Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1G GSX DSM
Autor Wiadomość
Dar27 1G GSX 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 34
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2012-09-20, 22:57   1G GSX DSM

Witam wszystkich klubowiczów!
Jestem nowy w klubie ale GSX jest w moim posiadaniu już od 2 latek :ok: Micek trafił do mnie bo go pokochałem jak go zobaczyłem pierwszy raz w ogłoszeniu i pomyślałem sobie: To jest to! Kurna coś pięknego mówię sobie do monitora :serduszka: Piękna sylwetka, a więc wchodzę w ogłoszenie i czytam: silnik 2.0 16V Turbo(myślę sobie kurna jest dobrze :amen: ) czytam dalej : skóra, klima, wszystko w prądzie, myślę sobie- fajnie :dance: i tak w dalszej części wyczytuję, że autko ma napęd 4x4 wow! Kurna wszystko to co bym chcial mieć w fajnym kultowym aucie, więc zadzwoniłem do kolesia i ugadałem się na oględziny. Pojechałem obejrzałem i co się okazało jest po gradobiciu, które spotkalo go w Stanach i takie zjechało do Polski. Ale myślę sobie kurna tak kiedyś bede pewnie je malował to się zrobi i gradobicie. Przyznam się bez bicia, że nie jestem jakimś specem od motoryzacji i nie znam się za dobrze na silnikach, ale zdążyłem już poznać w miarę mój silnik :) ale to nie jest to co bym chciał umieć i wiedzieć co niektórzy z klubu. Ok ale nie odbiegając od tematu kupiłem GSX-a i w drodze do domu skończyło się sprzeglo i dalsza droga wyglądała tak, że oglądalem autko na lawecie ;) i tak się zaczela pasja do modelu 1G GSX :) Było dużo do zrobienia w GSXie żeby działało jak się nalerzy i oczywiście jest nadal wiele do zrobienia, ale włożyłem już w niego dużo serca i mamony ;) i zdaję sobie sprawę z tego że 1G GSX 1991r DSM w wersji USA nie ma za wiele i są już jakby nie patrzeć rzadkim modelem z tamtych lat. Będę dbał, modernizował,upiększał tylko potrzebna jest do tego spora kasa ;( ale wszystko się zrobi w swoim czasie. Powoli a dokładnie.

Więcej info o aucie mianowicie co mam już porobione :
Był zrobiony remoncik silnika bo puszczały pierścionki i zrzeral mi olej ;)
Parę fotek: części









do tego jeszcze oczywiście jest zalożony BOV produkcji mojego znajomego FIRMY PROPERFEKT, mam jeszcze sporo pracy pod maską ale nie mam już siana na dalsze modernicacje, teraz się delektuję jazdą ponieważ rok czasu autko stało w garażu nie używane, czekalo aż właściciel uzbiera kase na naprawy ;)
Tak wygląda obecnie po remoncie pod maską przyjmę każdą krytykę z pokorą ;)





Ciąg dalszy nastąpi .... a teraz spadam w spoczynek ;)
_________________
DSM 1g Turbo GSX!
Ostatnio zmieniony przez Dar27 1G GSX 2012-10-03, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-09-20, 23:00   

wow! na razie pysznie, dawaj więcej fot!
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-09-20, 23:06   

super kolejny rodzynek w klubie :jupi: dbaj o niego :ok: ,zapowiada się ciekawie
 
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-09-20, 23:11   

ładnie się zapowiada :) dbaj jak dbasz i powodzenia :ok:
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2012-09-21, 12:30   

Ładnie :)
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-09-21, 19:00   

bardzo fajne auto, sam chciałbym takie

wrzuć zdjęcia budy
 
 
 
Dar27 1G GSX 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 34
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2012-09-21, 19:41   

Tak wyglądał Micek po zakupie, nie mam za wiele fot z jego początków, ale coś tam pokażę ;)





parę ujęć leśnych klimatów ;) ale Micek przeszedł amatorską polerkę bo jego lakier był już podniszczony, zmatowiony ale dałem radę i teraz jakoś wygląda.















tak jak miałem troszkę czasu to poświęcałem go Mickowi, mianowicie odrestaurowałem zaciski

















odnowiłem przednie fotele, kierownicę, lewarek były malowane na nowo :) renowacja foteli wyszła mnie 120zł + moja robota ;)



















odświeżyłem listwy boczne ale tak brakuje mi do kompletu mała lewa listwa nadkola przedniego nie było juz jak kupiłem autko.













odmalowałem orginalne 16to calowe felgi które bedą jezdziły w Ecli zimą ;) lakier byl dorabiany od nadwozia więc powinno grać ;)













i efekt końcowy :sok:





:glupawka:

Obecnie GSX ma wymieniony wydech koncowy na Ultera z podwójną końcówką który brzmi nietypowo ;)
ma zamontowane rozpurki na przodzie i na tyle
Ecli mial już zamontowany BOST CONTROLLER firmy HKS zdjęcie nie jest najlepszej jakości niestety ;(




wszystko działa ale nie byłem jeszcze na hamowni bo brak finansów, ale jest jedna rzecz która mnie martwi :? jak mam włączony BOST i jest ustawiony na Medium i volume jest ustawione na maksa w prawo zdarza się tak że jakby mi odcinało zapłon? albo cos wtym stylu? Jest mega doładowanie i zapierpapier niesamowicie ale powyżej 4,5 tys obr. jest mega szarpniecie i nie wiem co to jest ? i dlatego nie użuwam za bardzo BOSTa, bo sie boje że coś sie rozsypie ;(

Nie jestem jeszcze w te klocki za dobry.

