostać części itd. W sumie to i tak mało widać tych Eclipse 1g ostatnio widziałem czerwoną, pewnie kogoś z tego forum. A co do mojego silnika 1.8 to zastanawiam się nad sprężaniem w cylindrach bo u mnie na każdy cylinder wychodziło po 12 co o tym sądzicie ??? wydaje mi się że przyczyną brania oleju są uszczelniacze na trzonkach zaworowych
 
 
 
markk 
KLUBOWICZ


Pomógł: 23 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: wrocław
Wysłany: 2012-07-04, 22:16   

Kolego , jak poszukasz to w cenie 1500 kupisz kompletnego GSa . Nawet jak kupisz zarejestrowanego w PL to pomogę wyrejestrować . Tylko jaki to ma mieć sens ???
A bogate wyposażenie to skóra lub rzadki kolor tapicerki ,a nie automatyczne półpasy .
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2012-07-04, 22:27   

markk napisał/a:
Kolego , jak poszukasz to w cenie 1500 kupisz kompletnego GSa


za 1,5tys PLN to nazwał bym to szrotem a nie autem...w dziale giełda ostatnio był wałkowany temat...
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
markk 
KLUBOWICZ


Pomógł: 23 razy
Wiek: 45
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 123
Skąd: wrocław
Wysłany: 2012-07-04, 22:34   

isker,
Ostatnio bodajże w Bielawie był do sprzedania taki dawca z b.dobrym zespołem napędowym . Nikt nie oczekuje chyba topowej fury z taką kasę . Ale komplet , do sprawdzenia za drobne pieniądze . Chyba wisi jeszcze na Otomoto . W Chemmnitz Gs po biciu w tył . Napęd super, 300 euraków . Trzeba tylko poszukać .
 
 
XXxxMungoxxXX 
zielenina


Wiek: 32
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-07-05, 15:12   

Dziękuje wszystkim za pomoc
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13