[ Dodano: 2012-09-21, 19:52 ]
A tak wygląda obecnie moja niunia :serduszka:



































na zdjęciach nie mam jeszcze pomalowanych listew bocznych ;)
proszę o opinie i wasze sugestie ;)
_________________
DSM 1g Turbo GSX!
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-09-21, 19:54   

Zacna sztuka , ślicznie wygląda, ale nie wiem czy mnie oczy nie mylą ale masz jednotłoczkowe zaciski na przodzie ? GSX ma dwutłoczkowe :wtf:
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-09-21, 19:55   

boost cut :lol: brawo... kręć boostem bez strojenia :lol: będziesz drugi remont zaraz robić :jupi:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-09-21, 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dar27 1G GSX 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 34
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2012-09-21, 20:04   

Mati nic nie robiłem z układem hamulcowym odkąd go kupiłem

[ Dodano: 2012-09-21, 20:06 ]
Nie Goldi dlatego nie używam bosta bo nie wiem jak to sie ma do reszty bo nic nie było robione od kupna z tym bajerem, to było zakładane w stanach

[ Dodano: 2012-09-21, 20:07 ]
Nie jestem obeznany w te klocki tak jak wy ;)
_________________
DSM 1g Turbo GSX!
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-21, 20:21   

Amerykańskie jakos nieraz nie maja dwutłoczkowych, lipa. U mnie GS 4x4 miał w serii dwa tłoczki.
Pozatym bardzo fajne wozidło :ok:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-09-21, 20:29   

nie baw się w jeden czy dwa tłoczki, od razu ładuj swap z evo
goldi mi tak radził, nie posłuchałem się i teraz żałuję

te wiatraki na czarno fajnie wyglądały, z felgami od 3g mi się nie podoba

ale auto bardzo mi się podoba, czerwone z czarnym dachem i bez otwieranych świateł, może za parę lat to od ciebie odkupie :D jak już będziesz miał dość ciągłej walki :)
 
 
 
Dar27 1G GSX 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 34
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2012-09-21, 20:32   

Powiem ci Nezik że kupiłem te fele od 3g za 300zł więc nie jest tak zle :) ale już nie długo zima i zakladam moje czarne drapacze ;)

[ Dodano: 2012-09-21, 20:33 ]
a ile taki swap od ivo?
_________________
DSM 1g Turbo GSX!
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-09-21, 20:41   

Dar27 1G GSX, od focusa rs 1000 naszych krajowych z adapterami.
Od evo będzie sporo więcej, zobacz sobie ten temat.
Prócz evo nabędziesz zaciski z alfy czy czegoś innego za 500 i dolicz do tego 500 na adaptery, czyli masz zestaw już pasujący do ecli. Za te pieniądze ciężko znaleźć zestaw z evo :jezyk:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2012-09-21, 20:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-09-21, 20:43   

wejdź na evo.org.pl tam co chwila ktoś wysprzedaje
 
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-09-21, 23:45   

moim zdaniem felga z 3g fajnie mu leży.
szyłbym jeszcze podłokietnik w skórze.... właściwie to wszystko jak leci bym obszył tą skórą, fajnie by to wyglądało.
fajna galeria, miło się patrzy, do tego przyciemniona lampa z tyłu... naprawdę fajny jeden z dwóch które mi się w tej lampie usańskiej podobają.
a dwa tłoki... mogę Ci sprzedać jak chcesz :-)
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Dar27 1G GSX 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 34
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2012-09-22, 17:54   

wuerce, tłoki mam nowe ;) a jeszcze mam 4 :ok:
_________________
DSM 1g Turbo GSX!
 
 
Damian_Eclipse 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 683
Skąd: Złotów
Wysłany: 2012-09-22, 17:58   

Ciekawa wersja, fajnie, że sie pochwaliłeś na MEKP. Ogarnij tego boosta i będzie super.
_________________
1G GST
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=20
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-09-23, 01:02   

Cytat:
wuerce, tłoki mam nowe ;) a jeszcze mam 4 :ok:
_________________

chodzilo zapewne o zaciski dwutloczkowe
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wuerce 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 652
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2012-09-23, 08:32   

egzakli!
_________________
...ale ja się nie znam.
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=12772
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13